هواپیما روشنایی داخلی

[ad_1]

هواپیما روشنایی داخلی

بسیاری از انواع هواپیما روشنایی را تعیین مقررات برای مثال NVIS پسند چراغ در هواپیماهای نظامی است. این کابین مسافر است که اجازه می دهد تا بیشترین دامنه برای طراح روشنایی.

هواپیما مسافر کابین روشنایی

برخی از اطلاعات مسافر نشانه های واجب در مقررات FAA برای مثال بستن کمربند ایمنی علائم یا بدون سیگار نشانه. داخلی ابزار چراغ روشن باربری و یا کشتی باری داخلی. نیز وجود دارد که البته خروج اضطراری روشنایی مانند طبقه آهنگ روشنایی اضطراری یا اورژانس صندلی-نصب چراغ نشانگر.

هواپیما کناره چراغ

داخلی کناره قاب سیستم برای هواپیماهای مسافربری به طور فزاینده ترکیب پنجره های بزرگ برای مسافر دید رو به جلو-رو غیر مستقیم کناره روشنایی دیوار شستشوی چراغ های پیشرفته, پا, منطقه نور داخل کابین رفع فشار تهویه و انعطاف پذیر و پهلو با هم تداخل دارند پنل اتصال طراحی شده است. کناره پنل طرح تمایل دارند در گذشته برای استفاده از مستقیم که تابش نور از بالا و کناره شستشو پایین همراه پنل و همچنین به طور معمول ترکیب بیضی شکل ویندوز. از آنجا که نور بالای سر تمیز کردن پانل ها در طراحی مرسوم زمانی که مسافران نگاه کردن آنها به دنبال به طور مستقیم در منبع نور.

هنگامی که مسافران ویندوز بیضی شکل و نسبتا کوچک در منطقه آنها آن را دشوار است برای برخی از مسافران به عنوان مثال کسانی که در واقع بلافاصله مجاور به یک پنجره برای دیدن از این هواپیما به راحتی و بدون نیاز به ctrane گردن خود را.

این چالش طراحی شده است برای تولید هواپیما پانل های داخلی که ایجاد یک احساس افزایش فضا و تاکید بر ویژگی های داخلی با استفاده از نور.

نور می تواند در حال حاضر شامل یک منبع نور مانند آرایه ای از Led ها که رنگ نور و شدت می تواند انتخاب شود از راه دور و همچنین به عنوان یک نور قاب و نور و لنز. گودی بلوک های مستقیم تابش نور به مسافر چشم و به جای هدایت آن به جلو را از طریق لنز به طوری که نور شستشو رو به جلو است.

ضربه پانل در سطح زمین نیز می تواند در حال حاضر محل ارائه و نصب برای یک یا بیشتر از نور غیر مستقیم منابع هستند که مرتب به تابش نور بر روی کابین طبقه در پای مسافران به طوری که آنها می توانید ببینید که در آن به جای خود و به آسانی پیدا کردن آیتم های جمع شده در کف کابین در زیر صندلی.

راه حل های روشنایی LED

به طور سنتی فلورسنت روشنایی انرژی کارآمد و بسیار استفاده می شود. همچنین به طور سنتی, هواپیما, مسافر, چراغ مطالعه شده اند بخشی جدایی ناپذیر از خدمات مسافر واحد در کنار و حتی توزیع هوا “gaspers”. چراغ روشنایی به طور فزاینده ای مورد استفاده برای هواپیما کابین روشنایی و چشم انداز آینده.

خدمات مسافر واحد در یک هواپیما مجهز به یک مسافر رابط و آداپتور تامین. هر آداپتور شامل یک فرد پردازنده ای است که قابل برنامه ریزی به طور مستقل از هواپیما کنترل مرکزی.

Led برای هواپیماهای مسافری خواندن چراغ اقتباس از دیودهای نور (Led) است که استفاده شده است در تو رفتگی در دیوار هواپیما, روشنایی, برنامه های کاربردی مانند “سیگار” و “بستن کمربند ایمنی” نشانه برای برخی از زمان. پیشرفت های اخیر در تکنولوژی LED را وادار به تولید کنندگان هواپیما در نظر گرفتن Led ها به صورت کلی تر کابین روشنایی برنامه های کاربردی که می تواند به کاهش پردازنده مصرف انرژی است.

به طور سنتی هالوژن مسافر چراغ مطالعه باید nonsymmetrical پرتو الگوهای معنی که بخش های خاصی از پرتو روشن تر از دیگران به جای وجود دارد که حتی گسترش نور است. سیستم چراغ تمایل به ایجاد یک پرتو سفید احاطه شده توسط یک حلقه آبی. لامپ های LED با این حال استفاده از نیمی از انرژی زیادی که هالوژن ثابت ارائه کاهش هزینه های جایگزینی با توجه به زندگی طولانی تر.

چراغ روشنایی روشن است اما مسلما بیش از حد روشن و بیش از حد رنگ آبی یا سبز ایجاد غیر طبیعی رنگ پوست.

هواپیما کابین خلبان روشنایی

چه می تواند ساده تر از هواپیما کابین خلبان نور? ساده و لامپ های نور سفید برای خواندن نقشه و دیگر flightdeck کارهای. برای سال هالوژن چراغ غالب در کابین خلبان. اما در حال حاضر تکنولوژی قدیمی تر شروع به دادن راه را برای طولانی مدت حالت جامد Led.

نقشه و نمودار چراغ رومیزی, چراغ, ابزار ارايه و راهرو چراغ glareshield چراغ نور افکن پانل ابزار گنبد, چراغ طبقه, چراغ, چراغ اضطراری و ماسک اکسیژن چراغ همه سود بیشتر از تحولات اخیر.

کابین خلبان روشنایی خلق و خوی نادر است در این زمان اما مطالعات نشان داده اند که رنگی نور در کابین خلبان توسط برنامه نویسی آن را برای سرخ کردن در طلوع و غروب شبیه سازی طلوع و غروب آفتاب را کاهش می دهد خلبان خستگی در طول مسافت های طولانی پرواز. کابین روشنایی خلق و خوی شده است تا کنون استفاده شده در کابین مسافر.

دیودهای نور

هواپیمای جدید و تعمیرات اساسی با استفاده از Led در کابین خلبان برای افزایش قابلیت اطمینان و کاهش هزینه چرخه زندگی. این حالت جامد قطعات مصرف برق کمتر و هیچ مارپیچ رشته های است که می تواند به تضعیف از لرزش و درجه حرارت زیاد. منسوخ شدن است آشیل زخم التیام یابد. Led ها جامد هستند, دولت, دستگاه های نیمه هادی مانند یک تراشه کامپیوتری. برخی از تولید کنندگان ارائه تنها محصولات LED از طریق سوراخ Led یا surface-mount Led.

روشنایی لامپ های رشته ای

روشنایی لامپ های رشته ای است که هنوز هم حدود 90 درصد از کابین خلبان روشنایی بازار است. چراغ لامپ های رشته ای, اما آخرین نیست که طولانی است. لامپ های هالوژن با استفاده از یک شبیه لامپ های رشته ای, تکنولوژی, جایگزین لامپ های معمولی است. البته نور طول عمر بستگی به شرایط و ویژگی های. هالوژن است که مورد علاقه برای خدمه پرواز چراغ مطالعه. چراغ های فلورسنت آخرین طولانی تر از لامپ های رشته ای.

NVIS پسند چراغ برای کاربردهای نظامی

هنگامی که C-130 به حال مقاوم سازی روشنایی چند سال پیش با استفاده از جدیدترین و brightest Led چندین جدید dual-mode واحد ملاقات و یا بیش از الزامات موجود قابل مشاهده فقط چراغ. نوآوری این واحدهای جدید نشان داده شد NVIS دوستانه الزامات و MIL-STD-3009, آخرین روشنایی استاندارد است.

[ad_2]