کشف ناحیه جنوبی را KRI های PI و KPI

[ad_1]

اغلب وجود دارد بسیاری از سردرگمی در سراسر تعریف و استفاده از معیارهای مختلف: ناحیه جنوبی را KRI های PI و kpi ها. در این مقاله من تلاش خواهد کرد برای روشن شدن تفاوت بین هر و چگونه آنها اعمال می شود به داشبورد و تغ.

اول, اجازه دهید فقط دوباره تفاوت بین داشبورد و یک کارت امتیازی:

تفاوت اصلی بین این دو این است که داشبورد نظارت بر عملکرد فرآیندهای عملیاتی [events and transactions] در حالی که ارزیابی نشان می دهد که پیشرفت به سوی تاکتیکی و استراتژیک اهداف است. علاوه بر این یک امتیازی است که رانده شده توسط یک روش مدیریت مانند کارت امتیازی متوازن. آنها یک شاخص مستقیم از چگونه به خوبی استراتژی شرکت های بزرگ در حال اجرا.

سریع متریک Definintions

KRI – کلید نتیجه شاخص بگویید چه شما باید انجام شده در کلید نتیجه مناطق [KRA’s]. این گسترده نتایج مناطق که در آن عملکرد کلی متریک KRI نتیجه بسیاری از اقدامات.

PI – شاخص های عملکرد شما بگوید چه باید بکنید. اینها بیشتر متمرکز در کوچکتر هدفمند مناطق از KRI اما کمتر KPI

KPI – شاخص های کلیدی عملکرد به شما بگویم آنچه به انجام به طور چشمگیری افزایش عملکرد. آنها نتیجه یک عمل و به طور مستقیم مرتبط به یک هدف استراتژیک.

کریس

کریس در حال از شاخص های چگونه به خوبی سازمان است که اداره و اندازه گیری استفاده می شود و توسط هیئت مدیره به اندازه گیری اثربخشی کلی تصمیم گیری در مدیریت. برای موثر KRI داشبورد را بیشتر از 10-12 اقدامات است.

کریس عبارتند از:

  • اقدامات مالی* مانند بازگشت سرمایه به کار NPBIT, کسر
  • مشتری اقدامات مانند رضایت مشتری و سودآوری مشتری
  • اقدامات داخلی مانند کارمند بوسیله اسباب گردنده کارکنان رضایت

این اقدامات گسترده پوشش دوره های زمانی مانند محله و یا سال.

*به طور کلی تمام اقدامات مالی هستند KRI را به عنوان آنها تاریخی هستند و کمک به توسط تعدادی از عوامل است. که در آن متمرکز مالی اندازه گیری به طور مستقیم مربوط به یک استراتژیک ضروری با نتیجه مالی و سپس در برخی از موارد مالی متریک نیز ممکن است یک KPI برای یک دوره تعریف شده.

شاخص های عملکرد

اینها معیارهای است که نشان دهنده عملکرد در یک منطقه خاص است و می تواند هر دو استراتژیک و تاکتیکی است. آنها نشان دهنده یک مطلب متمرکز منطقه از عملکرد از یک KRI اما ممکن است لزوما نمی توان انتقادی به کلی استراتژیک اعدام است. مثلا PI را ممکن است شامل اقدامات مانند:

  • سود بالای 10% از مشتریان
  • سود خالص در یک محصول خاص گروه
  • درصد افزایش در فروش در یک منطقه خاص
  • درصد مشارکت کارکنان در آموزش طرح

Kpi ها

Kpi ها مستقیم هستند و شاخص های تصمیم گیری در مدیریت در سطح راهبردی; است که آنها مهم ترین معیارهای این شرکت در نظر ایجاد یک بهبود عمده در عملکرد.

KPIs نتیجه یک عمل است که به طور مستقیم منجر به یک هدف استراتژیک و اندازه گیری در طول زمان بسیار کوتاه دوره: ساعت, روز, هفته و ماه.

موثر داشبورد KPI ممکن است بیشتر اقدامات از یک KRI, داشبورد, اما هرگز بیش از 18-12. انتخاب اقدامات مشخص خواهد شد هدف از داشبورد. مثلا یک بخش داشبورد ممکن است تنها 8 KPI را که در آن به عنوان یک گروه کارت امتیازی متوازن به طور کلی شامل ترکیبی از PI و KPI و ممکن است شامل 18-20 اقدامات است. به یاد داشته باشید که تفاوت داشبورد و یک امتیازی است که یک کارت امتیازی دارای یک روش به آن متصل است.

ایده آل وجود ندارد لیست KPI را برای تمام شرکت ها و یا حتی شرکت در یک صنعت. دلیل این امر این است که دو رقابت شرکت ها ممکن است کاملا متفاوت استراتژیک ضرورت. استراتژیک ضروری است که یکی از مهم استراتژیک هدف که تمام دیگر اهداف استراتژیک خدمت هستند. آن غالب است و تمرکز این شرکت است.

دو تولید کنندگان ممکن است مشابه اهداف استراتژیک و PI اما یک تولید کننده ممکن است با تمرکز بر گسترش برای به دست آوردن یک غالب جای پایی در بازار در حال ظهور و این را به عنوان مهم ترین هدف برای حفظ رقابتی خود را در آینده. دیگر تولید کننده ممکن است بیشتر متمرکز بر کاهش تعداد مشتریان و افزایش فروش سالانه ارزش هر مشتری است.

اما KPI به اشتراک گذاری ویژگی های مشترک از جمله:

  1. آنها رو به جلو که در آنها تاثیر قابل توجهی در تحقق یک هدف استراتژیک
  2. آنها را مرتبط با وظایف تیم ها و افراد
  3. آنها به طور کلی تاثیر همه اقدامات دیگر عملکرد و بیش از یک منظر BSC
  4. آنها غیر مالی
  5. آنها باید کوتاه اندازه گیری چرخه و باید به طور مداوم نظارت

در نتیجه این اقدامات را با لینک مستقیم از استراتژی های تعیین شده توسط تیم اجرایی ارشد تمام راه را از طریق این سازمان به افراد است. آن را ضروری است که اهمیت و تاثیر این اقدامات بسیار خوبی توسط همه قابل درک و اقدام اصلاحی مورد نیاز اگر عملکرد است نه رسیدن به اهداف است.

به عنوان مثال اگر جلسه تولید مهلت یک KPI که منجر به استراتژیک ضروری پس از آن اگر نشانه های وجود دارد که در مهلت در حال از دست رفته اقدام فوری گرفته خواهد شد را در بیشتر کارکنان در بهبود توان و بهره وری و حل و فصل هر گونه مسائل مربوط به عرضه و شناسایی و اصلاح سایر عوامل است. این یک متریک تاثیر اقدامات دیگر مانند مشتری حفظ نرخ, منظور, ارزش, رضایت مشتری, ظرفیت تولید و فرآیند بهره وری و غیره

[ad_2]