فروش کلمات کلیدی – شکار کلمات کلیدی برای فروش رزومه

[ad_1]

فروش کلمات کلیدی استراتژیک قرار داده شده در فروش خود را از سر می تواند باعث شکستن و یا جستجوی کار خود را. کلمات کلیدی buzzwords, صنعت و اصطلاحات است که به پایگاه داده غربالگری نرم افزار است که شما فقط ممکن است کاندیدای مناسب برای این کار است. آنها کلمات کارفرمایان در جستجوی آن هستند که برای ایجاد یک نامزد دارای یک پس زمینه مناسب برای خاص باز است.

اگر شما در فروش و اگر شما می خواهید رزومه کاری خود را به نتیجه دعوت به مصاحبه شما نیاز به دانستن آنچه در کلمات کلیدی خاص مربوط به وضعیت خود را. که در آن شما پیدا کردن آن بسیار مهم کلمات کلیدی برای فروش خود سر ؟

نگاه اول در شرح شغل

فقط دیده می شود تبلیغات و یا ارسال آنلاین برای باز کردن یک معامله در فروش است که به نظر می رسد جذاب? اگر شما نیز یافت می شود محل مناسبی برای جستجوی کلمات کلیدی مربوط به فروش خود را از سر گرفت. بیشترین تبلیغات را نه تنها مسئولیت این کار, اما آنها را به یک لیست آرزو از شرایط و ویژگی های این شرکت می خواهم برای دیدن در نامزدها. بحرانی کلمات کلیدی وجود دارد برای چیدن و آنها در حال حاضر بهینه سازی شده برای موقعیت.

فروش کلمات کلیدی – نمونه های جهان واقعی

برای مثال همانطور که من نوشتن این کلمات من به دنبال در وب سایت شرکت برای شرکت جنرال الکتریک. من آغاز یک جستجوی کار خود را “حرفه ای صفحه” و تا ظهور باز برای یک مدیر فروش – سی دی فروش. خواندن تحت دسته ویژگی های مورد نظر من در بر داشت زیر (گزیده ای از وب سایت من زیر خط دار از کلمات کلیدی مهم):

– حداقل 6 سال از بهداشت و درمان شرکت یا شرکت فروش / توسعه کسب و کار تجربه در راه حل های یکپارچه (این اطلاعات محتوا/برنامه نویسی آموزش بازاریابی).

– قوی مهارت های فردیبا شواهدی از کار تیمی و همکاری.

– جامد روند گرایشنشان داد مدیریت منابع و تخصیص تجربه و توانایی انجام وظایف چندگانه به طور همزمان.

– با تجربه در مدیریت ارتباط با با CXOs برند تیم های پزشکی در امور افسران محصول رهبران تیم و سر گروه.

– دانش دارویی بازاریابی, بهداشت و درمان و ارتباطاتانطباق در ACCME, DDMAC, HIPAA, OIG.

اگر شما بودند به درخواست آنلاین برای جنرال الکتریک برای این کار خود را از سر خواهد بود اسکن توسط نرم افزار به دنبال به طور خاص برای این کلمات کلیدی. اگر رزومه کاری خود را فاقد بسیاری از تمام یا بعضی از این فروش کلمات کلیدی شما در یک نقطه ضعف رقابتی – حتی اگر شما واجد شرایط برای موقعیت.

به دنبال جای دیگری برای فروش کلمات کلیدی

حتی اگر شما درخواست برای یک کار خاص, باز, شما هنوز هم می تواند استفاده از آگهی های کار و آنلاین پست برای ایده های کلیدی برای بهبود دید رزومه کاری خود را به کامپیوتر ، در نظر گرفتن منابع زیر برای ایده های بیشتر…

  1. خواندن خبرنامه ها و مجلات تجاری اختصاص داده شده به صنعت و یا نظم و انضباط است.
  2. گفتگو با استخدام متخصص در صنعت یا حرفه ای.
  3. مشورت با وزارت کار ایالات متحده است چشم انداز شغلی Handbook. شما می توانید یک کپی در اکثر کتابخانه ها و آنلاین.
  4. بازدید آنلاین انجمن ها و گروه های بحث است که تهیه کردن به حرفه یا صنعت.

Heads-Up: تنها با استفاده از کلمات کلیدی در رزومه کاری خود را که قابل اجرا هستند

قبل از اینکه شما محل هر کلمه کلیدی در رزومه کاری خود را یک لحظه به مطمئن شوید که شما راحت با این اصطلاح که تجربه خود را با این اصطلاح مربوط است. همیشه فرض کنیم بدترین: در این مورد که شما خواسته خواهد شد تیز به گسترش در هر و همه اصطلاحات فنی را قراردادن در رزومه کاری خود را. بود راحت با این کلمات کلیدی این اصطلاحات مخصوص یک صنف و یا اصلا از آنها استفاده کنید.

شما نه می خواهید برای ایستادن وجود دارد زبانم بند آمده در مصاحبه ای دلیل این که شما نمی توانید تعریف ماتریس مدیریت – حتی اگر کلمه کلیدی بافته شده است در سراسر رزومه کاری خود را.

[ad_2]