پنج اشتباه رایج در راه اندازی را در خود آنلاین غذا سفارش کسب و کار

[ad_1]

برای آنلاین غذا سفارش راه اندازی, ساخت تنها یک اشتباه است مانند قرار دادن تمام وجود از شرکت در یک خطر است. راه اندازی بنیانگذاران طولانی متوجه اهمیت انتخاب برخی از بهترین برنامه های تلفن همراه و وب سایت شرکت توسعه به توسعه مجموعه ای از راه حل های که طنین انداز با DNA نام تجاری خود را.

در اینجا در این مقاله ما لیست اجرا از پنج قتل اشتباهات آنلاین غذا سفارش راه اندازی را بارها و بارها و آنها باید بلافاصله متوقف شود.

1. نه حق انتخاب شریک فناوری – این اولین اشتباه هر راه اندازی ارتکاب! آنها اغلب از دست دادن دلایل خود را با انتخاب یک اشتباه تکنولوژی شریک و این شرکت ها تمایل به از دست دادن مشتریان برنامه چشم انداز است که پس از آن نتایج را در یک محصول بد. انگشت شست قانون است نمی سعی کنید برای صرفه جویی در پول با رفتن با مقرون به صرفه ترین انتخاب به دلیل آن است که هرگز بهترین راه برای توسعه یک نرم افزار محبوب.

2. راه اندازی آن را خیلی زود – این است که مجنون هنگام راه اندازی جهش در میدان جنگ بدون هیچ ارتش, استراتژی برنامه ها و مقابله با تکنیک های است که می تواند هموار غلبه بر بی سابقه ای ناگوار ویژگی های حوادث, مشتری, مشکلات بی بدیل زمان تحویل و بسیاری از افتضاحات که تحت چتر خود را از خدمات. در یک کلام آیا برای مشق شب خود را قبل از راه اندازی راه اندازی.

3. داشتن یک طرح حمله – وجود دارد بدون نیاز به داشتن 20 صفحه رسمی طرح کسب و کار برای موفقیت در طرح کسب و کار به عنوان آن در حال رشد است و امروزه منسوخ. تنها چیزی که شما نیاز به دانستن این است که “چه کسانی مشتریان شما هستند؟”, “آنچه به شما ارائه?” و “آنچه که مردم در حال حاضر به منظور ؟” از پورتال خود را.

4. بدون تبلیغات و بازاریابی بازاریابی برنامه ها و وب سایت های جام مقدس از هر کسب و کار است. صفر بازاریابی ترجمه صفر دید. کمپین تبلیغاتی در Facebook و سایر کانال های رسانه های اجتماعی برای تماس سریع نامزدی, افزایش پیروان آگاهی نام تجاری و از این رو افزایش ROI. بنابراین نمی شود از سمت چپ و شروع به هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی مبارزات انتخاباتی آگهی.

5. نه برنامه ریزی برای سودآوری – یکی از اولین چیزهایی که شما باید انجام دهید زمانی که ساخت یک طرح کسب و کار برای تعریف مدل کسب و کار. قبل از اینکه شما می توانید موفقیت در هر نوع از کسب و کار شما نیاز به دانستن سود خود را مدل در داخل و خارج.

آماده می شود و با سوالاتی مانند:

• شما چیست حاشیه ناخالص در فروش ؟

• خود را خالص حاشیه ؟

• چگونه بسیاری از فروش آیا شما نیاز به شکستن هر روز یا یک هفته ؟

• آنچه که در بدترین حالت و چگونه شما می توانید غلبه بر آن ،

ایجاد شاخص های عملکرد کلیدی (kpi ها) برای کسب و کار شما است که به شما اجازه می دانم که چگونه کسب و کار خود را انجام شده است.

موفق استارتاپ ها و شرکت ها ثابت کرده اند خدمات/محصولات و فرآیندهای. آنها سوابق عملکرد خود را به آنها کار خود را بر تقابل با برنامه ریزی دقیق و استراتژی و اقدام و تغییرات را قبل از کسب و کار سقوط.

بنابراین قبل از اینکه شما را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به صاحب یک آنلاین غذا سفارش وب سایت و یا نرم افزار به یاد داشته باشید برای جلوگیری از این پنج کسب و کار مشترک اشتباهات و راه اندازی خود را به یک کارآفرین موفق.

[ad_2]