متر و قابلیت های حق بیمه

متفرقه

‘تلاش برای موفقیت بلکه به ارزش.’ – آلبرت اینشتین.

خرید می تواند تبدیل به یک وسوسه انگیز جزء شرکت استراتژی رشد در زمان آهسته رشد آلی. تحقیقات به طور مداوم نشان می دهد که بیش از نیمی از M&معاملات موفق به ایجاد ارزش در واقع بیشتر از این پایین می آید به یک بازی شیر یا خط سکه.

آن ممکن است وسوسه انگیز به صبر برای حق مقابله به ارائه شده توسط یک مشاور خارجی اما زمانی که کتاب زمین می رسد آن است که احتمالا در حال حاضر خیلی دیر است. با توجه به بالا بودن ریسک و خطرات مرتبط با M&A, سرمایه گذاری مدیران ارشد زمان, پول و سازمانی تمرکز برای کمک به غلبه بر چالش های مختلف از M&A-محور رشد در پیشبرد خاص هر معامله باید پرداخت هزینه برای خود بیش از چند بار.

اگر چه هر M&رویکرد شامل عناصری است که منحصر به فرد هستند به شرکت یا صنعت و نه همه کسب و کار با هدف تبدیل شدن به یک سریال acquirer به کایزن-مانند رویکرد Danaher – از پیدا کردن برای خرید به یکپارچه سازی – فراهم می کند برخی از بینش به یک vulture از بهترین شیوه های آن تصفیه شده در طول ~400 حصول آن ساخته شده است بیش از 35 سال گذشته.

Danaher یک محصولات صنعتی و ابزار دست سازنده عمل بیشتر شبیه به یک شرکت که اقدام به خرید و ایجاد شرکت های. تا آن آخرین معامله (کسب پال برای US$13.6 b در مارس 2015, دو برابر اندازه بزرگترین خرید های قبلی) آن تمرکز شده بود در متوسط خریداری است که پس از آن به طور سیستماتیک در معرض آن عملیاتی تعالی. به عنوان یک نتیجه, شرکت های عضو آن تبدیل شده اند B2B دسته از رهبران همواره به ارائه با کیفیت بالا و قابل اعتماد محصولات و راه حل را در چه در غیر این صورت خواهد بود یک گروه متنوع از حرفه ای و پزشکی و صنعتی و شرکت های تجاری. این راند کل این شرکت سهامدار بازگشت به افزایش 70,000% از اوایل 1980s در مقابل 5,000% برای S&P 500.

بنابراین چه چیزی توضیح می دهد Danaher توانایی برای ارائه موفق جوینده رشد در شیوه ای سازگار زمانی که بسیاری از شرکت های دیگر تلو تلو خوردن?

1. یک سرمایه گذاری پایان نامه که طول می کشد را به حساب این شرکت عملیاتی بنیاد آن زمان زمینه و واقعیت های اقتصادی است. آن را فراتر از generic استراتژی اظهارات مانند “ما تقویت بازارهای آسیایی” برای شناسایی اینکه چگونه این شرکت را در رقابت و ایجاد ارزش در طول زمان به عنوان مثال چرا ما ؟ چرا در حال حاضر ؟ چگونه ما وجود دارد ؟

یک سرمایه گذاری خوب پایان نامه باید به اندازه کافی خاص برای روشن که در آن شرکت می خواهد برای افزایش قرار گرفتن در معرض آن یعنی جایی که آن را باید فعالانه به دنبال معاملات برای جلوگیری از ‘من’ یا خاموش-استراتژی معاملات است که بعید است به اضافه ارزش است.

Danaher اتحاد دقیق سیستم برای شناسایی و مناقصه بالقوه ادغام. آن را به دنبال مارک های صنعتی با حداقل 1 میلیارد دلار فروش و سالانه 5 درصد نرخ رشد جذاب بازار تو رفتگی در دیوار مانند کنترل محیط زیست و یا دست عوارض و بدون هیچ استثنایی رقبا. وجود دارد باید روشن بالقوه برای بهبود حاشیه.

2. به وضوح گذاشته از M&A اصول است. Danaher به اجرا در ساختار end-to-end process زیادی از منابع برای یکپارچه سازی پشتیبانی شده توسط یک لیست کوتاه از اصول طراحی به زمان و هزینه از M&A روند.

با تشکر از جمله اصول Danaher تمرکز توجه خود را بر مسائل است که مهم ترین در هر مرحله از روند معامله. برای مثال در طول سعی و کوشش به دلیل آن توسعه اولیه یک لیست کوتاه از کلید های تجاری معامله شکن و تمرکز بزرگترین بخشی از تلاش خود را در حل و فصل آنها. در مناقصه را محاسبه و متوازن ارزش به اطمینان حاصل شود شرکت نمی overpay برای معامله.

3. تجربه و تخصص است که به تولید ارزش برای کسب و کار به دست آورد – در مورد Danaher عملیاتی بهبود است. یکی از Danahers’ اولین خرید, ترمز ساز Jacobs خودرو سیستم های در حال شروع به آزمایش با یک تویوتا-سبک تولید ناب سیستم. آن کار می کرد و Danaher آغاز شد نورد از آنچه که به عنوان شناخته شده Danaher سیستم کسب و کار.

با تشکر از این سیستماتیک فرایند Danaher می تواند به سرعت برداشت سود حاصل از خرید کسب و کار از طریق کاهش هزینه ها و گسترش حاشیه. آن را با استفاده از مجموعه ای منحصر به فرد مستمر بهره وری بهبود ابزار که در طول زمان تکامل یافته است که شامل تعداد زیادی از فعالیت های کسب و کار به عنوان مثال تحقیق و توسعه و رفتن به بازار و فعالیت و گیاه زنجیره تامین و پشت درهای بسته ،

برای مثال Gilbarco Veeder-ریشه یک رهبر در نقطه از فروش راه حل و Videojet فن آوری های که تولید کننده برنامه نویسی و مارک تجهیزات و نرم افزار دیدم حاشیه های خود را بهبود با بیش از 700 واحد پایه مربوطه خود را کسب.

4. مدیریت پرتفوی فعال و تخصیص سرمایه است. Danaher است به طور مستمر rebalanced نمونه کارها خود را با خرید شرکت های جدید و تعطیل از خط تولید کسب و کار و یا کسب و کار است که تا به حال تبدیل شدن به بی ربط به آن گسترده تر از نمونه کارها – بزرگترین divestment شد APEX ابزار که از آن فروخته شده به Bain Capital برای ما به 1.6 میلیارد دلار در سال 2012. Danaher منتقل شده 66 درصد از سرمایه خود را به کسب و کارهای جدید از 1990s شروع شد.

آن را نیز به شدت مدیریت تخصیص سرمایه خود را در سراسر آن زمان و جدید کسب و کار و یا فرصت های سرمایه گذاری بر اساس پتانسیل خود را برای رشد و بازده در سرمایه گذاری سرمایه است. بیش از حد سرمایه فرستاده است که در آن بیشتر از تولیدی و سرمایه گذاری برای پرداخت سرمایه آنها استفاده کنید.

بیش از چند سال گذشته تلاش خود را برای اختصاص منابع بیشتر به اندازه حصول علم و فن آوری شرکت سرب آن واحدهای صنعتی به تکیه بیشتر بر روی رشد آلی. به منظور باقی می ماند نهایی قرارداد ساخت ماشین Danaher به تازگی اعلام کرد قصد خود را به تقسیم آن کسب و کار به دو: علم و فن آوری شرکت رشد خواهد کرد که حفظ Danaher نام با کسب و کار در, تشخیص, تصفیه آب, دندانپزشکی و علوم زندگی و $16.5 میلیارد دلار درآمد در سال 2014 و متنوع رشد صنعتی شرکت با ترکیب درآمد US$6b در سال 2014 خواهد شد که چرخید به سمت پایان سال 2016.

اگر شما می خواهید که شامل M&A به عنوان بخشی از استراتژی رشد شما می توانید فشار-تست حالت آمادگی شروع با 4 سوال:

1. آیا شما یک روشن و متمایز سرمایه گذاری پایان نامه است که به توصیف نقش M&A را در استراتژی رشد و تعریف انواع معاملات است که شما در حال منحصر به فرد قرار به اضافه کردن ارزش ؟

2. آیا شما سرمایه گذاری مقدار قابل توجهی از زمان پالایش سرمایه گذاری خود را در پایان نامه و به دنبال معاملات بالقوه?

3. آیا شما یک مجموعه مشخص از اصول است که تعریف خود را در M&A اولویت ها و بهترین شیوه برای اجرای این ؟

4. آیا شما صریح و روشن تخصیص سرمایه چارچوب است که می تواند ارزیابی ارزش ایجاد شده در سراسر رقابت با استفاده از وجوه ؟

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments