قیمت گذاری گارد امنیتی, خدمات – به درستی!

[ad_1]

در آخرین مقاله ای که نوشتم موضوع صحبت من از تدارکات برای خدمات امنیتی است. پس از انتشار این مقاله من صحبت با چند ملک و مدیران مرکز. این مکالمات باید به ناچار تبدیل به قیمت گذاری شده است. من می خواستم از این فرصت برای پاسخ به این سوالات. این تعهد من به توضیح در جزئیات چگونه به چیزی را اشکار کردن اسرار برای هزینه های خدمات.

چگونه یک فروشنده قیمت یک سرویس ؟

هر فروشنده متفاوت است, آن است که همیشه خوب برای شما مصرف کننده. موثر باشد در مقايسه با بهترین ارزش برای محصول شما باید به مقایسه همه چیز را به طور مساوی. برای مدت زمان طولانی صنعت امنیت استاندارد شده است برای ارائه یک پرداخت دستمزد محدوده ماموران امنیتی و ماهانه و سالانه هزینه از کل تماس بگیرید. این نقاب ماده از هزینه های واقعی و آنچه در آن به معنی. در هنگام خرید یک ساز فروشنده مواد هزینه ها برشمرد و کار شکسته است برای هر یک وظیفه خاص. من پیشنهاد می کنم شما تقاضا جزء به جزء لیست هزینه ها از هر فروشنده امنیتی در هنگام درخواست خدمات از آنها. راه را برای استاندارد این است که به ارائه دقیق قیمت ورق در RFP که همه فروشندگان ملزم به پر کردن. این ساده به نظر می رسد اما این نادر است که قیمت ورق دقیق به اندازه کافی برای شما را به طور کامل درک تمام هزینه های. بخش بعدی به شما برخی از ایده های در مورد چه عواملی شما باید در این قیمت ورق. آن را از طریق این روش استاندارد است که شما قادر خواهد بود برای ارزیابی است که بهترین ارزش برای پول خود را.

چه خط موارد گنجانده شده در یک ساعتی لایحه رای دادن?

اولین موارد دو پایه دستمزد و FICA/مدیکر. اگر هر شرکت پرداخت همان پایه دستمزد این هزینه نمی خواهد متفاوت از فروشنده به فروشنده. بیمه مسئولیت بیمه غرامت کارگران و بیمه بیکاری را متفاوت از هر فروشنده به فروشنده بر اساس ادعاهای علیه شرکت خود را. شتاب نرخ در این مناطق ممکن است بسیار خوب بارومتر چگونه فروشنده موفق آن شرکت است. بیمه های درمانی و سود و سربار شرکت را تشکیل می دهند بزرگترین اختلاف بین فروشندگان. هیچ استاندارد صنعت برای آنچه که یک شرکت امنیتی نیاز به ارائه کارکنان خود را برای بیمه پزشکی; اما پرسیدن این سوال از هر فروشنده را تضمین خواهد کرد درک بهتری از چگونگی آنها ارزش کارکنان خود را. در حال حرکت شرکت های بزرگ سربار باید شامل مدیریت قرارداد خود را از فروشنده اجرایی کارکنان. این هزینه ها باید یک ارتباط مستقیم با فروشنده ساختار مدیریت. متغیر دیگر شامل حال بیمار پرداخت تعطیلات و تعطیلات پرداخت چرا که همراه با مزایای پزشکی آنها بازتابی مستقیم بر چگونه یک فروشنده مراقبت برای کارکنان خود را. خواستار هزینه هر یک از این اقلام خط شما کمک خواهد کرد که شکستن طرح به همان اندازه و کارآمد است.

آنچه که باید به نظر من معقول نشانه گذاری می شود ؟

وجود دارد هیچ پاسخ درست به این سوال. من فقط می تواند توضیح دهد که چگونه از آن است که یک علامت است و نمیفهمد. نشانه گذاری است که در مجموع سالانه مقدار تقسیم سالانه پایه دستمزد. این نشانه گذاری می تواند در هر نقطه بین 1.4 درصد و 1.7 درصد بسته به نوع شرکت. به یاد داشته باشید که هر یک از عوامل ذکر شده در آخرین بخش شکل به نشانه گذاری پس از پایه دستمزد تعیین می شود. همانطور که می دانید در حال حاضر از آخرین بخش از این هزینه ها متفاوت خواهد بود از فروشنده به فروشنده. به عنوان مثال از دو خط مواردی است که تاثیر می گذارد بالاتر نشانه گذاری هستند بیمه پزشکی و شرکت های سربار. در این مناطق بالاتر نشانه گذاری لزوما نمی تواند برای شما انجام دهد به این واقعیت است که یک شرکت ممکن است به ارائه مزایای بهتر برای کارکنان خود را به معنی بهتر کالیبر بالاتر از افسر امنیتی و کاهش گردش مالی یا بهتر مدیریت اجرایی پاسخ به خود قرارداد. شما دوباره باید به درک هزینه و مقایسه آن با ارزش خدمات را به شما. یک احتیاط در مورد نشانه گذاری یک فروشنده است که می آید در بسیار پایین نشانه گذاری برای همین دستمزد لزوما به این معنی نیست آنها شرکت شما است. این می تواند یک پرچم قرمز است. درست مثل یک فروشنده نیاز به توجیه بالاتر نشانه گذاری شما باید از همان پایین پیشنهاد.

من شما را ترک خواهد کرد با این. درک هزینه به شما itemizing هر خط مورد به شما ارائه با یک درک روشنی که چگونه است که شما تاثیر می گذارد. با انجام این کار به درستی, شما قادر خواهید بود برای پاسخ به سوالات خود را در مورد نشانه گذاری و تعیین استاندارد برای قیمت گذاری نسبتا. اگر شما هر گونه سوال لطفا با من تماس بگیرید. بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد این است که من را مجبور به نوشتن یک مقاله دیگر.

[ad_2]