نرم افزار اینترنت استراتژی برای بیمار مدیریت ارتباط الکترونیکی و صدور صورت حساب های پزشکی

[ad_1]

بیماران به طور فزاینده ای به استفاده از اینترنت برای تحقیقات, قرار, دریافت اعتبار و شکایت در مورد دکتر خدمات. اگر چه بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی (79%) تا به حال هشدار داد بیماران در مورد عدم اطمینان از سلامت اطلاعات در اینترنت 80 درصد از کاربران اینترنت برای جستجو سلامت و یا اطلاعات پزشکی آنلاین. در واقع با توجه به بررسی های اخیر انجام شده توسط پزشکی شرکت پخش و Nielsen/NetRatings دو نفر از سه آمریکایی ها به نوبه خود به اینترنت خود را قبل از بازدیدکننده داشته است دکتر به تحقیق وضعیت خود و آماده شدن سوال است. پس از بازدیدکننده داشته است خود را از این بیماران به طور معمول انجام بیشتر تحقیق اینترنت به اعتبار آنچه را که دکتر به آنها گفت و پیدا کردن پاسخ به سوالات آنها فکر نمی بپرسید.

چندین نظرسنجی ها نشان می دهد که شیوه های شخصی آن خدمات قابل توجهی مزیت رقابتی در شرایط بیمار درک. برای مثال 75 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می خواهم به برنامه خود را با پزشک از طریق اینترنت و دریافت ایمیل یادآوری. اما پس از چند شیوه ارائه چنین خدماتی است که تنها 4% از بيماران با استفاده از اینترنت به برنامه قرار ملاقات. علاوه بر این در حالی که 67 درصد از بیماران می خواهم برای دریافت نتایج آزمایشگاهی خود را از طریق پست الکترونیکی تنها 2% در حال حاضر انجام دهد. از جمله تفاوت های زیادی بین می رود و تحویل سطوح دسترسی به اطلاعات باید تبدیل به تفاوت های قابل توجهی در خدمات ارزش ادراک. این امر مستلزم پزشکان به اتخاذ فن آوری اینترنت برای کمک به بیماران مبتلا به جستجو برای اطلاعات سلامت آنلاین و استفاده از آن برای بیمار مدیریت ارتباط و عمل توسعه است.

اولین گام در دستیابی به این هدف این است که برای ایجاد سایت حضور. یک پزشک معمولی وب سایت ممکن است دارای محتوای زیر را جزء:

  • در مورد تمرین
    1. بیانیه ماموریت – بیمار-مراقبت فلسفه
    2. تاریخچه کوتاه از تمرین
    3. ساعات اداری
    4. اطلاعات تماس
    5. شماره تلفن
    6. آدرس ایمیل
    7. محل و جهت رانندگی
  • در مورد پزشکان
    1. اعتبار و تخصص و اطلاعات مربوط به هر پزشک
    2. آدرس بیمارستان
  • بیمار گوشه
    1. لینک به آموزش به بيمار
    2. فرم های بیمار
    3. قرار ملاقات برنامه ریزی
    4. پیش ثبت نام
    5. ایمیل مکاتبه با پزشکان
    6. نتایج آزمایشگاهی
    7. نسخه الکترونیکی پر کردن مجدد
    8. صفحه اصلی دستگاه نظارت پیکربندی
    9. خودکار بهداشت هشدار
    10. پرونده سلامت شخصی
  • الکترونیکی صورتحساب های پزشکی
    1. یک لیست از پذیرش طرح های بیمه
    2. پرسش و پاسخ در صدور صورت حساب به عنوان مثال توضیح بیانیه
    3. موجودی حساب
    4. سابقه پرداخت

    پس انداز مبتنی بر ROI توجیهی برای اتوماسیون اداری با استفاده از مبتنی بر هزینه متریک مقایسه هزینه های عملیات قبل و بعد از اجرای راه حل های فنی. برای مثال میانگین ملی برای کارکنان در یک اولیه-مراقبت از تمرین حدود پنج کارکنان هر پزشک. شواهد در مورد شیوه های بیمار متمرکز وب سایت با یکپارچه EMR نشان می دهد کمتر از 2.5 کارکنان هر پزشک. در عین حال تکنولوژی مزایای به عمل تکامل از ساده اتوماسیون به دفتر بدون کاغذ زیرساخت به بیمار جاذبه برای بیمار حفظ و وفاداری مدیریت. هنگامی که افراد یاد بگیرند که به انتظار یک بیمار متمرکز وب سایت با یکپارچه EMR همراه با سلامت بیمار گوشه آنها آغاز مرتبط با پزشک تخصص با درجه اتوماسیون اداری و اینترنت در دسترس است. از آن زمان به جای هزینه-محور متریک با درآمد بر اساس متریک که اقدامات صورتحساب درآمد هر پزشک و refocuses مدیریت از پس انداز به سود. شاید بزرگترین تاثیر فن آوری است که هنوز هم جلوتر از ما در این منطقه از بيمار مدیریت و سودآور عمل توسعه است.

    منابع

    انجمن قلب آمریکا “نتایج نظر سنجی: آموزش آنلاین برنامه موثر است منبع اطلاعات برای بیماران قلبی” MediLexicon, مارس 12, 2007

    یوسف یک Diaz et al, “گزارش کوتاه: چه نوع از اینترنت راهنمایی فراموش بیماران از پزشکان خود را?,” J Gen Intern Med. 2005 اوت; 20(8): 683-685.

    دیوید Kesmodel “به عنوان عصبانی بیماران دریچه آنلاین, پزشکان سو به سکوت آنها” وال استریت ژورنال آنلاین 14 سپتامبر 2005

    ایلین Zablocki, “ارتباطی: اگر شما از آن ساخت …چگونه یک درجه یک وب سایت می تواند کمک به گسترش و افزایش خدمات خود را” پزشکان عمل مه 2007

    [ad_2]