دستگاه های پزشکی و تجهیزات تولید کنندگان نگاه کنید به بهینه سازی سرویس خرید و فروش

[ad_1]

فروش سرویس است که اغلب طرف دیگر سکه برای تولید کنندگان از دستگاه های پزشکی و تجهیزات. از یک طرف تجهیزات گران قیمت خود را در آن اما در صورتی که تجهیزات توسعه مشکلات و یا نیاز به تعمیر و یا کمک یک تکنسین بیرون و خدمات آن است. این کار از خدمات کارکنان فروش به کار در فروش تعمیر و نگهداری و دیگر خدمات این شرکت ارائه می دهد به همراه هر یک از محصولات است که آنها ساخت.

تولید کنندگان تجهیزات پزشکی باید به بررسی برنامه ها و بهینه سازی آنها تیم فروش به اطمینان حاصل شود که آنها را نادیده می گیرند هر گونه فرصت ها برای خدمات پس از فروش. هنگامی که یک تجهیزات پزشکی شرکت بررسی فروش ضبط آنها باید نگاهی به ابزار و آموزش های موجود برای آن تیم های قیمت گذاری خدمات چه خدمات در دسترس هستند و در هر جنبه ای دیگر که احتمالا می تواند تاثیر به همین دلیل فروش می کند یا نمی کند اتفاق می افتد. یک بار باعث شده است جدا شده, تجهیزات پزشکی شرکت کرده است به تصمیم می گیرید چه بهترین برای تقویت آن منطقه از خدمات فروش برای افزایش درآمد و همچنین تعداد فروش ساخته شده است.

تولید کنندگان تجهیزات پزشکی مجبور به استفاده از همان فرآیند با خدمات پس از فروش به عنوان آنها را با خرید و فروش دستگاه. آنها به بررسی اعداد و گوش دادن به بازخورد مشتری برای دیدن آنچه که پیشنهادات آنان در پایان دریافت از فروش باید بگویم. به عنوان مثال اگر درصد زیادی از مشتریان فکر می کنم که قیمت بیش از حد بالا هستند و سپس کاهش قیمت برای افزایش فروش سرویس ممکن است یک راه برای افزایش درآمد شرکت. از سوی دیگر اگر مشتریان گزارش که در گزینه ها نیست ارائه شده به وضوح پس از آن این شرکت ممکن است بخواهید به ارائه جدید آموزش و ادبیات به کارکنان فروش به طوری که آنها می تواند ارائه خدمات فروش گزینه های در یک صدای واضح تر با تمام گزینه های گذاشته شده برای مشتری.

وجود مجموعهای از مشکلات است که می تواند در راه ساخت بیشتر خدمات فروش. اما یک شرکت به بررسی عملکرد و بازخورد به منظور کشف کردن دقیقا همان جایی که مشکلات دروغ است. به عنوان مثال آن را می توان یکی از خاص فرد فروش و یا می تواند آن را در راه است که این بخش گفته شد انجام دهد. آن می تواند آموزش است که فروش داده شد و یا آن را فقط می تواند از قیمت است که این شرکت در حال شارژ است. این همه گرد هم می آیند و بهبود یک جزء می تواند به شدت بهبود همه از دیگران است.

[ad_2]