محلی سازی نرم افزار در مقابل بازی محلی سازی

[ad_1]

این مهم است که تمایز بین پروژه نرم افزار و بازی محلی سازی پروژه. محلی سازی نرم افزار به طور کلی طول می کشد را به حساب یک کاربر's توانایی برای وارد کردن تاریخ و شماره و دیگر اطلاعات خود را در کشور مربوطه فرمت های. علاوه بر این مهم است که به نظر استفاده از صفحه کلید استاندارد شخصیت ها و پیام های کاربر قابل فهم هستند در هر زبان.

بازی محلی سازی ترکیبی از عناصر از نرم افزار و همچنین ترجمه سمعی و بصری. امروز اکثریت بهترین فروشنده بازی از ویژگی های پیچیده ترجمه عناصر از جمله: مجموعه داستان چند بازی ویژگی های گرافیکی 3D و انسانی صداهای بازی در گفت و گو.

واقعا درک تفاوت بین این دو اشکال محلی سازی آن است که ساده ترین نگاه به هدف بازی و نرم افزار محصول. هدف اصلی از یک بازی برای سرگرمی و کلید سرگرم کننده اغلب متکی بر خلاقیت و نوآوری است. متناوبا, نرم افزار کسب و کار به طور کلی مشخص و عملی و بهره وری برای کاربر نهایی. این جنبه از محلی است که بیشتر با مشخصه های استاندارد بومی سازی شیوه های. این استاندارد فرآیندهای همیشه قابل انتقال به صنعت بازی چون بازی خیلی متفاوت است در نوع و عملکرد است که بومی سازی رویکرد است که اغلب اقتباس به منظور حفظ بازی's ویژگی های منحصر به فرد و بازی با فرمت.

نرم افزار & بازی محلی همچنین به اشتراک گذاری برخی از عناصر مشترک. هر دو فرآیند باید ترکیب ترجمه زبان با نرم افزار و مجبور به مقابله با محدودیت فضا. آنها هر دو را وارد کنید و بین المللی مراحل و QA مراحل قبل از محصول نهایی منتشر شده است. در نهایت مفهوم به طور همزمان حمل و نقل (Simship) نیز یک اشتراک برای هر دو اشکال محلی سازی. همزمان حمل و نقل است که ترجیح فرایند که در آن نسخه انگلیسی این محصول منتشر شده است در اتحاد با دیگر محصولات موضعی.

[ad_2]