فرصت بعدی – پیش بینی آینده

[ad_1]

در پاییز گذشته من با حضور در نیویورک رسانه تبادل اطلاعات گروه (نیویورک: MIEG) ماهانه جلسه به میزبانی لایحه سوبل. اگر 7:30 AM ملاقات و خوش آمد می گوید نه شما از خواب بیدار هیچ چیز خواهد شد. جک مایرز سردبیر و ناشر جک مایرز رسانه های کسب و کار, گزارش (که قبلا از HBO) سخنران مهمان ما بود و در پایان چشم خود را باز ارائه یکی از همکاران من پرسید این سوال اجتناب ناپذیر است که همه کسب و کار جدی مردم بپرسید: “براد که در آن شما می توانید پیش بینی ایده بزرگ بعدی خواهد آمد ؟ “من وانمود به صدای اقتدار. با استفاده از 70's سبک گوینده صدای (در مسخره از خودم) من تحویل داده پیام “شما می توانید't.” من هرگز دیده می شود یک فرد اینقدر نا امید کرد.

دوست من در تلاش برای دریافت جلوتر از منحنی و سرمایه گذاری در چیزی است که قبل از آن رایج شد دانش در وال استریت. من حدس می زنم او معتقد بود که سابق دات کام فرزندان مثل خودم بود قادر به پیش بینی آینده کسب و کار انفجار. با عرض پوزش آن را یک بار معامله و من خوش شانس بوده است و در وسط آن است. من می توانم't را پیش بینی دات کام پدیده بیشتر از من می تواند پیش بینی کند که چه لباس جوراب I'll be پوشیدن فردا. اما من می توانم پیش بینی این بود: من یک کارآفرین قبل از دات کام بوم و من همچنان ، بنابراین به نظر من …

گراند توهم است که بازاریابان کسب و کار مردم و روند setters باور آنها می تواند آینده را پیش بینی به آنچه که می خواهید آن را به. کسانی که پیش بینی استفاده می شود به قالب سرمایه گذاران ذهن. ده سال پیش زمانی که شرکت من تا به حال آن را انجام داده's first 4 میلیون دلار در فروش به پایان رسید و آن's IPO, من فکر کردم من می دانستم که آنچه در جهان گسترده وب همه چیز در مورد. صدها نفر از توسعه دهندگان وب می تواند't بود پایدار برای مدت طولانی در یک imploding بازار و قفسه نرم افزار سفارشی توسعه شرکت های منسوخ شده است. اما پیش بینی وبلاگ های منبع باز, سایت های برش کوکی قالب برای کل یک سایت, بلوتوث آیپاد و یونیکس و مکینتاش و هری پاتر پدیده بودند فراتر از تخیل من است. اما من می دانم که وب سایت آن را نمی خواهد در وب امروز است. اگر نیکلاس نگروپونته به من آموخت یک چیز در کتاب خود که دیجیتال آن است که فناوری همیشه مهاجرت به جالبترین کارآمد ترین سیستم تحویل. این یک درس بزرگ یاد گرفتم که من باید به اینجا و اکنون. و تصمیم می گیرد که جالبترین تحویل سیستم ؟ مصرف کننده.

اگر شما فکر می کنم من'm وجود دارد خارج وجود دارد فقط نگاه VHS در مقابل بتا. برای برخی از دلایل مصرف کننده رفت و دیوانه بیش از حجیم نوارهای VHS از کیفیت فقیر در حالی که خیلی بهتر پخش بتا هرگز به تصویب رسید. آن این واقعیت است که بتا بود گران تر از VHS? احتمالا. 70's قیمت بسیار مهم بود اما امروز's مصرف می کند't انتخاب بر اساس قیمت. آن's احساسی که اتصال اولیه است.

همیشه مرا به یاد یک چیز: آنچه داغ است, امروز حتی ممکن است وجود داشته باشد در مدت ده سال.

فقط انتخاب کنید تا یک کپی از مجله تایم از سال های رفته و به دنبال روند مگا موضوع آنها را از زمان به زمان. آن را خواهد شما را به خنده تقریبا به عنوان سخت به عنوان تماشای جک Tripper پوشیدن گره بل-کف با یک ژاکت صورتی. شما می توانید't پیش بینی آنچه که مردم را دوست دارم و آنچه آنها را دور بیندازید.

ما سریع تر گام امروز نقدی غنی و همیشه در اجرا. ما don't زمان برای رفتن به فروشگاه برای پیدا کردن بهترین قیمت ما مطمئن شوید که به عنوان جهنم don't زمان برای نوشتن یک نامه. کریسمس ایمیل در حال حاضر قابل قبول است. که دیدم که یکی میاد ؟ سعی کنید به نوشتن یک پست کارت و ببینید اگر دست خود را نمی گرفتگی عضلات. راحتی پادشاه است.

جک مایرز با اشاره به این که امروز صبح در نیویورک: MIEG صبحانه – 'وجود دارد که کودکان متولد در حال حاضر که نمی خواهد می دانم که از یک جهان بدون هر دو مجازی و دنیای واقعی که در هم تنیده بخشی از روز خود را به زندگی روز. “ما حتی نمی تواند درک آنچه در نسل آینده ایجاد خواهد کرد. رفتن به محل کار را بسیار متفاوت معنا در آینده است. بنابراین زمانی که بازاریابان تلاش برای ارائه عالی نام تجاری آنها تنها می تواند پیش بینی یک سطح معینی از موفقیت است. Über موفقیت نیاز به گرفتن در داخل گروه و ببینید چه چیزی همه هیجان است و پس از آن ساخت نام تجاری از داخل به خارج است. بازاریابی ویروسی تلاش برای انجام این کار, اما من همیشه می گویم “موفق باشید با آن است.” بازاریابی ویروسی تنها کار می کند اگر شما می توانید داستان خود را به گروه's اجتماعی قابل قبول آسیاب شایعه.

زندگی دوم در مراحل ابتدایی است و زمانی که این کودکان تبدیل به نوجوانان آنها را به سیستم وارد شده اند هزاران ساعت در برخی از دنیای مجازی است که آن را جایگزین. جهان از جنگ پیشه وری و آخرین کنسول Wii چشمان من را باز کرد. امیدوارم پس از آن امریکا می گرفتن با بقیه جهان زمانی که فیبر نوری جایگزین سیم های مسی. بله, من در حال تبادل نظر. تصور کنید که! ما ایجاد اینترنت و به دات کام بوم و در عین حال اروپا و ژاپن پیشی گرفته اند ما خود را با فیبر نوری به شبکه. برای 40 دلار در ماه هر خانوار در توکیو می توانید با سرعت بالا اتصال. نه در امریکا. هر کس می خواهد یک تکه از عمل.

آن's رانندگی من دیوانه. اما من'm تعجب نیست. من تا به حال کابل در زادگاه من در پنسیلوانیا است. آن سال 1984 بود که من به نیویورک نقل مکان … و ما می't به کابل در منهتن! که's حق مردمی در منهتن شما می't به کابل. چرا ؟ زیرا آنها می جنگند که این قرارداد برای آن منطقه است. بوروکرات ها درگیر شدند پول بزرگ روی میز بود و ما مصرف کننده رنج می برد. یک شهر بلوک در منهتن می تواند به همراه داشت یک کابل شرکت با نصب پایه تقریبا یک میلیون دلار در سال است. که's که در آن شما می توانید پیش بینی آینده: به دنبال این علائم دلار!

من فکر می کنم و کابل مخابراتی اجرائی باید یک قفس بازی در Pay-Per-View با برنده طول می کشد برای فیبر نوری قرارداد. شاید پس از آن من'll دریافت فیبر نوری شبکه. بنابراین شما هرگز نمی تواند پیش بینی کند که در آن پیشرفت خواهد آمد, از, اما شما می توانید پیش بینی حرص و طمع و انگیزه.

تصور کنید اگر شما تا به حال شده است قادر به سرمایه گذاری در پیشتازان فضا در سال 1966. چگونه غنی شما فکر می کنم شما خواهد بود اگر شما می توانید از پیش بینی 40 سال سوار که ژن Rodenberry's vision خواهد برد ؟ اسباب بازی, بازی و فیلم و کارتون و, فیلم, اکشن, آمار و ارقام و فروش کتاب.

حالا تصور کنید آنچه امروز کودکان نو پا خواهد شد تجسم برای آینده خود را. دانلود تلویزیون برای کامپیوتر تراشه در مغز خود را? فیلم که در حال مشاهده با عینک واقعیت مجازی – قرار دادن شما در مرکز از عمل ؟ نشستن در کلاس درس در حالی که یک باز گفت و گو با همکاران خود در حالی که در خانه نشسته و در یک حوله تن پوش? سفر به کار در توکیو یا سریلانکا بدون ترک اتاق نشیمن خود کنسول.

اگر کسی واقعا می تواند پیش بینی آینده, تعداد, جهانی شدن مسطح جهان و از بین بردن مرزها. دنیای مجازی و تجارت الکترونیک است که در حال حاضر تبدیل شدن به هنجار. فقط آن را تصور کنید's پیشرفت طبیعی و voila آینده اتفاق می افتد در زیر بینی خود را. بچه ها امروز به دنبال بازی های ویدئویی برای یادگیری خود را. آن's اتفاق می افتد در سراسر جهان است. فقط نگاه در اقتصاد جدید جهانی و تکنولوژی به آن را آسان تر است. این جایی است که شما باید در سرمایه گذاری.

اگر شما هنوز هم اعتقاد دارم که شما می توانید آینده را پیش بینی من دو کلمه برای شما – استیو گوتنبرگ. همه فکر می کردند کار خود را در کیسه پشت در 80s در. که در آن او است امروز ؟ او's ظهور در حال حاضر در رقص با ستاره ها.

شما فقط می توانید't پیش بینی چیزی که بعد از بزرگ است, اما شما می توانید یک محاسبه حدس می زنم. به قول Yogi Berra “آینده است't آنچه در آن استفاده می شود.” فقط نگاه کنید چقدر تاریک کابل محاصره هند و شما'll درک فرصت های سرمایه گذاری شبیه هیچ دیگر است. اما پس از آن دوباره, I don't خود یک توپ کریستال.

[ad_2]