مبارک, کارکنان, مشتریان راضی

[ad_1]

یک ضرب المثل قدیمی “مبارک همسر, زندگی شاد“و این می رود بدون گفت (جناس در نظر گرفته) که این سخن بسیار درست است. زمانی که من آموزش و ایجاد ارتباط با مدیران و کارکنان ما با استفاده از این به عنوان یک مثال از آن ما G2N و گفت:”مبارک, کارکنان, مشتریان راضی“. من می دانم من می دانم که آن را کاملا به عنوان جاذب و نه قافیه اما این مبالغ تا اهمیت فرهنگ کار و چگونه آن را تحت تاثیر قرار مشتریان خود را در چهار کلمه.

مقایسه همسر خود را (و یا همسر) به کار خود را طول می کشد کمی جرات اما واقعا من تنها می توانم آن را به یک نقطه. اگر شما محل کار شما و سپس شما می خواهم به کار بیایند. و آن را واقعا باعث می شود تفاوت به دیدن یک کارمند راه رفتن را از طریق درب جلو با یک لبخند بر روی او صورت (مانند آنها پستال کسی آنها را دوست دارم) به جای نگاه از ادا و اصول تفکر در مورد آینده 8 ساعت آنها باید تحمل در کار خود را به منظور پرداخت صورتحساب خود را.

این فرهنگ است که خود کسب و کار ایجاد و حفظ خواهد کرد به طور مستقیم مالش را در مشتریان/ مشتریان. مهم نیست که چه شما راه اندازی شده است, از آن خواهد شد به اجرا درخواهد آمد. اولین چیزی که به ایجاد یک فرهنگ خوب است دانستن اینکه چه چیزی یکی است. “سازمان با فرهنگ خوب تمایل به بالاتر بهره وری کارگر, کاهش حجم معاملات و بهتر تیم هماهنگ” (جنسن). در اینجا شش راه برای ایجاد و حفظ یک مثبت در محل کار و فرهنگ:

1. برقراری ارتباط یک ماموریت روشن – هر کس درگیر با “چرا” – ماموریت سازمان شما باید به وضوح بیان و ابلاغ شود. و آن نیاز به خطاب اغلب با کارکنان. و به همین دلیل برای نیاز به خوبی ابلاغ و بیان ماموریت ساده است: همه در محل کار طرح اهداف و ارزش ها باید نقطه بازگشت برای این ماموریت است.

2. بازیگران یک چشم انداز برای آینده – چشم انداز باید ارتباط “چگونه”. از نظر فرهنگ در محل کار هر فرد کارمند باید یک ایده کامل از آنچه در آن است که آنها انجام می دهند برای این سازمان است. کارکنان خود را بخشی از این چشم انداز است. کمک به آنها را درک آنچه آنها به معنی به کلی ماموریت سازمان است.

3. ایجاد و پایبند به ارزش های سازمان – توسعه مجموعه ای از ارزش های حاکم بر یا هسته آرمان که نشان دادن رفتارهای سازمان و راه کارکنان باید عمل کند. این خواهد بود که شیوه های است که تعریف فرهنگ خود را و چگونه به سازمان دیده است.

4. تقویت کارکنان – با سرمایه گذاری در کارکنان شما به طور مستمر در ساختمان واضح تر بسیار ماهر و پویا تر نیروی کار است. این هیجان از آموزش و برنامه ای که در ادامه برای الهام بخشیدن به محل کار بزرگ فرهنگ.

5. ایجاد یک شرکت گسترده حلقه بازخورد – در یک درگیر نیروی کار کارمندان نیاز به یک روش یا فرایند است که اجازه خواهد داد که آنها را قادر به اشتراک گذاشتن ایده های خود را. آنها نیاز به دانستن است که آنها شنیده ام و در نظر گرفته شود و نه این که افکار خود را گوش شنوا پیدا نکرد. ایجاد یک حلقه بازخورد بنابراین ایده ها و نوآوری می تواند شکوفا شود.

6. توسعه شفافیت در ارتباطات خود را – ایجاد افشای اطلاعات یک عادت است. اگر شما می خواهید مردم به درگیر در سازمان خود شما باید شفاف با آنها به طوری که آنها می تواند به عنوان به عنوان امکان پذیر است.

خط پایین این است که کارمندان و یا اعضای تیم احساس قدرت آنها را شارژ و حل مشکلات خود را دارند. این به این معنی مشتری دریافت خدمات بهتر اولین بار در اطراف. ساختمان یک فرهنگ که در آن کارکنان احساس اعتماد آنها را به مالکیت خود کار و خدمات آنها بهتر خواهد شد. هنگامی که یک کارمند احساس می کند با ارزش آنها را به پاس این احساس به مشتری و آن را نشان می دهد. یک شرکت است که می یابد و راه برای نگه داشتن کارمندان شاد در این کار به طور مداوم فراهم می کند خدمات بهتر. “آنها به دنبال راه های جدید برای اطمینان از مشتریان ترک هر تعامل راضی و زمانی که شرکت های پاداش است که رفتار آنها ایجاد یک چرخه مثبت است که منجر به یک تجربه بهتر مشتری,” (smallbizdaily.com). مطمئن شوید کارکنان خود را احساس می کند, امن, انگیزه, قدرت و به چالش کشیده خواهد شد نه تنها کمک به ایجاد و حفظ یک قوی فرهنگ کار, اما به نوبه خود تضمین افزایش بهره وری و بهبود روابط مشتری و ارائه عالی ترین خدمات به مشتریان آنها را به ارائه. مانند G2N همیشه می گوید: مبارک, کارکنان, مشتریان خوشحال!

منابع:

“5 راه فرهنگ سازمانی تاثیر می گذارد مشتریان خود را تجربه می کنند.” کوچک Biz روزانه. N. p., 08 جولای 2015. وب. 07 Nov. 2015.

جنسن مت. “شش راه برای ایجاد و حفظ برتر فرهنگ محیط کار.” LinkedIn. N. p., 16 Mar. 2015. وب. 09 Nov. 2015.

[ad_2]