صفحه اصلی مبتنی بر کسب و کار – 12 راهنمایی ارگونومیک برای کامپیوتر ایستگاه کاری

[ad_1]

در هنگام کار از دفتر خانه خود را, شما ممکن است تمایل به گرفتن به عنوان بسیاری از معافیت به عنوان اگر شما در یک دفتر کار سنتی. شما ممکن است خودتان را برای ساعت قبل از بلند شدن از صندلی خود را به عنوان وقفه به طور معمول کمتر به شما منحرف کردن اذهان. به این دلیل آن مهم است که شما از خودتان مراقبت کنید و خودتان را با اساسی ارگونومی برای جلوگیری و یا حداقل به حداقل رساندن هر گونه فشار فیزیکی ناشی از کار با کامپیوتر.

در اینجا 12 راهنمایی برای راه اندازی یک کامپیوتر ارگونومیک ایستگاه کاری:

1. استفاده از یک صندلی خوب با پویا صندلی عقب و صندلی تابه. نشستن و استفاده از آن به جای تکیه به جلو

2. موقعیت بالای مانیتور پوشش 2-3″ (5-8 سانتی متر) بالاتر از سطح چشم

3. استفاده بدون تابش خیره کننده روی صفحه نمایش و یک نوری شیشه ضد تابش خیره کننده فیلتر که در آن مورد نیاز

4. نشستن در طول اسلحه از مانیتور

5. جای پای خود را بر روی زمین یا زیر پایی پایدار

6. با استفاده از یک سند دارنده ترجیحا در خط با صفحه نمایش کامپیوتر

7. نگه داشتن مچ صاف و مستقیم در رابطه با ساعد به استفاده از صفحه کلید/موس/ورودی دستگاه

8. بازوها و آرنج ها باید آرام و نزدیک به بدن

9. مرکز مانیتور خود را و صفحه کلید در مقابل شما به طوری که شما تبدیل به استفاده از آنها

10. استفاده از یک منفی شیب صفحه کلید سینی با بالا موس پلت فرم و یا رو به پایین tiltable پلت فرم مجاور را به صفحه کلید برای بهترین زاویه مچ دست

11. استفاده از پایدار سطح کار و پایدار (بدون گزاف گویی) صفحه کلید سینی

12. را مکرر معافیت های کوتاه (microbreaks)

ایده آل تایپ وضعیت: شیب منفی پشتیبانی از صفحه کلید

در ایده آل تایپ استقرار هر دو استاتیک و دینامیک عضلات بار به حداقل برسد. این وضعیت زمانی که صفحه کلید است به زیر نشسته آرنج ارتفاع صفحه کلید و پایه است که به آرامی sloped از کاربر به طوری که کلید تاپ در دسترس هستند به دست در یک وضعیت خنثی. در این موقعیت بازوها, شانه, گردن و پشت می تواند آرامش را به خصوص در طول استراحت مختصر مکث. همچنین در این کمی reclined نشسته کمر استوار در برابر کمری پشتیبانی از صندلی و آرنج زاویه باز است به ترویج گردش خون به پایین دست و بازو شکم زاویه و پوپليته آل در زاویه (پشت زانو) در حال باز به ترویج گردش خون است. بقیه پا بصورتی پایدار و محکم بر روی زمین.

مشکل حالت:

میز بالا صفحه کلید تایپ کردن در یک صفحه کلید بر روی یک میز است که یک کار مشترک وضعیت برای بسیاری از کاربران کامپیوتر. در این موقعیت دشوار است برای حفظ مچ دست است که در یک وضعیت خنثی به دلیل ساعد خم شدن آنها به عنوان تایر و این نهاد مچ دست به بیشتر مچ فرمت. همچنین بسیاری از کاربران برای کار با آرنج خود را خم که می تواند فشرده سازی ميانه و اعصاب اولنار در آرنج و محدود کردن جریان خون به دست. کار با ساعد شیب دار افزایش عضلانی در بازوها و شانه ها و گردن. مشغول به کار در این موقعیت برای بیش از 3-4 ساعت همواره منجر به خستگی عضلانی.

معمولی صفحه کلید سینی – تایپ کردن در یک صفحه کلید بر روی متعارف تبیین صفحه کلید سینی را افزایش می دهد وضعيتی مشکلات برای کاربران است. کار با صفحه کلید بیشتر شدت زاویه دار روی سینی یک کار مشترک وضعیت برای بسیاری از کاربران کامپیوتر. در این موقعیت آن نیز دشوار است برای حفظ مچ دست است که در یک وضعیت خنثی به دلیل ساعد خم شدن آنها به عنوان تایر و این نهاد مچ دست به بیشتر مچ فرمت. مطالعات موفق به نشان می دهد که صفحه کلید معمولی سینی قابل ملاحظه ای بهبود مچ استقرار.

البته دیگر عوامل ارگونومیک نیز مانند نور مناسب و تهویه ماوس با استفاده از مبلمان ارتفاعات و سبک به همراه تلفن تجهیزات به نام چند. مطمئن باشید که به تحقیق چه خواهد بود بهترین راه حل برای وضعیت خاص خود را و بودجه. مراقبت از بدن خود را در حال حاضر و آن را به مراقبت از شما در آینده است.

[ad_2]