سوابق مدیریت در شهر – بله یا خیر ؟

[ad_1]

“سوابق مدیریت است دانستن اینکه چه چیزی شما را که در آن شما آن را داشته باشد و چه مدت شما را مجبور به نگه داشتن آن است.”

مردم گاهی اوقات نمی فهمم چه سوابق مدیریت همه چیز در مورد آنها می خواهند سازمان خود نیاز به ملاقات کرد و بدون هیچ زحمتی. به چیزهای ساده تر ما در این راهنمای که خیلی باید از شما سوء تفاهم.

آن شهرستانها بالا لیست وقتی که می آید به راه اندازی یک کسب و کار است. این فورچون 500 شرکت باید مقدار زیادی از نسخه فیزیکی اسناد و مدارک. این اسناد خوردن تا فضای اداری و مانع بهره وری کار. راه حل برای این مشکل این است که برای القای یک رکورد سیستم مدیریت.

سوابق مدیریت خدمات به طور خاص طراحی شده برای ذخیره سازی و مدیریت اسناد و مدارک معمولا در جعبه های مقوایی. این شرکت باید یک انبار امن و قوی ركنج سیستم تا جعبه می تواند انباشته کارآمد است. آنها بار کد هر جعبه بنابراین شما می توانید آن را در یک پایگاه داده مرکزی. این اجازه می دهد تا مشتریان برای دریافت اقلام از ذخیره سازی همه در چند کلیک. مشتری فقط نیاز به انتخاب زمان و تاریخ برای تحویل.

در اینجا این است که نگاهی به جوانب مثبت و منفی سوابق مدیریت

امنیت

در هنگام انتخاب یک شرکت که در معاملات در سابقه مدیریت; یکی از نیاز به انجام کار اساسی بهداشت چک. پس چه یک نگاه ؟ تسهیلات باید 24/7 امنیت کارکنان و سیستم دوربین مدار بسته. نکته دوم این است که چون یکی از ذخیره سازی اسناد و مدارک مهم کنترل آب و هوا, است, اصلی, به طوری که اسناد آسیب دیده ، چون یکی پذیر نیست داخل اتاق مشاهده اتاق برای خود جعبه و یا اسناد و مدارک ضروری است.

هزینه

این همه پایین می آید به این. و پرس و جو. چگونه یک کل آن را رایت به جیب است ؟ فضایی است که حق بیمه در سراسر جهان است. بنابراین قیمت گذاری خواهد بود شیب دار برای اطمینان حاصل کنید. اما آن را ارزان تر به استفاده از خدمات و سوابق مدیریت برای سند سازی. برخی از شرکت ها به شما یک قیمت فضایی استفاده می کنید و یا تعدادی از جعبه استفاده می شود و یا ترکیبی از هر دو. بهتر است همیشه کمی بیشتر فضا زیرا شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که فضای ذخیره سازی می تواند افزایش یا کاهش دهد. این شرکت ها به طور معمول انعطاف پذیر آن است.

محیط زیست

زمانی که ذخیره سازی اسناد از دست دادن فیزیکی سند آسیب و یا فروپاشی یک مشکل بالقوه. بنابراین برای اطمینان از آنها گذشته اسناد کاغذی ایده آل باید ذخیره شده در دمای خنک تر و بدون مقدار رطوبت و سیستم تهویه مناسب در محل. یک همچنین باید حفاظت از اسناد در برابر بلایای طبیعی یعنی سیل و آتش سوزی و یا هر گونه دیگر است. در نهایت یکی از نیاز به چک کنید اگر این تاسیسات دارای یک پلت فرم مطرح شده. این کمک خواهد کرد که اسناد و مدارک از خیس شدن/مرطوب و کاهش خطر آسیب.

راحتی

سوابق مدیریت است بنابراین طراحی شده به عنوان یک راه حل ساده و راحت. رفته اند روز هنگامی که شما به هم نمیزنند بازیابی اسناد و فایل ها. انتخاب کنید تا به تلفن و یا به صورت آنلاین و دریافت جعبه تحویل در آستان.

ما امیدواریم که بسیاری از سوالات خود را پاسخ داده شده است. مدیریت ثبت آهن را از چین که سازمان را از رنج می برند در طول سال.

تا آن زمان خوشحال بوکس!

[ad_2]