محیط و رفتار انسان

[ad_1]

فعلی چشم انداز جهان در مسائل زیست محیطی را قادر می سازد بیشتر دامنه و جزئیات در مورد آنچه اتفاق می افتد به محیط که در آن آنها در حال تمام موجودات زنده. حوادث تراژدی غارت و بهره برداری از دارایی های طبیعی شده اند به طور فزاینده ای صریح و روشن در برابر جامعه انسانی باعث عدم تعادل زیست محیطی منجر به خستگی و طبیعت. هدف از پایداری این است که انسان ها در نظر گرفته بخشی از طبیعت قادر به توسعه اقدامات خود را در تعادل با محیط زیست که در آن زندگی می کنند.

با توجه به تاریخچه تکاملی انسان فکر می کردم لازم به ذکر است که تفکر انسان در حال تبدیل شدن طول تاریخ که در آن آویزان است و یک برخورد از دکارتی پارادایم و الگوی جدید که از پایداری. دانستن روند تکاملی اندیشه انسان می تواند اشاره به علت مشکل تشخیص داده شده: مشکلات زیست محیطی را خسته نکنید مردم به اندازه کافی به طوری که آنها عمل می کنند وجود دارد این است که هیچ انگیزه و یا ابتکار شخصی به ماشه اقدام زیست محیطی آگاهی لزوما باعث تغییر نگرش نه پاسخگویی از مردم قبل از این که موضوع محیط زیست.

این راه حل برای این مشکل از برنامه ها و پروژه های در حال حاضر مشغول به کار در محیطی ادراک آگاهی و هوشیاری باعث تاکید بر احساسات در مردم شده است که حساس به ترویج تغییرات لازم برای رسیدن به توسعه پایدار.

با توجه به پارامترهای موثر بر تجزیه و تحلیل و نتایج حاصل از این کار آن باقی مانده در آن, اهداف, اما به پیشنهاد ایده های جدید برای نفوذ در غلبه بر پردازش آگاهی های زیست محیطی در جنبش فعال. ساختمان جدید ارزش های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و سپس کمک به شکل گیری یک آگاهی جهانی در حمایت از زندگی و همه تنوع در طبیعت است.

به اقدامات انجام شده برای محیط زیست امروز مطابقت ندارد که از مردم آگاه است. ما را متوقف و در اقدام عملی برای به حداقل رساندن اثرات آن باعث. ترسو جنبش های سیاسی و اکثریت در انتخابات (جستجو بر اساس رای) سعی کنید برای متقاعد کردن مردم است که ما با طبیعت به عنوان بخش کوچکی از شهر را از زباله جدا برای بازیافت و هنگامی که تغییرات در پروژه های دولت های گذشته را نادیده گرفته و یا نادیده گرفته شده, شروع برنامه دیگری به عنوان محیطی برای اولین بار به نگرانی در مورد موضوع محیط زیست. جستجو برای دلایل است که آگاهانه عمل ژنراتور نگرش ها و فرآیندهای است که می توانید شروع به کاهش مشکلات زیست محیطی قابل توجهی است و با توجه به تناقض از مردم آگاه از وجود و عدم دائمی محیط زیست اقدامات است.

کار برای یک محیط زیست سالم موثر عمل یک شرکت سازمان یافته و نگران به می دانم که درک و ورزش مسئولیت های خود را. با اشاره به آموزش پزشکی (کیکوچی, 1991, p. 166) هشدار: شما نمی توانید نسبت به عمل خود درمان درمان با درمان پزشکی متعارف. هدف از درمان خود درمانی است که به قدرت شفا از بیمارانی که باید عمل اساسا خود-آموزشی و پزشکی. خلع ید از سلامت برگزاری به پزشکان حق منحصر به فرد برای درمان بیماران و دشوار به نویسنده با استفاده از برای که این قانون به شرح زیر است, اصل, به جهل و منافع مالی. این یکی از عوامل اصلی که باعث بیماری و مشکل در جهان مدرن است. این بیماری مانند آتش و دکتر است مانند آتش.

اگر چه کل بسیج تمام ظرفیت دکتر (آتش نشان) و استفاده از تمام تجهیزات هنوز هم وجود دارد بسیاری از بیماری های جدی (آتش سوزی بزرگ) است که توسعه در موازی با توسعه سریع علم و مکانیکی تکنولوژی امروز است. بدون استفاده از تنها به دنبال پیشرفت فن آوری و عملی با خود لوازم ایمنی فردی آتشنشان یا تجهیزات و ابزار اگر ما تقویت و هشدار داد در برابر آتش است. ما باید از ما حفاظت از شعله ور شدن بیماری از فردی به عنوان به خوبی به عنوان عمده آتش سوزی (بیماری های همه گیر و جنگ). این بیماری به نظر می رسد به عنوان یک امکان برای رشد به عنوان یک مانع است که ما کمک می کند تا به منظور بالا بردن آگاهی است که تعادل بسیار مهم است برای حفظ تعادل نسبی. بنابراین اگر چه جست و روشن نیست که چگونه آتش چرا که اگر شما نمی دانید که فقط آن را مطالعه و موثر ترین روش برای این کار است. آنچه شما می خواهید خود در مواجهه با محیط زیست است. خلع ید از طبیعت است و چه چیزی بد است نسبت به قبلی مرجع کیکوچی سلامت. درمان بد است به اندازه کافی نیست ما باید از آن جلوگیری و لازم است که برای بررسی آنچه از دست داده بود و به عادت برای بازگشت تعادل به حفظ و همچنین تعادل طبیعی اکوسیستم.

به دنبال تحت همان پارامترهای جستجو برای تعادل شما می توانید با استناد به نمونه های دیگر از سردرگمی در بخش های دیگر مانند: خشونت مقامات می خواهید برای جلوگیری از خشونت پزشکان می خواهید برای جلوگیری از سرطان تولید بیشتر سرطان مربیان می خواهید برای ترویج آموزش و پرورش, انتقال, تکه تکه, چشم انداز و escravizante از واقعیت است. واضح است که چیزی اشتباه است.

وجود دارد که نیاز به تعویض دکارتی-پارادایم نیوتنی تثبیت توسط positivist دکترین که هنوز هم حاکم زندگی ما است. باید وجود داشته باشد یک تغییر در مشاهده جهان با توجه به این که بزرگترین بحران بشریت است بحران ادراک به عنوان یک هشدار Capra (1996).

آموزش و پرورش نقش استراتژیک در فرایند مدیریت زیست محیطی, آموزش کودکان و افراد جوان در ترکیب زیست محیطی و ارزش های انسانی با تاکید بر حس روزانه شیوه با تئوری آغاز در کلاس درس منجر به یک فرهنگ پایداری فرهنگ هارمونیک همزیستی بین انسان و بین آنها و طبیعت است. دستیابی به توسعه پایدار به نظر می رسد تخیلی, اما, تخیلی ایده ها برای ساخت چیزی است که شما در رویا و رویا است که برای ایجاد امید است. آن است که میل به انتزاعی بتن واقعیت برای جلوگیری از درهم و برهم در زمین شرکت به آج. توسعه پایدار به این معناست که نه تنها متمرکز بر تولید است به فکر می کنم و حل کوچک برای پست کردن به این پیشنهاد منطقی روند طبیعی و یا پیدا کردن پاسخ در طبیعت برای حل مشکلات. مسائل است که ایجاد شده توسط انسان زمانی که ما فراموش می کنیم که طبیعی آلی که در آن بستگی دارد. ما باید به ریشه به تجدید نظر در راه زندگی انسان است. نگاه آنچه که از دست داده است و به تناسب قطعه گم شده از بازگشت به شرکت در این چرخه زندگی از زمین است.

توسعه پایدار به عنوان اولیه منابع منتخب خلاق و ابتکار افراد و به عنوان یک هدف اساسی رفاه مادی و معنوی. در جوامع است که به خوبی کار می کنند حتی زمانی که فقر وجود دارد همچنین استراتژی های مبتکرانه برای بقا است. (BARROS, 2002, p. 4) با توجه Lerípio (2001, p. 2) محیط زیست و توسعه باید متوقف شود و مقابله به تبدیل شدن به یک ارتباط. نکته کلیدی این موضوع می شود نیاز به یک همزیستی مسالمت آمیز بین کیفیت محیط زیست و توسعه اقتصادی است.

چه اقداماتی شده است بشود به حفاظت از محیط زیست مورد نیاز است desvencilhar رمز و راز از آگاهی و توانایی خود را به اقدامات آگاه متعهد و مسئول برای حل مشکلات زیست محیطی قابل توجهی بهبود. شما نمی توانید فقط با کاشت درخت در این باغ هر سال هفته محیط زیست و به عبادت در آن لحظه که اگر به نمایندگی های زیادی بر مردم و محیط زیست است. ما باید رشد آگاهانه نگرش در مردم مهم است که به آگاهی های زیست محیطی است و هیچ اقدامی برای کاهش اثرات زیست محیطی. ادامه عقب ماندگی در محیطی تداوم عمل بازی باقی مانده از غذا در همان برنجی است که در آن مواد قابل بازیافت و یا به عنوان جنگل در حال ویران مناطق معادل یک ورزشگاه بزرگ در هر روز از بین بردن چندین گونه در معرض خطر از هر دو گیاهان به عنوان جانوران و مقامات فشار هستند به این منظور حفاظت.

درک پایه ای از تولید اقدامات بسیار مهم برای رسیدن به مردم آگاه به طوری که آنها می توانید نگرش خود را مطابق با راه خود را از تفکر است. پیدا کردن عامل برای اعمال شده است یک ابزار بسیار بیشتر از فقط آگاهی است. اگر آگاهی به اندازه کافی بزرگ خواهد بود وجود دارد نگرانی در مورد موضوع محیط زیست به عنوان آشکار است در این شرکت ایجاد خواهد شد وجود دارد در بخش های مختلف از ضرب از آگاهی های زیست محیطی. شاید اکثر ندیدم جدیت که با محیط زیست دیده می شود از این رو نیاز به درمان شوک و یا دیدن این واقعیت است که بازدید در احساسی و باید انجام شود با طبیعت و مانند آن. با توجه به اهمیت این جنبه این مقاله به اشاره پاسخ یا راه حل به اینرسی بقیه که مردم پارک آگاه و نا آگاه به عامل یا عوامل محرکین به وضعیت جنبش برای فعالیت های مفید برای محیط زیست یک اینرسی حرکت سازگار با محیط زیست آگاهانه سر.

اگر هر فرد با وقف آگاهی های زیست محیطی هنوز فاقد دلیل به قانون در موضوع محیط زیست است که تحریک در نقطه سمت راست به توسعه نگرش که همان فرد برای درمان آسیب های زیست محیطی و یا جلوگیری از آنها کاری است که بیش از یک سهم برای آموزش های زیست محیطی, اما بله ماشه است که آتش سوزی هر فرد دیگری از تمایل خود را به ایجاد راه خود را از زندگی امروز به سالم تر نگرش خاص عاطفی و روانی ، بازیگر اصلی را در تغییرات لازم برای حفظ و حفاظت از مجتمع دنیای انسان ها و طبیعت آن را به عنوان همیشه یک چیز تنها. برای جستجوی دستورالعمل باید تحقیقات است که اشاره به یک جهت واحد desvencilhando از تفاوت های ظریف است که ممکن است درگیر در واقعی خود هدف است بنابراین لازم است برای پی بردن به مشکل سوال: چرا بسیاری از مردم اگر چه در حال سازگار با محیط زیست آگاه و در عین حال هیچ منطقی نگرش است که اقدامات محیط زیست صدا ؟

[ad_2]