سواد سلامت: بازاریابی استراتژیک دارایی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها

[ad_1]

سواد سلامت را می توان به عنوان تعریف مردم شایستگی برای دسترسی به, درک, ارزیابی و اعمال اطلاعات مربوط به بهداشت و درمان تصمیم گیری در زندگی روزمره است. این کمک می کند تا افراد را به انتخاب سالم در زمان که در آن مرزهای بین کار و زندگی نیست بنابراین روشن کنه.

هنگامی که مردم سقوط بیمار آنها به دنبال بهترین درمان های ممکن است. اما چگونه می تواند از آنها در مورد کسانی که درمان اگر نیستند با ارائه آسان به درک اطلاعات در وهله اول ؟ شرکت های دارویی توسعه بی شماری مواد مخدر و دستگاه ها برای کمک به مردم در مدیریت بیماری خود را اما تنها در چند نوبت در حال تبلیغات ارائه شده در یک راه است که آموزش بیمار است. با صرف زمان بیشتری را در تضمین این که تمام ارتباطات خود را روشن به مردم در هر سطح آموزش و پرورش, شرکت های دارویی می تواند در بهبود سواد سلامت.

چالش های مواجه با سواد سلامت

با توجه به دفتر پیشگیری از بیماری و ارتقای سلامت (بهداشت و درمان فعالیت های ارتباطی) بیش از یک سوم از ما بزرگسالان-77 میلیون نفر-را مشکل بهداشتی مشترک با وظایف مانند زیر جهت در تجویز دارو با برچسب یا پیوستن به یک دوران کودکی برنامه ایمن سازی با استفاده از یک استاندارد نمودار.1

گزارش ارائه شده توسط موسسه پزشکی نشان می دهد که 90 میلیون نفر نزدیک به نیمی از بزرگسالان ما جمعیت فاقد سواد سلامت مهارت های مورد نیاز برای درک و عمل به اطلاعات سلامت و نظام سلامت خواسته است.2 بهداشت و درمان تبلیغات یک راه طولانی برای رفتن قبل از بيماران می توانید پیدا کردن آن را آسان تر برای ارتباط و درک اطلاعات آنها دریافت از این کسب و کار.

روش های جاری استفاده می شود به بازار به مردم با شرایط بهداشتی ساخت آموزش به بيمار سقوط توسط ایستگاه فرعی. مردم پیدا کردن بازیگران و مدل های, کمتر, relatable که در مقایسه با بیماران واقعی. اگر بيمار فاقد سواد سلامت است که نیاز به درک, تبلیغات اطلاعات ارائه شده می تواند گمراه کردن آنها و یا اشتباه گرفته شود.

تنها 12 درصد از بزرگسالان باید مهارت سواد سلامت

وزارت بهداشت و خدمات انسانی گزارش شده است که تنها 12 درصد از بزرگسالان باید مهارت سواد سلامت.3 ضعیف بیمار آموزش می تواند منجر به مدیریت ضعیف از بیماری های مزمن و حتی باعث می شوند ، مردم ممکن است جست و خیز خود را بسیار مورد نیاز قرار ملاقات یا تست عدم توانایی مدیریت شرایط دریافت بستری اغلب و در صورت افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی. اگر بیماران آگاه نیست از سوالات آنها باید درخواست خود را در مورد داروها در اصل از چه دارو عمل می کند و یا واکنش نشان می دهند آنها می تواند تجربه نتایج منفی.

سواد سلامت به عنوان یک استراتژیک بازاریابی دارایی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها

سواد سلامت می تواند متوقف شود و اگر هر دو شرکت های دارویی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اقدامات لازم برای آموزش بیماران خود را. توسعه سریع کانال های ارتباطی مختلف ساخته شده است که مردم به نظر می رسد در همه جا حاضر. این به بهداشت حرفه ای و دسترسی به انواع کانال های ارتباطی (رسانه های اجتماعی, وبلاگ ها, انجمن تخصصی, بیمار, آموزش و پرورش, درایو, و غیره.) برای دریافت اطلاعات بهداشتی در سراسر.

در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای کسب و کار دارویی برای بهبود بازاریابی از طریق سواد سلامت اولین گام خواهد بود برای شروع نوشتن اطلاعات است که به راحتی می توان درک کرد.

“سادگی نهایت پیچیدگی است.”

– لئوناردو داوینچی

با استفاده از ویژگی های jargons (در این مورد-صنعتی اصطلاحات پزشکی) می تواند تداخل با سواد سلامت از آنجا که بیماران می توانند آن را احساس نمی از چه کلمات چیست. شرکت های دارویی باید چوب به زبان محلی و سبک نوشتن به منظور اطمینان حاصل شود که مردم می دانند که آنچه آنها انجام می دهند با استفاده از خاص دستگاه های پزشکی و یا مصرف دارو.

حتی راه اطلاعات گذاشته است می تواند به بهبود درک. وزارت بهداشت و خدمات انسانی نشان می دهد که متن باید حداقل در 12 نقطه فونت با کمی و یا بدون قالب بندی از قبیل اسکریپت یا کج (ایتالیک).4 تصاویر و نقاط گلوله استفاده می شود برای فضای اطلاعات و اضافه کردن به معنی ارتباط خود را. حقایق باید ارائه شده در جملات کوتاه و عبارات به طوری که بیماران را غرق زمانی که آنها در حال خواندن بهداشتی ادبیات.

چند کانال بازاریابی دارای مجموعه خود را از چالش است. جزوه و بروشور ارائه انفجار کوچکی از اطلاعات در یک مکان. اما وقتی که می آید به وب سایت های بسیاری از مردم در تلاش برای جستجوی اطلاعات. اگر شرکت های دارویی به دنبال گسترش حضور وب خود را و سرمایه گذاری در وب سایت های مختلف فعالیت های بازاریابی آن خواهد بود عاقلانه به طراحی سایت است که کاربر پسند. این وب سایت نیاز به دسته های روشن نگه داشتن یک طرح ساده و با استفاده از انواع رسانه ها است.

در ذهن انفجار اطلاعات است که در حال حاضر در دسترس برای بیماران مستقیم به مصرف کننده تبلیغات است بهترین شرط بندی برای شرکت های دارویی. با ارائه اطلاعات در آسان به درک شیوه شرکت های دارویی را افزایش می دهد آموزش به بيمار با انتشار آنها.

[ad_2]