چقدر مهم است نقش یک مدیر محصول?

[ad_1]

“موفقیت فقط یک فرآیند بی پایان از بهتر شدن و بهتر است در هر آنچه که شما در حال تلاش برای رسیدن به. ”

– جان Traver از بنیانگذاران و CTO قاب.io

یک سوال اغلب خواسته امروزه است “چگونه به تعریف نقش مدیر تولید در امروز برنامه محور اقتصاد؟” این را در نظر بگیرید. در سراسر بسیاری از استارت آپ, مدیر عامل شرکت یا CTO در تمام احتمال, است, همچنین بازی در نقش مدیر تولید. حتی در تاسیس سازمان های که در آن مدیر متعلق بازاریابی و یا طراحی و یا توسعه; چرا که او/او به نظر می رسد پوشیدن تمام کسانی که کلاه. در واقع حتی برخی استدلال می کنند که مدیریت می تواند حتی از یک نقش برای کسی که در این زمینه و یا مدیریت ارشد خود را.

اجازه دهید ما سعی کنید به نگاه مدیریت محصول در سراسر سه جنبه است.

1. چه نقش شامل و چه آن را به موفقیت وجود دارد – به عنوان این ممکن است کمک به کسی که در ساخت همه مهم تغییر حرفه ای و یا یک شروع جدید; یا برای آن موضوع کمک به شما در ارزیابی کاندیدای مناسب است.

2. چیست و نقش آن در توسعه سریع – به دلیل نقش مهم یک مدیر در اینجا می توانید بازی

3. می توانید محصول مدیریت برون سپاری می شود – پس از این تصمیم می تواند تاثیر زمان به بازار / با کیفیت/ رقابت/سودآوری شبیه هیچ دیگر است.

چه نقش مدیریت محصول شامل?

لورنس برادفورد می نویسد: در فوربس’ مقاله – 8 نکته برای فرود اولین محصول خود را مدیریت نقش می نویسد: “نقش نشسته در تقاطع کسب و کار, تکنولوژی, طراحی و ترکیب استراتژی بازاریابی رهبری و مهارت های دیگر با هدف پایان از راه اندازی یک محصول شگفت انگیز است.”

یک چیز داده شده است – اهمیت و جامعیت محصول نقش مدیر است. امروز پیچیدگی فناوری و کسب و کار چشم انداز و همچنین ثابت بوسیله اسباب گردنده در یک سازمان محصول, نمونه کارها نیاز به یک نقش فعال تر برای مدیریت. حداقل لخت از نقش عبارتند از:

1. درک چشم انداز مدیریت محصول و ارتباط آن به طور موثر به طراحی و توسعه و تست و بازاریابی تیم (زبان خود را).

2. انجام تحقیقات بازار, فناوری, پژوهش و تجزیه و تحلیل از خود شرکت مدل کسب و کار به اعتبار محصول ایده خود را تعیین ویژگی های مجموعه ای و نقشه راه توسعه.

3. درایو توسعه محصول از طریق مراحل مختلف آن – کار با چند تیم برای دیدار با نیازهای مشتری جدول زمانی و کیفیت و استانداردهای امنیتی.

4. ایجاد یک محیط بدون درز همکاری میان تیم های مختلف برای پاسخگویی به پنسیلوانیا می گوید: در پایان از راه اندازی یک محصول شگفت انگیز است.

بسته به شخصیت سازمان و راه یک سازمان تعریف دامنه آن نقش مه تکیه بیشتر به سمت فن آوری و یا بازاریابی. در حالی که این مسئله نیاز به مدیر برای دانستن و زبان از هر دو بازاریابی و فناوری داده شده است.

از مهارت های یک منظر که آیا شما از مدیریت یا مهندسی پس زمینه به عنوان یک مدیر موفق در امروز توسعه سناریو شما باید: (الف) درک قوی از برنامه نویسی با توانایی کد خودتان (ب) تجربه و تخصص در طراحی UX و (ج) تفکر تحلیلی و حل مساله مهارت – علاوه بر این کلی تر مدیریت مهارت های مذاکره, ارتباط, اسناد, مدیریت زمان, هیئت, ذینفعان مدیریت و رهبری است.

نقش مدیر تولید در چالاک توسعه

نقش مدیر می شود حتی بیشتر هیجان انگیز و به چالش کشیدن در یک چالاک محیط زیست است. بله, ما خواستار آن محیط زیست است چرا که سازمان ها به طور فزاینده ای اتخاذ ‘چالاک’ به عنوان یک فرهنگ نه فقط به عنوان یک استراتژی برای یک محصول خاص و یا پروژه. در این تنظیم ویژگی های یک محصول و یا حتی محصول خود را در همیشه در یک حالت پویا. بر خلاف سنتی مدیریت است که حرکت می کند از طریق یک خطی نقشه راه با راه انتقادی در چالاک محیط زیست مدیریت محصول یک تکرار شونده با رویکرد توسعه با بازخورد به طور منظم در فواصل. و این تکرارها باید اجازه کاربر ارتباط برقرار کردن با این محصول در حال توسعه است.

هر چند محبوب ترین سیستم چالاک توسعه Scrum ایجاد یک نقش جدید -محصولات مالک برخی از سازمان ها ذوب شده محصول مالک و مدیر محصول نقش در یکی از نقش و بعضی از آنها با استفاده از این دو نام قابل معاوضه. اما واقعیت این است که نقش مدیریت شدید تر شده – هر دو در کنار توسعه (توسعه پایدار – که در آن حامیان مالی, توسعه دهندگان و کاربران باید قادر به حفظ سرعت ثابت به طور نامحدود; همراه با توجه مداوم به برتری فنی و طراحی خوب) و بازاریابی (ارزش آفرینی – که در آن زمان امکانات و نقشه راه ها تست شده و کالیبره شده بر اساس بازخورد مشتری و تحقیقات).

نوشتن در مورد چگونه مدیریت محصول باید تغییر برای فعال کردن چالاک سازمانی به عنوان اوایل به عنوان در سال 2009 کاترین کانر به حال این چهار قطعه از توصیه های عملی برای تطبیق محصول مدیریت چالاک نیاز –

1. جلوگیری از انجام کار می کند که تحویل مشتری واقعی در ارزش به طور مستقیم یا غیر مستقیم و برقراری ارتباط آنچه شما متوقف خواهد شد انجام می دهند.

2. به نفع زندگی می کنند تعامل بیش طولانی مستندات آن است که آیا توصیف یک مورد کسب و کار به مدیران و یا مستند سازی مورد نیاز است.

3. عمل بی رحمانه رتبه بندی آن است که آیا اولویت بندی الزامات اهداف کسب و کار و یا فعالیت های روزانه خود را اختصاص درست اولویت شماره.

4. در آغوش تغییر به عنوان یک فرصت و نه یک تهدید.

می توانید محصول مدیریت برون سپاری می شود?

وجود دارد یک استدلال قوی در برابر برون سپاری مدیریت محصول – گفت که عملکرد بسیار استراتژیک و انتگرال به ترک به کارشناسان خارج از کنترل شما است. آن را دارای قابلیت های آن را. اما به عنوان رومی Pavlyuk به درستی توصیف می کند در وبلاگ خود در SalesForce – پنج وجود دارد دلایل قانع کننده ای برای برون سپاری هر تکنولوژی که برگزاری خوب برای مدیریت محصول بیش از حد.

1. کاهش هزینه های عملیاتی

2. بهبود تمرکز شرکت

3. به دست آوردن دسترسی به سطح جهانی قابلیت های

4. رایگان منابع داخلی برای مقاصد دیگر

5. شیر منابع که در دسترس هستند داخلی

سوال این است که نه ‘می توانید محصول مدیریت برون سپاری می شود?’ بلکه آن را بیشتر مورد ‘آیا برای برون سپاری مدیریت محصول; و اگر بله چگونه؟’

[ad_2]