نقش شرکت ماموریت و بیانیه چشم انداز در افزایش سود شرکت

[ad_1]

هر شروع, شرکت باید یک ماموریت و بیانیه چشم انداز. این بیانیه ممکن است در حال حاضر نگرانی از مالک اما عدم تدوین یک را قطعا به مشتریان آینده خود را یک ایده کلی از خود را که در آن شرکت عنوان شده است.

آنچه که اهمیت آن? شما شنیده ضرب المثل: “شما نمی دانید که چگونه برای رسیدن به مقصد خود را اگر شما نمی دانید که چگونه برای به دست آوردن وجود دارد؟” این نقل قول است که معمولا نسبت به برنامه ریزی است. اما برنامه ریزی مستلزم یک مجموعه خاص از اهداف و مقاصد. بدون به درستی مشخص هدف یکی است در دست که در آن اقدامات او منجر به. این طرح به عنوان نقشه خود و اهداف خود و یا ماموریت خود را به عنوان نور هدایت. چشم انداز این است که آنچه شما می خواهید برای رسیدن به نگه داشتن خود را تمرکز بر روی اهداف و برنامه های دستیابی به این چشم انداز است.

آیا می دانید که خود شرکت بیانیه ماموریت می گوید: تقریبا همه چیز در مورد شرکت خود را که مصرف کنندگان لازم نیست به زحمت در خواندن مشخصات شرکت خود را? بیایید نگاهی به عنوان مثال کسب و کار بازاریابی و فروش شمع سویا. نه همه مردم ممکن است شنیده ام در مورد محصول خود را اما هر از شروع, شرکت شناخته می شود توسط چه محصولات خود را شامل ارائه می شود و با هر مصرف کننده را به استفاده از.

با شایع آلودگی محیط زیست و سلامتی آگاهی در حال ترویج در سراسر جهان افراد در حال تلاش برای استفاده از محیط زیست سالم از محصولات در نتیجه ترویج سلامتی. به حفاظت از محیط زیست علاقه مندان همیشه به دنبال راه های در مورد چگونه برای به حداقل رساندن سهم خود را در کمک به آلودگی در کل جهان ایجاد شده است. بهداشت و سلامتی مصرف کنندگان مانند کسانی که مکرر آبگرم و سونا را در یک زمان و قدردانی از بوی شمع در طول جلسه ماساژ. به طور طبیعی آنها را پرس و جو بر روی آن نام و منبع. که در آن ماموریت خود را متناسب و به تبع آن چشم انداز خود را?

با بیان در ماموریت خود و یا اهداف شرکت شما بیایید نگاهی به عنوان مثال: برای ترویج محیط زیست صحت و جامع سلامتی – شما در حال بیان در یک جمله ساده یک شرکت است که سلامت محور و در همان زمان به عهده دارد. محصول خود را به عنوان در این مورد بیشتر این موضوع را تایید بیانیه ماموریت. سازگار و مناسب است ؟ به عنوان مثل اگر در مورد بیانیه چشم انداز خود را به ملت یا جهان پیشرو در ارائه دهنده آروماتراپی تجهیزات و لوازم – است که می تواند یک رویای مه آلود بعد از همه آن نمی شود ؟

قصد بازگشت به آن وضعیت که در آن آبگرم بهداشت مشتری نپرسید در منبع شمع معطر همراه و درمانگر ممکن است دسترسی مستقیم به شما به عنوان تامین کننده اما آنها دانش داده شده در چه کسانی شمع باشد. این است که به تأیید شرکت خود را فداکاری برای سلامتی, که بدان معنی است که بیشتر مصرف کنندگان برای محصولات خود را. مطمئن باشید هر چند که این یک استراتژی است که برای سلامت این باشگاه به عنوان بخشی از مشتریان خود را-come-back برنامه های. بیشتر مشتریان خود را برای بهداشت و سلامتی باشگاه برخوردار است که خود را سازگار با محیط زیست شمع معطر همچنین بدان معنی است که بیشتر مصرف کنندگان را برای شما به عنوان مورد علاقه خود را تامین کننده در چنین جنبه ای. این به این معنی درآمد بیشتر و سود برای شرکت و در نتیجه اعتبار است که شما نقشه و نور هدایت که نماد ماموریت و برنامه های بازاریابی هستند ترکیب مناسب برای موفقیت دستیابی خود چشم انداز شرکت.

و در حال حاضر اجازه دهید من از شما درخواست که در آن شما می رویم?

[ad_2]