خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی صرفه جویی Heatlhcare شیوه های پول و زمان

[ad_1]

دلایل بسیاری وجود دارد, بهداشت و درمان, شیوه های ممکن است برون سپاری صورت حساب خود را به یک حرفه ای پزشکی خدمات حسابداری و مدیریت; گیج کننده بیمه مورد نیاز نیروی انسانی مشکلات و فقط با نگه داشتن صنعت تغییرات چند نمونه از آنها هستند. در پایان هر چند دلیل اکثر شرکت های حسابداری و مدیریت پزشکی شنیدن در مورد پایین آمده به دو رانندگی اصول هر کسب و کار در زمان و پول است. این مقاله مورد بحث چگونه خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی قادر به ایجاد صرفه جویی قابل توجهی در زمان و پول برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی صرفه جویی در آموزش و پژوهش زمان

– برخی از خوانندگان ممکن است کوتاه نظر و فکر می کنم پزشکی صدور صورت حساب شرکت ها فقط ورود داده ها به کامپیوتر و ارسال آن به تهاتری. در واقع صورتحساب های پزشکی است که یک فرایند دقیق نیاز به مهارت های تخصصی و در عمق دانش پزشکی تمرین مدیریت بیمه, صنعت شیوه و چارچوب قانونی در اطراف دولت و قوانین فدرال است. حرفه ای حسابداری و مدیریت پزشکی شرکت های سرمایه گذاری ساعت های بی شماری در آموزش و پژوهش به نگه داشتن پهلو به پهلو از زمان کدهای تسلیم الزامات روند صنعت و نیازهای مشتریان خود را.

هزینه های قابل توجهی نیز ساخته شده است برای اطمینان از صورتحساب های پزشکی شرکت تا تاریخ در آخرین نرم افزار. به طور مداوم در حال تغییر صنعت نرم افزار فروشندگان همیشه پیدا کردن راه های جدید و بهتر از حمایت از تمرین نیاز دارد. آن را عملی برای کوچک و یا متوسط شیوه به اختصاص زمان لازم برای اقامت در بالا از آخرین نوآوری ها.

این سرمایه گذاری از زمان حرفه ای توسط حرفه ای خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی اغلب در نظر گرفته شده توسط ارائه دهندگان اما از بین بردن آنها ساعت های بی پایان در غیر این صورت صرف شده در سمینارها و جلسات با فروشندگان و یا بر روی گوشی با clearinghouses و حامل. این صرفه جویی در زمان ایجاد یک کالای با ارزش برای عمل به دنبال لبه لازم به نگه دارید تا با دقیق بیمار برنامه.

خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی صرفه جویی در زمان عملیاتی

-خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی قادر به صرفه جویی در زمان عملیاتی با بهره گیری از اقتصاد مقياس و راندمان کار تخصص.

حرفه ای پزشکی صدور صورت حساب شرکت ها ماهیت خود را, ایجاد یک اقتصاد مقیاس در حفظ یک تیم پزشکی صدور صورت حساب حرفه ای برای ارائه خدمات در سراسر چندین شیوه های. این ساختار را ایجاد می کند به خوبی آموزش دیده از منابع برای مدیریت نیازهای هر عمل و نه فقط یک فرد نظارت بر تمام حسابداری توابع. این رویکرد تیم نیز حذف وقفه به جریان درآمد که در نتیجه از تعطیلات غیر منتظره بیمار زمان و کارمندان.

وظیفه تخصص در میان تیم های بیشتر و افزایش بهره وری شرکت های حسابداری و مدیریت پزشکی. از طریق کار و تخصص و یک تیم از billers می توانید تأکید بر مهارت های فردی و کاهش حواس او را پرت از فعالیت های دیگر.

در نظر بگیرید یک ارائه دهنده است که می بیند به طور متوسط 30 نفر در هر روز و یا در مجموع از 150 برخورد در هر هفته است. زمان مورد نیاز برای تولید و ارائه 150 بیمار ادعا و با پیگیری حامل بیمه با اهرم دقت می توانید بیشتر از زمان از خانه biller. اما این فقط آغاز است. که همان فرد نیز نیاز به پیگیری در رد یا بخشی از پرداخت ادعا می کند, تحقیق در مورد چرا و ارسال مجدد برای بررسی بیشتر. بیمار فاکتورها نیاز به زمان اضافی – چاپ چاشنی و پستی و همچنین ارسال و پرداخت, در حال اجرا, گزارش و ارائه تجزیه و تحلیل دقیق در وضعیت فعلی از عمل; این همه فقط برای دیدار با استاندارد ارائه حرفه ای پزشکی صدور صورت حساب شرکت.

از طریق کار و تخصص پزشکی صدور صورت حساب شرکت های ارائه شده ممکن است هر یک از مشتریان خود را چندین billers ارسال ادعاها و بررسی پرداخت بیمه با بالاترین سطح از دقت و صحت. در همان زمان این سرویس ممکن است افراد یا گروه های دیگر اختصاص داده شده به مدیریت بیمار فاکتورها و سوالات در سراسر چندین شیوه های افزایش بهره وری است. این رویکرد حداکثر زمان در دسترس برای هر فعالیت توسط متخصصان با دانش بیشتری از نقش خود و دوباره تضمین حداقل (اگر هر) وقفه در طول کارمند ترک و تغییرات کارکنان.

خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی صرفه جویی در پول

-استخدام و آموزش کارکنان جدید و کارکنان مزایای مرخصی/مرخصی استعلاجی و کارمندان هستند فقط تعداد کمی از عوامل افزایش هزینه های مدیریت کارآمد در خانه برنامه حسابداری و مدیریت. اضافه شده به عملیاتی سربار روز به روز صدور صورت حساب نرم افزار/سخت افزار, تعمیر و نگهداری, تهاتری, هزینه های پستی, و به همین ترتیب لیست هزینه برای شیوه های بی پایان است.

خوب صورتحساب های پزشکی شرکت طراحی خدمات خود را در اطراف پوشش تمام این هزینه ها و بلافاصله پس از انجام دور با مشکلات آنها ایجاد کنید. به وضوح نشان می دهد که چگونه خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی می تواند به شیوه های صرفه جویی در پول, بیایید مقایسه هسته ای هزینه های مرتبط با خانه پزشکی و صدور صورت حساب در برابر کار با یک حرفه ای پزشکی خدمات حسابداری و مدیریت.

هزینه از خانه حسابداری:

ما در مقایسه با نمونه تمرین با یک یا دو ارائه دهندگان. بیایید فرض کنیم این عمل اختصاص داده شده در-خانه biller دریافت حقوق و دستمزد سالانه از $30,000 یا در مورد $14.50 در هر ساعت. جدول زیر به تشریح هزینه های اضافی از داشتن یک کارمند تمام وقت در دفتر رسیدگی به تمام جنبه های حسابداری و مدیریت پزشکی.

  • پایه پرداخت ————————–$30,000
  • مدیکر و امنیت اجتماعی ———$2295
  • 401K ——————————–$1080
  • ناتوانی —————————–$720
  • بهداشت و درمان ————————–$5220
  • زمان —————————–$3270
  • کل کار برای 1 در خانه biller ——$42,585

بعدی ما نیاز به در نظر گرفتن مصالح و هزینه. به طور متوسط عمل احتمالا ارتقا کامپیوتر و نرم افزار هر 3 سال با هزينه حدود 6000 دلار. گسترش بیش از آن سه سال ما فرض کنیم به طور متوسط سالانه نرم افزار/سخت افزار هزینه از $2000. پس عمل ما ارسال خواهد شد و خود را بیمار اظهارات ما نیاز به حدود 150 $در هر ماه برای هزینه کاغذ و پاکت نامه هزینه سالانه $1800. تهاتری هزینه برای ادعای الکترونیکی خواهد آمد به حدود 60 دلار در ماه یا حدود 720 دلار در سال است. به خاطر سادگی ما را فراموش کرده ام برای لحظه ای که ما biller خواهد شد نیاز به یک کنترل آب و هوا کاری, چراغ, general لوازم اداری و میز.

در اینجا چیزی است که ما لیست نرم افزار/سخت افزار, مواد و هزینه ها به نظر می رسد مانند:

  • نرم افزار/سخت افزار —————–$2000
  • مواد —————————$1800
  • تهاتری هزینه ——————$720
  • مجموع ——————————$4520

با اضافه کردن این دو در مجموع بالا (کار + مواد و هزینه ها) سالانه هزینه صورتحساب های پزشکی خدمات انجام شده در خانه عمل می آید به $47,105 در هر سال. البته این تعداد ممکن است به معنی است تا زمانی که ما آن را در چشم انداز در برابر teaming با یک حرفه ای پزشکی خدمات حسابداری و مدیریت. همانطور که ما حرکت رو به جلو نگه داشتن در ذهن این برآورد محافظه کار نمی کند و عامل در آن هزینه های دیگر ذکر شده در بالا هستند که اغلب پنهان – آموزش مداوم غیر منتظره ترک و ناگهانی تغییرات کارکنان.

هزینه های پزشکی حرفه ای حسابداری خدمات:

برای ارزیابی هزینه کار با خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی ما فرض می کنیم ما عمل به قرارداد با یک شرکت حسابداری و مدیریت پزشکی برای خدمات حسابداری و مدیریت. این شامل همه کسانی که فعالیت های که در غیر این صورت انجام شده توسط کارکنان خانه بالا; ادعای نسل/ارسال بیمه, پیگیری بیمار صورتحساب و پشتیبانی دقیق, گزارش, متخصص عمل تجزیه و تحلیل و غیره. ما همچنین فرض عمل مذاکره به میزان 8 درصد از مجموعه خود را با حرفه ای پزشکی خدمات حسابداری و مدیریت.

توجه: محاسبه هزینه های برای خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی کمی متفاوت خواهد بود بسته به ساختار هزینه اما معمولا بر اساس هر یک درصد از مجموعه و یا یک هزینه ثابت هر ادعا. برای کسب اطلاعات بیشتر در هزینه سازه ها را ببینید در صد در مقابل هزینه تخت قیمت گذاری توسط خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی.

فرض کنید ما ارائه دهنده بازديد 30 نفر در هر روز 50 ماه از سال ما باید 7500 بیمار برخورد در هر سال است. اگر هر برخورد نتایج در دمای بازپرداخت 60 دلار ما مطالبات را به یک کمی بیش از 450.000 دلار در هر سال است. در نرخ 8% هزینه سالانه برای خدمات حرفه ای برای مدیریت تمام جنبه های خدمات حسابداری و مدیریت پزشکی برای عمل خواهد بود $31,500. در مقایسه با خانه خدمات که پس انداز $15,600 در هر سال!

خلاصه

در ارزیابی مزایای برون سپاری به یک حرفه ای شرکت حسابداری و مدیریت پزشکی شیوه باید در نظر کلی صرفه جویی در وقت و پول فراتر از فقط به حداقل رساندن زحمتی. پزشکی صدور صورت حساب شرکت های ارائه دانش, آموزش, تداوم عملیات و شبکه ای از حمایت از اعمال نفوذ وظیفه تخصص و اقتصاد مقیاس. پزشکی صدور صورت حساب شرکت ها قادر به از بین بردن وابستگی به یک یا دو پر هزینه کارکنان به حفظ جریان درآمد برای کل تمرین.

[ad_2]