عینک های 3D: تاریخچه و نگرانی های بهداشتی

[ad_1]

تصویربرداری 3D یا دوربین یا عینک برجسته نما است نه یک اختراع جدید در آن استفاده شده است به صورت استاتیک عکس پس از سال 1860's. این معمولا شامل دو جداگانه تصاویر مشاهده می شود چشم گرفته شده در زوایای مختلف. در سال 1920's اولین عملی فیلم های 3D تولید شده بودند و نیاز به پوشیدن رنگ های قرمز و آبی عینک 3D برای اولین بار. رفتن به فیلم های 3D شده است یک مد زودگذر از هشتاد و بسیاری از لذت دیدن فیلم در 3D (و گاهی اوقات 4D) اما این فیلم ها بودند معمولا فیلم های و تنها به مدت چند دقیقه. وجود دارد برخی از فیلم هایی که مورد استفاده 3D به صورت تنها بخش های خاصی که در سمت چپ این جمعیت کمی گیج و هرگز آن را واقعا.

آن است که تنها در این روز و سن که ایمنی یک's چشم از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت استفاده از 3D مشاهده است به سوال آمده است. دلیل این است که در گذشته مردم محدود به چقدر 3D آنها مشاهده شد که بسیار به ندرت. امروز تصویربرداری 3D دارای چشمانداز به یک میزبان از فن آوری های مختلف و اشکال مختلف رسانه ها. از ویژگی های طول فیلم کنسول های بازی ویدیویی و تلویزیون و حتی کامپیوتر وجود دارد بیشتر و بیشتر قرار گرفتن در معرض مجازی 3 بعدی رسانه ها. این باعث شده است تا برخی به سوال ایمنی استفاده طولانی مدت از چنین فن آوری است.

وجود دارد سه معنی محبوب برای مشاهده تصاویر 3D;

رنگ anaglyphs استفاده از دو لنز رنگی برای هر چشم به درک تصاویر 3D. این فیلم پس از آن اتحاد قرمز و آبی بخش که مربوط به رنگ عینک برای پروژه های 3 بعدی تصاویر است. این برگ های برخی از تغییر رنگ به فیلم اما موثر است با این وجود.

قطبی 3D با استفاده از یک سیستم مشابه به عنوان رنگ anaglyphs اما به جای استفاده از دو رنگ مختلف تفکیک بر اساس جهت های قطبی و نور اختصاص داده شده به هر چشم. یکی عمودی و دیگری افقی است و یکی نمی بینم دیگر. این برگ ها به رنگ طبیعی و مستقیم قطبی شده عینک 3D سر بود خیلی سطح برای تصاویر 3D به در آمده به وضوح.

· فعال شاتر با استفاده از سیستم های گران قیمت با ال سی دی عناصر درون شیشه الکتریکی پالسی از عینک آنها را تیره مانع از چشم. به سرعت در دوچرخه سواری از یکی به دیگری 3 بعدی تصویربرداری می توان با داشتن فریم فیلم تعویض در همان فرکانس. عینک باید در تکمیل همگام با فیلم برای اثر 3D به کار می کنند.

با این سه شکل متفاوت از عینک های 3D وجود دارد به سوالات مختلف پرسیده شده توسط کسانی که ممکن است بر این باورند که عینک 3D مضر به نوری سلامت. با رنگ anaglyphs سوال این است که در تصحیح رنگ. بهتر است برای مردم را به راه رفتن در اطراف با رنگ anaglyph glasses زمانی که در حال مشاهده یک فیلم به عنوان تفاوت در رنگ در جهان عادی ممکن است فشار به قشر بینایی آن را به عنوان تلاش برای آوردن اصلاح رنگ به چه چیزی است که درک شده است. قطبی عینک 3D مطرح کمترین خطر به چشمی بهداشت با توجه به این واقعیت است که هر روز میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان در حال پوشیدن عینک آفتابی قطبی. قطبش را تشکیل می دهند در معرض خطر به معرض دید است. Active shutter systems اگر فرسوده در حالی که مشاهده یک فیلم می تواند مختل کند یک's درک از جهان اطراف آنها و حتی ممکن است باعث تشنج در صرع. این است که به شدت توصیه می شود برای مردم را به راه رفتن در اطراف با active shutter 3D عینک در.

یکی دیگر تهدید برای ایمنی نوری است که میزان محرک های بصری چشم و همچنین به عنوان قشر بینایی نیاز به پردازش. به یاد داشته باشید فیلم های 3D در حال توهم یک حجاب است که بر ذهن ما می تواند فریب را به باور که اشیاء تخت باید عمق و حجم. این طول می کشد تا مقدار باور نکردنی از محاسبات در قشر بینایی به درک. در واقع در هر ثانیه قشر بینایی روند بیش از 40 گیگابایت برای ارائه بینایی به عنوان یک ارتباط را حس. برخی استدلال می کنند که عینک 3D و 3D رسانه ها تشدید این مشکل با سربارگذاری قشر بینایی. این است که چرا برخی از تولید کنندگان هشدار بیان کرد که 3D رسانه تنها باید برای مقدار کوتاه از زمان شاید یک ساعت یا بیشتر نشسته. برخی ممکن است متوجه است که پس از یک مدت زمان طولانی مشاهده 3D رسانه های آنها دریافت سردرد, این ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از قشر بینایی به عنوان آن است که به شدت مشمول مالیات با ویژوال داده است.

پس از 3D رسانه ها به عنوان یک منبع رسانه نسبتا جدید است تحقیقات بیشتری باید انجام شود برای دریافت قطعی داده ها در تهدید است که عینک 3D برخواهد داشت ممکن است به بینایی.

[ad_2]