7 اجزای مهم یک دفتر طراحی داخلی

[ad_1]

آیا شما موافق هستید که طراحی داخلی نقش عظیم نقش مهمی در بهبود بهره وری کسب و کار و به طور کلی نگرش کارگران ؟ امروزه دفاتر گرفته شده است به یک سطح کاملا جدید از زیبایی و قابلیت های. اکثر شرکت ها با هدف رقابت و تسلط در صنعت سرمایه گذاری هوشمند در دفتر طرح است.

اما چه چیزهایی هستند که شما باید به هنگام طراحی دفتر خود را ؟ در زیر فهرستی از اجزای مهم یک طراحی داخلی خوب برای دفاتر:

طبقه طرح

های مختلف فعالیت های در حال انجام در محل کار روزانه است. توجه داشته باشید در مورد راحتی و عملکرد است. مطمئن شوید که جداول و تجهیزات دیگر قرار می گیرد فقط حق را برای کارکنان اشغال یک فضای خاص است. شما می دانید که شما باید هوشمند طبقه طرح اگر این اجازه می دهد تا مسطح جریان عملیات.

کاهش سر و صدا پیاده سازی

رنگی شیشه ای پنجره ها و دیوارها و دیگر کاهش سر و صدا امکانات باید اجرا شود. صدا از ترافیک خارج کنید کلیک کنید کلیک زنان کفش پاشنه بلند در طبقه مکالمات رفتن در اتاق های مختلف و غیره منحرف هستند. این برای تلفن های موبایل می تواند تحریک کننده برای کارگران است. غلظت از دست داده است و کیفیت کار کاهش می یابد.

کیفیت نور

این بسیار مهم است در هر کاری. کیفیت نور نباید فشار چشم است. انتخاب ترکیبی از طبیعی و مصنوعی منابع نور در هنگام طراحی دفتر خود را. نور طبیعی سازگار با محیط زیست است و بهترین از همه به شما کمک کند صرفه جویی در برق است. نور مصنوعی از سوی دیگر راه های هوشمند برای روشن کردن یک منطقه موثر است.

پنجره ها و پرده ها

محل کار نباید کور تاریکی. اجازه می دهد نور خورشید به اندازه کافی به دفتر با داشتن اندازه کافی تعداد پنجره ها در اندازه مناسب. پنجره های بزرگ را به اتاق به اندازه کافی نور و تهویه در طول روز. در هنگام طراحی محل های ویندوز به طور سیستماتیک به جهت خورشید است. برای کنترل مقدار نور را از طریق آمدن ویندوز, نصب پرده, پرده کرکره و یا پرده. این قطعات داخلی بخشی از دکوراسیون دفتر بنابراین مطمئن شوید که شما انتخاب پرده مکمل که تم کلی.

دیوار

دیوار رنگ خاص می تواند بر بهره وری کارکنان. برای ایجاد یک آرامش تنظیمات را انتخاب کنید از رنگ های خنثی برای دیوارها.

ارگونومی

مطالعات نشان می دهد که استرس های فیزیکی را می توان کاهش می یابد و بدن درد هستند مانع با استفاده از وسایل ارگونومیک. خرید ارگونومیک صندلی و میز برای دفتر خود را.

قفسه بندی و محفظه

گذشته از سهام اتاق ذخیره سازی برای کارکنان خود را. آنها معمولا بسیاری از چیزها را نگه دارید. برای جلوگیری از درهم و برهمی قفسه و محفظه مورد نیاز برای کمک به آنها را سازماندهی همه چیز خود را به درستی.

همکاری با بهترین شرکت های طراحی داخلی به اطمینان حاصل شود که شما در محل کار می تواند کمک به شما در دستیابی به اهداف کسب و کار خود. آنها می دانند که چگونه مهم آن است که به دقت در کنار هم قرار داخلی خود را در حالی که با توجه به هر دو عملکرد و زیبایی شناسی.

[ad_2]