دولت برنامه های بازنشستگی در تلاش برای بازیابی از رکود بزرگ

متفرقه

تحقیقات از تراست خیریه پیو (PEW) است به بررسی آنچه که سیاست ها و عوامل می تواند مهار برخی کشورها از کاهش سیستم بازنشستگی عمومی بودجه شکاف.

A $ 1.28 تریلیون دلار کسری بودجه وجود دارد در صندوق های بازنشستگی در مجموع در تمام 50 ایالت با توجه به ژوئن 2019 گزارش پیو با عنوان “بازنشستگی دولت کسری بودجه: 2017.” متحده باید دارایی تنها $ 2.9 تریلیون دلار برای جبران بازنشستگی تعهدات $ 4.1 تریلیون.

حقوق بازنشستگی کسری بودجه است که تفاوت بین یک دولت بازنشستگی سیستم's دارایی ها و بدهی. هر دولت کسری بودجه رشد پس از رکود بزرگ (2007 تا 2009) و در این روز بسیاری از ایالت ها همچنان به مبارزه در بودجه خود را به سیستم های بازنشستگی. علاوه بر این ایالات متحده است که تا به حال بهترین-تامین سیستم های بازنشستگی قبل از رکود اقتصادی ضربه بهبود یافته اند در حالی که کشور با کمترین بودجه سیستم های بازنشستگی همچنان به مبارزه.

بودجه سطح دارایی های مورد نیاز برای یک دولت به طور کامل به صندوق بازنشستگی خود را بدهی. متوسط بودجه سطح برای تمام متحده در سال 2017 شد 69 درصد است. قبل از رکود بزرگ آمار متوسط بودجه ميزان 86 درصد است. بیشتر یکی از کمترین بودجه ایالت کنتاکی تنها 34 درصد بودجه در سال 2017. تنها آیداهو, نبراسکا, New York, کارولینای شمالی, داکوتای جنوبی, تنسی, یوتا و ویسکانسین بودند حداقل 90 درصد بودجه در سال 2017.

متحده با حقوق بازنشستگی سیستم مانند ویسکانسین تنسی و داکوتای جنوبی دو سیاست که آنها و کشورهای دیگر به خوبی تامین مالی سیستم حقوق بازنشستگی را دنبال کنید. این کشورها:

  1. به طور مداوم را کامل آماری سهم بدون توجه به شرایط بازار و
  2. دنبال مدیریت ریسک سیاست است که می توانید برای حساب بد در سرمایه گذاری و دیگر خطرات.

کشورهای با کمترین بودجه سیستم های بازنشستگی-نیوجرسی, کنتاکی, و ایلینوی هستند متناقض در پرداخت کامل آماری کمک های لازم برای پوشش هزینه از مزایای بازنشستگان است. علاوه بر این, این ضعیف بودجه متحده همچنان به افزایش سهم کارفرما و گرفتن پول است که می تواند اختصاص داده شود نسبت به دیگر مکان های مشخص شده را امتحان کنید خود را به کاهش بودجه شکاف اما فایده ای نداشت.

متحده ممکن است پیدا کردن آن مفید به نگاه در دو اقدامات زیر توضیح داده شده-شبکه استهلاک نرخ و جریان نقدی عملیاتی, نسبت-به منظور ارزیابی اینکه آیا حقوق بازنشستگی خود را در سیستم بودجه سیاست های کافی هستند.

طرح بازنشستگی خالص استهلاک اقدامات

خالص استهلاک اقدامات اینکه کل سهم به یک سیستم بازنشستگی کافی خواهد بود برای کاهش بدهی اگر همه انتظارات را ملاقات کرد که در آن سال از جمله انتظار بازده سرمایه گذاری به عنوان تعریف شده توسط تحقیقات پیو. برای مثال نیوجرسی یکی از کمترین بودجه متحده شکست خورده است را به حداقل نیازهای آماری بودجه استانداردهای پس از سال 2000 است. نیوجرسی,'s میانگین خالص استهلاک بین 2015-17 شد -25 درصد معنی نیوجرسی را که مورد نیاز کمک های اضافی به مقدار 25 درصد از حقوق و دستمزد از سال 2015 تا 2017 به منظور شکستن حتی و نه افزایش حقوق بازنشستگی خود را بدهی.

به طور متوسط در کشورهایی که پایبند به سهم خود و طرح فرضیات آمده با مثبت خالص استهلاک و در نوبه خود می تواند به آرامی کاهش حقوق بازنشستگی بدهی.

طرح بازنشستگی جریان نقدی عملیاتی, نسبت اقدامات

یک جریان نقدی عملیاتی, نسبت اقدامات, تفاوت های نقدی در آینده به سیستم بازنشستگی (عمدتا از طریق کارفرما و کارمند سهم) و جریان نقدی از سیستم بازنشستگی در قالب سود پرداخت. تفاوت بین نقد آینده در داخل و خارج خواهد بود سپس تقسیم بر ارزش برنامه ریزی دارایی ها و به نوبه خود به ارائه یک معیار برای نرخ بازده مورد نیاز برای نگه داشتن طرح دارایی از کاهش است. برای بسیاری از کشورهای این نسبت است که اغلب یک درصد منفی نشان دادن اینکه چگونه وابسته به کشورهای در حال سرمایه گذاری برای بودجه خود را و چگونه حساس سیستم های بازنشستگی هستند به نوسانات بازار. یک علامت هشدار دهنده پریشانی مالی ممکن است از آمریکا با سازگار -5 درصد جریان نقدی نسبت. این به این معنی است که دارایی سطوح برای این دولت سقوط خواهد کرد اگر سرمایه گذاری سقوط به زیر 5 درصد است.

یک چارچوب برای بازنشستگی دولت بودجه سیاست های

اگر دولت به نظر می رسد در هر دو خود را خالص استهلاک و جریان نقدی عملیاتی نسبت و متوجه می شود که خود را به صندوق بازنشستگی و سیاست ممکن است نیاز به دوباره ویسکانسین تنسی و داکوتای جنوبی می تواند مفید چارچوب است.

Wisconsinonsin's بودجه سطح در سال 2017 شد 103 درصد است. ویسکانسین به طور مداوم باعث می شود کامل آماری سهم و همچنین شرح زیر است خود را در معرض خطر سیاست های مدیریت, به عنوان انجام تمام متحده به خوبی تامین می شود سیستم. بیشتر ویسکانسین است کارفرمایان و کارمندان و بازنشستگان همه هزینه فقیر بازده سرمایه گذاری و همچنین بهره مندی از سرمایه گذاری قوی می گرداند. علاوه بر این, آنها نیز دستکاری کارفرما و کارمند سهم به همان اندازه به نوسان با شرایط بازار است. آخرین ویسکانسین مجموعه هزینه زندگی تنظیمات (کولا) در 5 درصد بازگشت فرض که کمتر از میانگین دراز مدت از 7.2 درصد به ارائه حفاظت برای بازنشستگی بودجه در صورت نیاز.

مانند ویسکانسین, تنسی, همچنین باعث می شود کامل آماری سهم و زیر خطر سیاست های مدیریت. تنسی نیز ارائه می دهد یک ریسک-مدیریت ترکیبی از مزایای سیستم جدید برای کارکنان دولت و معلمان است. خطر-مدیریت هیبرید سیستم سود می دهد کارمند ثابت سود می دهد و کارفرما تعریف شده سهم طرح اما کارکنان نهایی سود بستگی به عملکرد سرمایه گذاری. این سیستم توزیع ریسک بین هر دو کارفرما و کارمند.

به عنوان یک مثال سوم داکوتای جنوبی مجموعه خود نرخ مشارکت از طریق اساسنامه. اگر چه اساسنامه نمی تواند حساب برای یک نوسان بازار, داکوتای جنوبی,'s کولا باقی می ماند در زیر سطح است که طرح actuaries محاسبه مورد نیاز است برای حفظ بودجه کامل. آنها این کار را به حساب ممکن است بد در سرمایه گذاری و یا دیگر کمک های مالی تغییرات.

همه کشورها باید خود را تغییر بازنشستگی بودجه سیاست های پس از رکود بزرگ. می گوید که هنوز هم با بودجه سیستم ممکن است پیدا کردن مفید راهنمایی در چگونه ویسکانسین تنسی و داکوتای جنوبی رسیدگی به نوسانات بازار و خطرات دیگر.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments