علامت های تکامل

[ad_1]

شما ممکن است به یاد داشته باشید کلاسیک چینی ایستگاه نشانه های روشن با بالا وات نور لامپ مانند “اسب سوار” و “Skelly” (که در حال حاضر بسیار با ارزش جمع آوری آیتم)?

پس از آن آمد خلاء تشکیل پلاستیک رو نشانه هایی که دارای نور پس زمینه با لامپ های فلورسنت و با استفاده از یک مارکی با تعویض پلاستیک “واگنر” و یا “ZIP” نامه به صورت ویژه و قیمت گذاری سوخت.

بله ثبت نام صنعت تکامل یافته در طول چند دهه گذشته است. امروز بزرگ صفحه نمایش LED ارائه تاثیر بالا, انیمیشن پیام سیستم که استخدام یک استراتژی بازاریابی است.

یکی از آخرین سهم به علامت تکامل داخلی دیجیتال تصویری علامت های. بیشتر و بیشتر رستوران ها و خرده فروشان خدمات مکان و دفاتر پزشکی با استفاده از این صفحه نمایش برای محتوای مختلف برای تعامل با مشتریان خود را.

“تصویری افزایش تجربه مشتری: مردم مانند ویدئوها و آمده اند به انتظار آنها است. و اغلب فیلم ها بهترین راه برای انتقال اطلاعات است. تصویری افزایش خدمات به مشتریان با افزایش تعامل مشتری منجر به افزایش رضایت مشتری است.” – پاسخ درست Inc.

روز استاتیک تخته سفید منوی غذا در حال جایگزین با کیفیت بالا محصول عکس ها و ویدئوها با توضیحات مختصر و قیمت گذاری. دیجیتال منو تابلوهای راهنما مشتریان تصمیم گیری سریع تر و دقیق تر در حالی که کاهش سفارش و زمان انتظار. CarterEnergy مشتری Sugarfoot C-فروشگاه & BBQ این تجربه دست اول زمانی که آنها تصمیم به رفتن با دیجیتال منوی تخته برای BBQ و جدید خود را تازه Burrito بار خود را در C-Store.

علامت های دیجیتال است که مورد استفاده برای برجسته کردن یک منوی خاص خدمات خودرو که KCI مراقبت خودکار ارائه می دهد در حالی که مشتریان در حال سفر از طریق شهر کانزاس در فرودگاه بین المللی (KCI). Big-O-لاستیک های خود را با استفاده از علامت های دیجیتال برای قیمت گذاری خدمات و آموزش مشتریان با خودکار فصلی آماده سازی فیلم ها.

دیگر نشانه دیجیتال شامل برنامه های کاربردی تعاملی (صفحه نمایش لمسی) ساختمان دایرکتوری ها و wayfinding کیوسک اطلاعات شرکت در لابی غرفه نشان می دهد تجارت در فروشگاه-تصویری بیلبوردهای تصویری دیواره سیلندر و جعبه به نام چند.

اما در همه چیز دیجیتال علامت بزرگتر اغلب بهتر است. در نظر گرفته آوانگارد از علامت های دیجیتال راه حل تصویری دیواربا نام مستعار معماری رسانه ها و یا techorating بسته به کاربرد می تواند تاثیر محیط ساختمان راه آن است که یکپارچه به محیط زیست است. به طور مشابه, خلاق محتوا می تواند باعث تحریک حواس بیدار و نفوذ در رفتار است که مکمل هدف از طراحی ساختمان است که تقویت و گسترش هسته تصویر نام تجاری. محتوای پویا می تواند تجربه اتاق کنترل بسته بندی در اطراف ساختمان های تزئین گسترده داخلی با هنری نمایش و ارائه محتوای تعاملی را به یک بازی هیجان انگیز و بیش از حد بالا تجربه بصری.

یک لحظه متوجه علامت های دیجیتال در اطراف شما و شما خواهد شد شگفت زده چگونه شایع و خلاق این ابزار بازاریابی تبدیل شده است.

[ad_2]