قدرت پردازش با استفاده از به طور خاص طراحی شده داروسازی نرم افزار CRM

[ad_1]

قطعا وجود دارد یک ژرف رقابت میان غول و middies از صنعت داروسازی. در فنی پیشرفته و تسهیل شرایط کسب و کار شرکت های دارویی در حال گسترش کسب و کار خود را در مناطق. اخیرا گسترش کسب و کار نیاز به توجه بیشتری از مدیریت شرکت. چیزهایی که نیاز به دقت ردیابی به منظور حفظ سابقه ای از عملکرد شرکت و افراد مانند نمایندگان و مدیران مرتبط با این شرکت است. با اینحال حفظ و تامین امنیت پرونده بیمارستان ها و خانه های سالمندان و درمانگاه که در آن مواد مخدر و خدمات این شرکت در حال عرضه شده است و همچنین یک چالش بزرگ برای مدیریت بدن یک شرکت داروسازی.

داروسازی نرم افزار CRM

به طور خاص طراحی شده CRM نرم افزار های کاربردی برای شرکت های دارویی در حال عمیقا حمایتی ابزار برای edetailing در بخش داروسازی; این ابزار اجازه سازمان مدیریت فروش آن سوابق و افزایش روابط با مشتریان خود مانند پزشکان و داروخانه ها و بیمارستان ها. در اینجا این است که چگونه این برنامه های کاربردی به کمک یک شرکت داروسازی –

مدیریت کارکنان – بازاریابی ستون فقرات تولید مواد مخدر میباشد. در یک مرکز وجود دارد می تواند صدها نفر از بازاریابی و فروش حرفه ای. اختصاص آنها را به کار روزانه و adjudging عملکرد خود را ممکن است به نظر می رسد مانند یک کار دشوار برای مدیریت شرکت. این CRMs شده اند که مشخص طراحی شده برای شرکت های دارویی دارای ویژگی های منحصر به فرد است که اجازه می دهد که سالمندان برای تخصیص دادن کار و اهداف به فروش تیم ها و افراد است.

افزایش بهره وری کارکنان – نرم افزار را قادر می سازد شرکت به طبقه بندی کارکنان خود را بر اساس عملکرد خود را. طبقه بندی کارگران خود را, شما به راحتی می توانید نقطه کسانی که در حال انجام هست (باید به آنها پاداش داده شده); و کسانی که به خوبی انجام (آنها باید تحت آموزش های داخلی). در هر دو شرایط این که آیا شما در حال دادن جایزه و یا ارائه آموزش شما می دانید وری کارکنان خود را در حال رفتن به دریافت کنید بهتر است.

مدیریت ارتباط با – مخفف CRM مخفف مشتری/مدیریت ارتباط با مشتری. داروسازی CRM نرم افزار را قادر می سازد شرکت به راحتی سازماندهی اطلاعات مشتریان است. آن همچنین کمک به آنها برای بهبود روابط مشتری توسط مرتب سازی مشتری انواع و برنامه ریزی بازدیدکننده داشته است مشتری, تبریک, تماس, و هدیه.

افزایش فروش – شما می توانید اختصاص دسترسی این نرم افزار به شما نمایندگان پزشکی. این کمک خواهد کرد که آنها را توضیح و گسترش آگاهی در مورد محصولات خود را در میان مشتریان خود را که پزشکان و داروخانه ها و بیمارستان ها. برخی از CRMs آمده با ساخته شده در ویژگی های است که شامل حال شما برای تفسیر داده های پژوهش و برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی خود را بر اساس جمع آوری حقایق است. این برنامه همچنین شما را تسهیل در محاسبه نتایج استراتژی های بازاریابی خود را.

برخی از داروسازی نرم افزار CRM ابزار می تواند این امکان را برای شما برای پیگیری عملکرد خود را از محصولات رقبا.

[ad_2]