خواب به رشد بلندتر – نکاتی برای افزایش هورمون رشد انسان در طول خواب

[ad_1]

خواب است و نه فقط یک ماده از هدف قرار دادن بالش در شب و بیدار شدن از خواب در صبح است. بسیار مهم است برای

سلامت مطلوب و همچنین بسیار مهم است اگر ما می خواهیم به رشد بلندتر به طور طبیعی. در طول خواب ما غده هیپوفیز ترشح مقدار زیادی هورمون رشد یا هورمون رشد انسانی. ما در اندازه رشد در طول خواب نه فقط به خاطر اینکه بدن ما در حال استراحت است اما از آنجا که این هورمون رشد انسانی. مهم است که بدانید که چگونه برای افزایش این هورمون رشد در طول خواب است.

ظهر مهم است که ما نیاز به حدود 8 ساعت در هر شب. ناکافی از تاثیر آن بر سلامتی ما و همچنین تولید هورمون رشد انسانی در سطح. ما همچنین نیاز به در نظر گرفتن کیفیت. آن را نیز یک عامل بسیار مهم است که می تواند کمک به افزایش ترشح هورمون رشد در طول خواب است. بدن ما نمی خواهد تولید هورمون رشد موثر اگر ما در نیمه بیدار و نیمه خواب حالت.

بنابراین مهم است که به 8 ساعت بدون وقفه خواب عمیق. به منظور انجام این کار همه چیز را برای ایجاد کاملا و فضای گرم و نرم. خود را اتاق باید تاریک و تازه بو. شما می توانید شمع معطر و یا گرم روغن ضروری است. سنبل و وانیل و سیب سبز در میان بهترین عطر تحقیقات نشان داده که می تواند کمک به کاهش اضطراب و القاء خواب.

همچنین, مطمئن شوید که شما باید خوب تهویه ترک درب یا پنجره های باز و یا شما همچنین می توانید روشن کردن فن برای حفظ هوای در حال حرکت است. نوشیدن شیر قبل از خواب هم کمک می کند تا در افزایش هورمون رشد به دلیل شیر کامل شامل اسیدهای آمینه ضروری است. یکی از آنها تریپتوفان اسید آمینه است که همچنین کمک می کند تا به القاء خواب. تنفس عمیق نیز کمک می کند تمرین آرامش کل از طریق تمرینات تنفسی درست قبل از خواب.

همچنین یکی دیگر از نکات مهم برای افزایش ترشح هورمون رشد انسان است به اجتناب از خوردن یک وعده غذایی سنگین به خصوص آن بالا-رژیم غذایی کم کربوهیدرات درست قبل از رفتن به رختخواب. نکته این است برای جلوگیری از داشتن افزایش انسولین که تمایل به خاموش کردن هورمون رشد انسانی تولید. مطالعات نشان داده اند که روزه 2 ساعت قبل از رفتن به رختخواب می تواند کمک به افزایش ترشح هورمون رشد در طول خواب است. بنابراین به یاد داشته باشید برای جلوگیری از خوردن به خواب.

[ad_2]