هفت شیک پوش برای استفاده از دوربین های نظارت تصویری

[ad_1]

چه کسی می گوید دوربین های نظارت تصویری هستند و تنها برای پیشگیری از جرم و جنایت? راه درست استفاده می شود و مستقر به درستی می توان آنها را بسیار مهیب ابزار برای بازاریابی و تبلیغات. کارشناسان کل جهان در حال حاضر با استفاده از دوربین های نظارت تصویری را بهتر تصمیم گیری آگاهانه در مورد ایمنی و بررسی رعایت استانداردهای چنگک جمع کردن در فروش بیشتر و بهبود خدمات به مشتریان.

در زیر برخی از استفاده برای دوربین های نظارت تصویری در دنیای کسب و کار.

1. نظارت بر انطباق

نظارت بر انطباق مفید در صنایع که در آن روشهای استاندارد عملیاتی باید به شدت به دنبال. از طریق دوربین های نظارت تصویری ، مدیران رستوران ها یا هتل ها می توانید تعیین اینکه آیا یا نه کارکنان خود هستند و زیر بهداشت مناسب اقدامات است. آنها همچنین می توانید چک کنید اگر خود را سرآشپزها در حال مشاهده مواد غذایی مناسب حمل و نقل و روش آماده سازی. دوربین های نظارت تصویری نیز بسیار مفید آرایشی و بهداشتی و صنایع دارویی. می توانید آنها را مانیتور و قطعات حیاتی از فرایند تولید از قبیل پردازش و بسته بندی.

2. نظارت بر پیشرفت ساخت و ساز

دوربین های نظارت تصویری نصب شده در زمینه ساخت و ساز اجازه می دهد تا مدیران پروژه برای نشان دادن پیشرفت ساخت و ساز به مشتریان و سرمایه گذاران و سهامداران. چون یک سایت ساخت و ساز است که به سختی یک محیط مساعد برای نظارت دوربین ها استفاده می شود باید مقاوم در برابر هوا. علاوه بر این توصیه می شود که شما با استفاده از دوربین های نظارت تصویری است که مادون قرمز و lowlight قابلیت به طوری که شب می توانید تصاویر گرفته شده به وضوح.

3. نظارت بر عملکرد

این است که محبوب ترین برای استفاده از دوربین های نظارت تصویری در محل کار. با استفاده از دوربین های نظارت تصویری شرکت می توانید نگه داشتن چشم در کارکنان بر عملکرد شغلی و استفاده از زمان شرکت. علاوه بر این نظارت تصویری کمک می کند تا مدیریت شناسایی مشتری الگوهای. این امر به ویژه مفید در رستوران که در آن مدیران به شناسایی اوج ساعت در طول روز به طوری که برای به حداکثر رساندن برنامه ریزی ترتیبات.

4. ترافیک قوانین و مقررات و سیستم های مانیتورینگ

نظارت تصویری تکنولوژی در قالب عکس, اجرای, برای مثال کمک می کند تا مقامات تشخیص جریان ترافیک و تراکم مناطق. در برخی از شهرستانها دوربین, تصاویر از خیابان های مهم و مسیرهای نمایش داده شده در وب سایت ها به کمک رانندگان پیش بینی مشکلات ترافیک.

5. از راه دور telepresence

این استفاده از دوربین های نظارت تصویری نیاز است که این دوربین توان در مکان های غیر قابل دسترس به انسان است. نمونه هایی از این مکان عبارتند از, اقیانوس, کف دریا, کویر مناظر و یا داخل بدن انسان است. داده ها از این بسیار تخصصی استفاده از دوربین های نظارت تصویری در حال استفاده در انواع کاربردهای عملی مانند حل مشکلات پزشکی بررسی اختلافات بر سر منابع طبیعی صرفه جویی در گونه های در معرض خطر و مطالعه رفتار از اشکال زندگی پر رونق در محیط های طبیعی خود را.

6. بهبود روابط مشتری

دوربین های نظارت تصویری سرنخ مدیریت در نوع نگرش کارکنان در حال طرح ریزی نسبت به مشتریان است. در فروشگاه های بزرگ ، دوربین های نظارت تصویری نشان می دهد که چگونه مشتریان استقبال و چگونه سوالات خود را پاسخ داده است.

7. بازاریابی

هیچ چیز ضربان عملکرد و قابلیت اعتماد و اطمینان از دوربین های نظارت تصویری در گردآوری اطلاعات دموگرافيک از مراکز تفریحی و پارک های تفریحی و جاذبه های گردشگری است. یکی دیگر از استفاده از این دوربین است که شناسایی ترافیک الگوی. برای مثال یک فروشگاه می تواند با استفاده از دوربین های نظارت تصویری برای ردیابی ترافیک پا به طوری که آنها می توانید موقعیت خود کالا در مناطق کلیدی. این مناطق کلیدی مکان در یک فروشگاه لباس برای مثال دریافت خواهید کرد که بیشترین ترافیک انسانی.

گفته شده است که یک سلاح است که تنها به عنوان کشنده به عنوان کاربر خود را. همان درست است از دوربین های نظارت تصویری. آن وجود دارد به عنوان یک, مدرن, بازاریابی و تبلیغات, ابزار, اما آن را تنها خواهد شد موثر به اندازه شما اجازه می دهد آن را به.

[ad_2]