چت روم فارسی عاشقانه

در چت روم فارسی چت روم فارسی شما می توانید NE 1 باشید
توسط کامیل سوینی
17 اکتبر 1999

مقاله را در متن اصلی خود از 17 اکتبر 1999 ، بخش 6 ، صفحه 66 ببینید چاپ مجدد را بخرید
مشترکین نیویورک تایمز * از دسترسی کامل به نمایه TimesMachine برخوردار هستند – بیش از 150 سال روزنامه نگاری نیویورک تایمز ، همانطور که در ابتدا به نظر می رسید.
اشتراک در
* مشترکان فقط جدول کلمات متقاطع یا آشپزی را شامل نمی شود.
‘یاو یو ، چه خبر است؟’ ‘خطوط روی صفحه من حرکت می کنند. فونت های مختلف ، رنگ های مختلف ، کلماتی که توسط آنها اسم می رود ، نام صفحه همه افراد به صورت مبهم مستهجن به نظر می رسد. من در آمریکا آنلاین هستم ، در یک چت روم فارسی گپ برای بزرگسالان. صدها چت روم فارسی چت روم فارسی در AOL وجود دارد ، و صرفاً یافتن یکی از چت روم فارسیهایی که به اندازه کافی برای اجازه دادن به من وجود دارد ، ناوبری خالص زیادی را صرف کرده است.

در مورد تمام جمعیت و دلگرمی ، چیز زیادی در این چت روم فارسی گفتگو گفته نمی شود ، یا به عبارت دیگر ، چیز زیادی نیست که به آن توجه می شود. دختری 16 ساله در طی دو ماه در مورد کودکش صحبت می کند. یک پسر بچه 15 ساله با اکراه با اکراه آرزو می کند. دختر دیگری ، 17 ساله ، سؤال می کند ، “آیا والدین شما با آن خنک هستند؟” خطوط همچنان به حرکت می پردازند ، یک کلمه در اینجا ، یک عبارت در آنجا ، متن زنده است که بسیار شبیه به یک جریان مکالمه است که ممکن است در آن با صدای بلند شلوغ شوید – راهرو مدرسه یا پارکینگ بین کلاس های موجود در فضای گوشتی قدیمی (یعنی هر مکانی که در فضای مجازی نباشد).

ماهها است که در خط ، خاموش و روشن بوده ام ، تلاش کردم تا تعیین کنم آیا چنین چیزی به عنوان یک فضای مجازی وجود دارد یا خیر ، اگر چنین باشد ، چه چیزی به ساخت این مدرن ترین ساختارهای شخصیتی می رسد. نوجوانان به ویژه نمونه های مناسب برای این آزمایش هستند زیرا آنها اولین نسل اشباع شده در این رسانه جدید هستند. در هر هفته معین ، طبق تحقیقات نوجوانان نامحدود ، تقریبا 70 درصد از افراد 12 تا 19 ساله به خط می روند. اینترنت آنها را شکل داده است – درست همانطور که تلویزیون والدینشان را شکل داده و مادربزرگ و مادربزرگشان را رادیو می کند. روزگاری که نسل خود را دید که در تلویزیون بزرگ می شود. اکنون نسلی در حال تماشای رشد خود در خط است. پس از آن اتفاق خواهد افتاد که 31 میلیون نوجوان سن ژنرال Y یا Generation چرا یا اکو Boomers یا Millennials ، به عنوان این گروه به گونه های مختلفی خوانده می شوند ، روشهای کاملاً جدیدی برای درک یکدیگر و خودشان دارند.