3, بهداشت و درمان, اسرار بازاریابی شما هرگز نمی دانستند

[ad_1]

بازاریابی بهداشت و درمان کسب و کار دشوار است! بهداشت و درمان صنعت منحصر به فرد است میدانی چرا که در حالی که شما در مقابله با طبیعت بسیار حساس از بیماران خود را درمان که اغلب ترساندن شما, شما را آسیب پذیر و یا شما اشتباه شما نیز کار بسیار علمی و آوانگارد صنعت که در آن درمان ابزار و سیستم های در تکامل ثابت است. امروز ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به ندرت در بهداشت جدید در استراتژی بازاریابی و فروش فرآیندها و یا پاسخ به پیشرفت های فن آوری.

بهداشت و درمان بازاریابی چشم انداز منتقل شده به طور چشمگیری در دهه گذشته با افزایش فن آوری, ابزار, اجتماعی, رسانه ها و دستگاه های دیجیتال. مقاله اخیر برای Socialnomics به نقل از Tricia Wilkerson ارشد بازاریابی متخصص در سوزنی برگها راه حل های بهداشت در دولت B2B بازاریابی در صنعت بهداشت و درمان: “بهداشت و درمان است معروف در پشت دیگر صنایع که در پاسخ به پیشرفت های فن آوری و انتظارات مخاطبان پس از آن باقی می ماند مهم است که بازاریابان فشار صنعت با smart روند تصویب است.”

در اینجا برخی از آمار مهم را در نظر بگیرید که شما شروع به برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خود را:

• از سال 2016 وجود دارد بیش از 326 میلیون نفر در آمریکا هر یک از آنها را با شخصیت خود را و هر یک از آنها یک پتانسیل بیمار است.

• 52 درصد از کاربران گوشی های هوشمند جمع آوری مرتبط با سلامت داده ها را از یک گوشی هوشمند است.

• 91 درصد از بزرگسالان گوشی های هوشمند خود را در بازوی دسترس 24/7.

• با توجه به های اخیر Facebook اطلاعات شماره یک اکثر خواسته برای توصیه یک دکتر و یا یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی.

• وجود 8.2 میلیارد دلار مرتبط با سلامت بازدید ویدیو در یوتیوب.

همانطور که در بسیاری از صنایع B2B بلند چرخه فروش می تواند به معنای تغییر به آرامی می آید به بازاریابی استراتژی. پس آن را کمی ساده تر برای شما در اینجا برخی از حقایق ضروری ما کشف کرده ایم در مورد بازاریابی بهداشت و درمان. در اینجا سه, بهداشت و درمان, اسرار بازاریابی و چگونه آنها می توانند خود را دوباره جوان کسب و کار:

#1 پژوهش و تعریف ایده آل خود را مشتریان

هنگامی که شما سعی می کنید برای رسیدن به یک مخاطبان خاص موفقیت شما بستگی دارد که چگونه عمیقا شما می توانید آنها را راهنمای. تمرکز بر روی یک بخش خاصی از بازار به تولید و جذب مشتریان بالقوه خواهد شد نه تنها کمک به شما در لهستانی بازاریابی خود را, اما همچنین اطمینان حاصل شود که مشتری ارتباط شما از فروش و عملیات بازاریابی بهتری داشته باشد میزان موفقیت.

چگونه برای رسیدن به مخاطبان هدف خود را در صنعت بهداشت و درمان?

اگر شما به دنبال برای بهبود مراقبت های بهداشتی خود را بازاریابی شما ممکن است متوجه شده اند که همه پیام های اقتباس خواهد شد برای همه مخاطبان. همکاری با یک بازاریابی حرفه ای با مراقبت های بهداشتی با تجربه است که همیشه یک استراتژی هوشمند. قبل از انجام هر چیز دیگری شما نیاز به در نظر گرفتن مخاطبان خود را:

• برای چه کسی به شما در ایجاد این گزارش ؟

• چه می خواهید بدانید ؟

• چه خواهد شد آنها را با اطلاعات ؟

برای هر سازمان و عملکرد مراقبت های پزشکی از همه نوع (بیمارستان ها و تولید کنندگان و پزشکان و جراحان و دندانپزشکان و داروسازان و یا گروه) بیشتر به طور خاص مخاطبان تعریف شده بیشتر ظرفیت خود را برای الهام بخشیدن به یک پاسخ مثبت.

هنگامی که شما شناسایی مخاطبان هدف خود را, آن است که مفید به جمع آوری برخی از اطلاعات در مورد آنها. این اطلاعات می تواند کمک به شما در تعیین نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خود را چگونه شما می توانید با برقراری ارتباط با آنها را به طور موثر تر و کجا و چگونه شما می توانید با آنها تماس بگیرید.

#2 ایجاد محتوای ارزشمند

چگونه بهداشت و درمان بازاریابان توسعه و ترویج مطالب مرتبط? آنها باید درک نیازهای مشتریان با ایجاد بینش از طریق اولیه تحقیقات همزمان منابع و تجزیه و تحلیل رفتار. آنها نیاز به ایجاد محتوا است که مطابق با نیازهای خود را مانند تصویری, وبلاگ ها, مقالات و پشتیبانی از نام تجاری اهداف است. در نهایت ترویج محتوا در رسانه ها که در آن مشتریان ارتباط برقرار کردن و به اشتراک گذاری.

با توجه به یک گزارش جدید از 85 درصد بهداشت و درمان بازاریابان B2B باید یک استراتژی بازاریابی محتوا اما تنها 4 درصد معتقدند برنامه های خود را بسیار موثر است.

برای بهداشت و درمان بازاریاب با تمرکز در کودکان, خدمات, خط, ایجاد محتوای مفید می تواند به معنای نوشتن یک مقاله آموزشی در شایستگی ها و نگرانی های کودکان روانشناسی. هنگامی که برنامه ریزی برای افزایش تولید محتوا زمانی که اکثریت قریب به اتفاق بر این باور نیست که محتوای خود را تلاش های بازاریابی بسیار موثر B2B بازاریابی متخصصان به طور بالقوه آماده برای شکست است.

بازاریابی محتوا پرورش یک رابطه بلند مدت با مشتریان بسیار مهم است که در صنعت پزشکی.

3 راهنمایی خود را به رشد بهداشت و درمان شرکت با بازاریابی محتوا:

1. می دانیم آنچه می خواهید مشتریان خود را به یاد

2. یک پیشرو در صنعت بهداشت و درمان

3. سرمایه گذاری در زمان حوادث

نکات زیر شما را با دانش شما نیاز به تولید محتوا بهتر است برای خوانندگان خود را. بازاریابی محتوا یک راه عالی برای هر دو موقعیت خود را در شرکت بهداشت و درمان به عنوان یک رهبر فکری و جدید برای تولید منجر می شود و مشتریان برای کسب و کار شما. خلاق و ارائه اطلاعات را فراهم می کند که بینش واقعی را برای مشتریان خود.

هدف ایده آل خریداران با محتوا

ایجاد و به اشتراک گذاری بهداشت و درمان موفق بازاریابی محتوا است همه چیز در مورد مخاطبان خود را: که شما در حال صحبت کردن به و چه شما در حال تلاش برای گفتن. به بسیاری از خدمات بهداشت و درمان برای بار اول شما باید به تعریف این گروه از مردم شما در حال ایجاد محتوای خود را و آنچه آنها را پیدا و مفید در مورد آن. بازاریابی محتوا شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت است که به طور خاص طراحی شده برای جذب مشتریان هدف خود را. اگر شما مطمئن نیستید که چگونه برای شروع خود را با استراتژی بازاریابی محتوا, ما می توانیم کمک! در اینجا چگونه به هدف خود خریدار شخصیت از طریق بازاریابی محتوا است.

• تعریف و در حال توسعه خریدار Personas

• در نظر گرفتن خرید تیم

• نقشه برداری از مطالب به خریدار سفر

زیبایی از محتوای خاص است که آن را با ایجاد یک گروه خاص در ذهن برای لذت بردن و یادگیری از راه آنها ترجیح می دهند به مصرف محتوا. بدون یک شخصیت مبتنی بر بازاریابی محتوا ابتکار شما را اجرا خطر اجازه می دهد رقبای خود را به نفوذ خریداران با صحبت کردن در مورد نیازهای خود و پرداختن به ابهامات از طریق محتوای خاص که باعث افزایش توجه خرید به عنوان در امتداد جاده.

که به ویژه برای B2B بهداشت و درمان بازاریابان بسیاری از آنها در صورت پیچیده تر دیگر چرخه فروش خود را با چالش های سازگار و قانع کننده ایجاد محتوا از همه بیشتر مشکل ساز است. با که در ذهن وجود دارد مقدار زیادی برای بازاریابان B2B در صنایع دیگر به یادگیری از دنیای سلامت بازاریابی است. مطمئن شوید که برای همیشه شامل یک مخاطبان خاص از طریق کانال های مختلف و مرتبط باقی می ماند.

[ad_2]