نمادگرایی در یک باغ ذن

[ad_1]

اولیه ساختار یک باغ ژاپنی تعیین شده است معماری که شامل آن است که چارچوب پایدار عناصر مانند ساختمان verandas و تراس, راه tsukiyama (مصنوعی تپه) و سنگ ساخته. این است ایده آل برای تنظیم در مناطق کوچک و یا مکان های بدون نور کافی و یا تهویه مورد نیاز به صورت سنتی باغ.

وجود طیف گسترده ای از ذن فکر در باغ ژاپنی است. در اینجا برخی از عناصر کلیدی به عنوان نمونه:

گیتس (توری آی) نرده نی طناب و پارچه و بنر در عمل به عنوان نشانه ای برای مشخص شدن قدم.

پل(hashi), عبور از روی پل مشابه بود برای عبور از یک جهان را به آینده. به عنوان Zen نفوذ به خط مقدم پل در زمان بیشتر تائو به معنی عبور از جهان انسان را به جهان طبیعت یک حرکت از این هواپیما به یک بالاتر

آب (Mizu) بودیسم همیشه آب در نظر گرفته مناسب ترین استعاره برای وجود انسان سرچشمه جمع آوری قدرت در آن سراشیبی مسابقه به ناپدید می شوند با آرامش به دریا (تولد دوباره به عنوان باران). در استخر در باغ آن را ایجاد “منفی” به فضا در باغ که در آن هیچ چیز دیگری ساکن.

کشت. اگر چه ذن در واقع کاهش کارخانه پالت هنگامی که آن را وارد هنوز هم وجود دارد چند ذن ایده ها در کشت. بزرگ بامبو اغلب در بر داشت در معبد باغ به عنوان نی ها یک مثال کامل از اصل mushin یا “خالی قلب” (خالی قلب را فراهم می کند قدرت را از طریق انعطاف پذیری). آلو مکرر ذن تم گل بدون برگ اغلب در حالی که برف هنوز روی زمین (نماد انعطاف پذیری و تولد دوباره). کاج شناخته شده است به عنوان mutsuیک صدا به طور یکسان برای کلمه ‘انتظار’ پس از آن مجموعه در باغ به عنوان نمادی از قدرت و صبر

زیارتگاه بیشتر از یک روان ساخت فیزیکی از مواضع یک محل وجود داشت که در ذهن به جای یک محل است که می تواند دیده می شود. حرم تنظیم است از روح. همچنین یک محل که در آن انسان و روح و روان را تامین کند.

شن و ماسه و یا شن نشان دهنده آب است. Raked یا نه raked که نماد دریا و اقیانوس رودخانه ها یا دریاچه ها.

عمل جمعآوری شن به یک الگوی یادآوری یا امواج ناهمواری آب دارای یک زیبایی تابع. ذن کشیش این تمرین جمعآوری همچنین برای کمک به غلظت خود را. دستیابی به کمال از خطوط آسان نیست. با چنگک جمع کردن هستند و با توجه به الگوهای از پشته به عنوان مورد نظر و محدود به برخی از سنگ و اشیاء واقع در شن منطقه است. با این وجود اغلب الگوهای ایستا نیست. در حال توسعه تغییرات در الگوهای خلاق و الهام بخش چالش است.

سنگ عمده عناصر طراحی در باغ ژاپنی است. آنها در نظر گرفته مهم تر از درخت به ژاپنی ها شاید با توجه به تمایل قوی برای ابدیت و سنگ نمایندگی ابدی عناصر در طبیعت است. در باغ ژاپنی طراحی سنگ استفاده می شود در ترکیب با دیگر سنگ و یا شن و ماسه را حاکی از یک صحنه طبیعی و یا برای ایجاد یک طرح انتزاعی. اشکال از سنگ های طبیعی شده است به پنج دسته تقسیم کنیم به نام پنج سنگ های طبیعی. ژاپنی ها با استفاده از شخصیت های از چوب و آتش و زمین و فلز و آب به نمایندگی از سنگ عناصر و اعمال پنج کلاس از سنگ اشکال:

  1. Taido: چوب. قد بلند عمودی است. دلالت بر بالای درختان است. نیز نامیده می شود بدن سنگ قرار داده شده در پشت یک دسته بندی.
  2. Reisho: فلز. پایین عمودی. به معنی ثابت و استحکام فلز. اغلب گروه بندی می شوند با قد بلند و عمودی. آن است که گاهی اوقات به نام روح سنگ.
  3. Shigyo: آتش. Arching. شاخه که شکل مانند آتش است. این نوع از شاخه به نام سنگ جو و ادرار سنگ. اغلب قرار داده شده در جلو و به یک طرف از اشکال دیگر.
  4. Shintai: آب. تخت و یا افقی. به نام سطح پایه سنگ و یا ذهن و بدن سنگ. معمولا استفاده می شود برای هماهنگی در راک گروه بندی.
  5. Kikyaku: زمین است. خمیده. اغلب شناخته شده به عنوان ریشه و یا سجده سنگ. معمولا قرار داده شده در پیش زمینه برای ایجاد هماهنگی ،

پیام در باغ ذن است که هر تقسیم منطقه باقی مانده است نماینده کل از طبیعت; حصار ما کمک می کند تا به رسمیت شناختن بخش و باغ باید به ما یادآوری از کل. گیتس در نرده ها بسیار شبیه به پل در معنای عمیق; عبارت “به رفتن را از طریق دروازه” استعاره ای است برای تبدیل شدن به یک راهب.

انتقال بین یک دولت از وجود و آینده.

[ad_2]