عرضه تجزیه و تحلیل بازار – چرا ما نیاز به بازار هوش ؟

[ad_1]

چرا ما زحمت برای جمع آوری اطلاعات بازار استراتژیک کالاهای ما به منابع? پاسخ این است که اگر ما ما ممکن است در معرض غیر ضروری تامین کننده خطر و هر گونه مزیت رقابتی ما فکر کردیم ممکن است از دست رفته. تامین کننده خطر را می توان در هر نقطه در هر زمان و با هر تامین کننده.

عرضه تجزیه و تحلیل بازار در مقابل بازار هوش

بازار عرضه هوش یک زمان buzz-عبارت در حال حاضر به دست آوردن قرار گرفتن در معرض سریع. آن است که اساسا یک ارتقاء از بازار عرضه و تجزیه و تحلیل می تواند به عنوان تعریف فرایند جمع آوری فیلترینگ تقطیر و ارائه اطلاعات مربوط به یک شرکت عرضه در بازار. هدف خاص برای پشتیبانی دقیق و با اعتماد به نفس تصمیم گیری در فرایند تهیه. به درستی اجرا شده و روشنگری بازار عرضه مطالعه نیاز دارد که قابل توجه و متفاوت مقدار از تحقیقات مواد جمع آوری شده از طریق تحقیقات اولیه و ثانویه.

به طور سنتی بازار عرضه تجزیه و تحلیل شامل توسعه یک کالا, مشخصات بررسی ساختار هزینه تحقیق کنندگان و شناسایی کلید شاخص های بازار است. قادر به قادر به جمع آوری یک منبع تجزیه و تحلیل بازار برای یک کالا یک مهارت است که ضروری است برای هر زنجیره تامین حرفه ای برای استاد

تحقیقات اولیه و ثانویه

تحقیقات اولیه است, اطلاعات جمع آوری شده از طریق تعامل با دیگر افراد به طور معمول از طریق جلسات در یک ساختار مصاحبه گروه تمرکز و نظرسنجی است. تحقیقات اولیه با زمان و آینده نگر فروشندگان اغلب با ارزش تر و روشنگری از تحقیقات ثانویه. سیل از اطلاعات موجود بر روی اینترنت هر دو قابل اعتماد و مشکوک را می توان به همان اندازه میلیاردها دلار از کاربران است. تحقیقات اولیه یک عنصر ضروری در جهت ایجاد یک مزیت رقابتی است.

این است که کمی سرگرم کننده است. ثانویه تحقيق اطلاعات جمع آوری شده از موجود, ادبیات, انتشارات, پخش رسانه ها و دیگر منابع غیر انسانی. این است که به طور کلی آسان تر برای جمع آوری از اولیه است و اغلب با ارزش در رابطه با تلاش صرف. این که آیا شما در حال بررسی چشم انداز بازار برای نر محصولات بهداشت شخصی در آفریقای جنوبی برای پنج سال آینده و یا در عمق تجزیه و تحلیل از آینده جریان سرمایه و روند سرمایه گذاری در ساخت و ساز بیمارستان, آن است که همه “خارج وجود دارد”. گزارش های اخیر در آفریقای جنوبی محیط اقتصادی پیش بینی کرد که صنعت داروسازی رشد بسیار سریع تر از سایر بخش ها با توجه به قوی ادامه تقاضا برای مراقبت های بهداشتی اولیه در سطح مخدر مانند generics آنتی بیوتیک و بیش از داروهای ضد.

هوشمند گام به سوی واقعا دانستن خود کالا

  • توسعه کالا مشخصات

یافتن پست های بین المللی طبقه بندی محصول و سند کالا تعریف. مشورت گسترده و درک روشنی از ویژگی های مهم و مسائل مربوط به کیفیت.

  • تعیین ساختار هزینه.

بیش از و بالاتر از حد معمول اضافه کردن مواد خام و هزینه های کارگری حمل و نقل و انرژی و هزینه و غیره شما می توانید خلاقانه تر. شرکت پذيرفته شده ملزم به انتشار صورتهای مالی و انجام سخنرانی های خود به نتایج کسب و کار. صیقلی کردن این اطلاعات برای یافتن سرنخ هایی به هزینه های پروفایل.

  • تحقیقات همه تامین کنندگان

این نیاز به تمرکز و تلاش است و یک فرآیند در حال. ایجاد اگر بازار جهانی است تکه تکه و یا تلفیقی که در آن کم هزینه و تامین کنندگان ممکن است عرضه جدید کانال و هر گونه انتظار ادغام و یا خرید-outs. این منطقه جایی است که شما ممکن است نیاز به کمک از متخصص سازمان است که در ارائه اخبار و سرویس های اطلاعاتی به خصوص جایی که آنها هدف ثبت نشده و شرکت ها. سفارشی داشبورد در دسترس هستند که به ویژه طراحی شده برای پیگیری فعالیت های خود را در کالا. اما در یک قیمت!

  • شناسایی کلید شاخص های بازار است.

خبر خوب این است که اکثر بازار جهانی و منطقه ای شاخص های مکرر و قابل اعتماد و رایگان. اقتصادی و شاخص های آهنگ بالا سطح قیمت کالاها میزان تولید و موجودی مواد و کالا تولید ناخالص داخلی و آمار اشتغال است. شما حتی می توانید راه اندازی هشدار به طوری که شما را از دست ندهید هر گونه وقایع کلیدی و یا تحولات است.

باید سازمان شما نوع به اندازه کافی به شما را با ارائه تحلیلگر پشتیبانی و یا اگر شما بیش از حد زمان در دست های خود را, شما می توانید مشغول به ویژگی های و تجزیه و تحلیل دقیق برای مهم کالاها با استفاده از SWOT تجزیه و تحلیل پورتر پنج نیروها و آفات. آفت مخفف “سیاسی, اقتصادی, اجتماعی و فن آوری تجزیه و تحلیل” و شما حتی می توانید آن را ارتقا دهید به دسته هاون اگر شما اضافه کردن حقوقی و اثرات زیست محیطی.

این که آیا شما در حال مستقر در لوآندا, لسوتو یا لیلونگوه, شما می توانید دسترسی به همان اطلاعات بازار به بقیه جهان. تفاوت در این است که شما ممکن است فرصت و یا منابع مالی به منبع از خارج از آفریقا که محدودیت گزینه های خود را. آفریقای جنوبی و نیجریه ترین بازارهای توسعه یافته و منابع اولیه از عرضه برای خریداران در جنوب آفریقا.

عرضه اطلاعات بازار چالش ها همیشه با ما خواهد بود

شناسایی ریسک بالا تامین کنندگان یکی از دلایل اصلی که چرا ما انجام پر زحمت تحقیق را به ما عرضه در بازار. خطرات می تواند به کاهش تا حدی از طریق ردیابی و مدیریت تامین کننده مسائل مربوط به عملکرد و نظارت بر تغییر وضعیت مالی از تامین کنندگان کلیدی اما این است که نه ادم. لازم است به یک طرح B آماده که در آن شما در حال حاضر شناسایی تامین کنندگان جایگزین به جای یا مکمل های موجود و تامین کنندگان. اجتناب از زنجیره تامین اختلالات به دلیل تامین کننده شکست است حیاتی برای تداوم کسب و کار.

اطلاعات بیش از حد دام است که از آن آسان است به سقوط به عنوان تجزیه و تحلیل فلج. مدیریت تامین کنندگان کلیدی استثنا اجازه می دهد تا شما را به استفاده از منابع محدود خود را عاقلانه. نظارت مستمر از بالا ضربه تامین کنندگان از طریق استفاده از تغ نمودار و نمودار کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شما می توانید ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات فعلی و فراهم می کند یک سیستم هشدار دهنده برای مدیریت ارشد.

منابع مدیران به ویژه در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در حال مضاعف به چالش کشیده به عنوان آنها نیاز به متنوع تامین کننده پایه. این می تواند شامل یک بار مصرف و تامین کننده صلاحیت و رکورد نگه داشتن روند. مقررات دولت و توسعه اقتصادی طرح است که طراحی شده برای ارائه به تامین فرصت برای میکرو-کوچک – و زنان متعلق به کسب و کار باید به دنبال. در بسیاری از کشورهای آفریقایی یک درصد از محتوای محلی است که نیاز مهم است. همه این مسائل اضافه کردن پیچیدگی به حفظ یک منبع خوب اطلاعاتی پایگاه داده.

مزیت رقابتی از طریق دانش و تحلیل

یک تجزیه و تحلیل تلاش ها باید معطوف به شدت متمرکز بازار وجود دارد که در آن چند تامین کنندگان بزرگ و همچنین در بسیار تکه تکه بازارهای کوچکتر که در آن تولید کنندگان می تواند باعث تامین وقفه با توجه به بی ثباتی مالی است. ردیابی بازار از شاخص های کلیدی می تواند به ارائه بینش در تامین هزینه سازه کمک می کند که تعیین اگر شما در حال دستیابی به بهترین معامله ممکن است.

در عمق دانش عرضه پویایی بازار در یک کالا می تواند به کاهش خطر. در حال توسعه یک درک جامع از تعداد نوع و ساختار تامین کنندگان شما می توانید گزینه های خود را باز و کاهش خطر ابتلا به وقفه در عرضه.

استفاده می شود در عرض یک منبع استراتژیک چارچوب تدارکات فرد قوی در تحقیقات اولیه مهارت ها و توانایی ردیابی یک کالا می تواند به ارائه مزیت رقابتی است. اگر شما به طور طبیعی کنجکاو و به دنبال روند هیچ یک از این حتی احساس کار می کنند.

[ad_2]