جوانب مثبت و منفی از ساختمان لینک برای بهینه سازی موتور جستجو

متفرقه

تن از متخصصان جستجوگرها و Webmastars نزدیک به سقوط در خود صفحه کلید در پی از گوگل پنگوئن و پاندا به روز رسانی. سئو حرفه ای بر این باور بودند که – “ساختمان پیوند مرده بود…” و این یک نگرانی بسیار زیاد – برای قرار دادن آن را به آرامی. اما با گذشت زمان و مدیران سایت و سئو حرفه ای به طور یکسان با اقتباس از تغییر ترس به تن کردن در مورد لینک سازی (SEO) بهینه سازی موتور جستجو. در واقع واکنش اولیه کمی از اغراق.

ساختمان لینک ادامه دارد و باید/باید همچنان آن را به عنوان یک جنبه ضروری بهینه سازی موتور جستجو. تمام موتورهای جستجو در حال هدایت می شود با لینک کلیک کنید.

با که گفت: ما باید به جلو حرکت می کند با اطلاعات بیشتر در مورد ساخت لینک که شما ممکن است پیدا کردن فوق العاده مفید و آموزنده است.

تصورات غلط در مورد پیوند ساختمان است که باید نادیده بلافاصله

– آیا ساخت لینک کلیک کنید و مطمئن شوید که مطالب خود را شگفت انگیز است. این است که به دور از حقیقت… در واقع حتی Matt Cutts از گوگل گفت: “لینک هنوز هم بهترین راه است که ما را به کشف چگونگی مربوطه و یا کسی مهم است… “

این بیانیه از رئیس گوگل وب دادن تیم. آن مرد که منتشر پنگوئن و پاندا به روز رسانی برای شروع با. شاید در حال حاضر ما می تواند همه فقط استراحت کنید و سعی کنید تنفس دوباره ؟ شاید…

شما ببینید اگر چه بک لینک باقی می ماند به عنوان یک جنبه حیاتی در سئو و همچنین یکی از بهترین روش که در موتورهای جستجو استفاده برای رتبه بندی و شاخص محتوا – راه مد قدیمی از ارتباط است که در حال حاضر در گذشته است. آن روزها رفته اند!

گوگل در حال حاضر هدف قرار دادن انواع خاصی از روش های ساختمان لینک/استراتژی. این استراتژی های خاص هستند که باید اجتناب شود توسط مدیران سایت و سئو حرفه ای یا خطر الگوریتم و دستی مجازات که گوگل دارای قدرت حمایت در هر زمان داده شده.

چیزهایی که شما باید جلوگیری از زمانی که Backlinking

Google اهداف و امیدوار است با اجرای پنگوئن و پاندا بودند برای خلاص شدن از هرزنامه و مشکوک ساختمان پیوند shenanigans.که تمام شد. در یک کلام دور ماندن و استفاده از “تعمیر سریع” پیوند ساختمان کلاهبرداری. برای یک زمان بسیار طولانی صاحبان وب سایت و مدیران سایت سرمایه گذاری زیادی از وقت و پول در تبادل لینک با وب سایت های دیگر برای افزایش رتبه صفحه.

این لینک روش ساخت ارائه نمی دهد چیزی از ارزش به کاربران است. صرف وجود به توسعه به عنوان بسیاری از لینک های انسانی امکان پذیر است و فریب الگوریتم های موتور جستجو برای پیشبرد یک صفحه وب سایت رتبه بندی. این نوع از روش های ساختمان لینک که گوگل مانع و در حال حاضر با پنگوئن است اگر اجرای این غیر اخلاقی ساختمان پیوند استراتژی های مورد استفاده توسط هر کسی به شما داده خواهد شد بسیار سنگین مجازات برای چنین مواردی است.

آیا استفاده از لینک زیر ساختمان تاکتیک:

1. کراس لینک و یا تبادل لینک با دیگر صفحات وب با هدف منحصر به فرد از ایجاد یک پیوند درخت برای افزایش پیج رنک… این نوع تاکتیک است که باید تحت تزریق کشنده. آیا انجام این کار نیست!

2. قرار دادن لینک به وب سایت در پایین ارزش دایرکتوری ها توصیه نمی شود به عنوان اکثریت از این دایرکتوری های آنلاین خوب نیست. شما قادر خواهید بود به تفاوت بین مقدار کم دایرکتوری های آنلاین و واقعا خوب هستند. مطمئن شوید که آنها قابل اجرا هستند و مربوط به کسب و کار خود و صنعت و/یا تو رفتگی در دیوار.

3. وبلاگ نویسی مهمان یا مهمان ارسال با تنها هدف از درج کلمه کلیدی پر از لینک های داخل بدن محتوا نیز یک هیچ! همانطور که در بالا ذکر شد شما می دانید که ارزش وبلاگ ها بر اساس دامنه قدرت و یا اجتماعی ،

در زیر برخی از پیدا کردن ارزشمند پیوند ساختمان راهنمایی…

4 راهنمایی در امن و ساختمان های موثر لینک استراتژی

در حال حاضر که ما از تاسیس غیر اخلاقی, ساخت لینک, تاکتیک و آنها هستند که در واقع هدف گوگل – ما آماده برای حرکت به جلو در آنچه که همه ما باید واقعا با تمرکز بر روی که چهار پایه اصول ساختمان خود را که پیوند ساختمان تلاش های ارزشمند و خود را در جستجوگرها مطلق موفقیت!

ستارگان و کیفیت محتوا. گفته شده است بسیاری از بار اما یکی بیشتر زمان نمی خواهد صدمه دیده است کمی… ایجاد محتوا است که در با کیفیت بالا حیاتی است! محتوای با کیفیت بالا فراهم می کند و ارزش به کاربران آنلاین. بنابراین شما به طور طبیعی/ارگانیک به دست آوردن کیفیت, گوگل پسند و تایید لینک کلیک کنید. این نیز توسعه “پیوند درآمد.” اگر شما به دنبال از طریق با کیفیت بالا و مطالب جذاب – در نهایت وب سایت خود را به رسمیت شناخته خواهد شد و لینک خود را در ساختمان خواهد شد بر روی حالت خلبان اتوماتیک.

نگه داشتن لینک كاربردي/مرتبط است. گوگل شمارش خود را در ورودی و خروجی لینک به باقی می ماند مربوطه. برای مثال لینک باید در ارتباط با دیگر صفحات وب است که دارای یک آلی و اتصال مستقیم به کسب و کار خود و صنعت و/یا تو رفتگی در دیوار در کسب و کار شما. مثال: اگر شما یک وب سایت که ارائه می دهد حرفه ای, خدمات تمیز کردن و این لینک به یک سایت حرفه ای برای تمیز کردن تجهیزات – این را حس بی نقص برای گوگل به جای لینک دادن به یک پرواز در شب و تجهیزات پزشکی شرکت.

کمتر بیشتر است. با روش های جدید ساختمان پیوند کمتر است قطعا بیشتر! فقط با استفاده از چند لینک از یک مقدار کمی از بالا وب سایت های با کیفیت بسیار با ارزش تر از استفاده از مقدار زیادی از لینک ها از با کیفیت پایین, هرزنامه ها و وب سایت های مشکوک. کیفیت بیش از کمیت پیروز خواهد شد در ساختمان پیوند سفر. تمرکز کردن بر روی لینک های عمیق که در جستجو برای وب سایت های با کیفیت.

رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری. شبکه های رسانه های اجتماعی و/یا سیستم عامل مهم تر از همیشه قبل از. اگر چه Facebook سهام و یا امثال اینها نه به عنوان لینک – آنها, اما, ارائه عالی خیابان به گسترش پیام خود را. بعلاوه, آن را تقویت نام تجاری خود را دید و کاربران را به وب سایت خود را. محتوا است که به اشتراک گذاشته شده از طریق سیستم عامل رسانه های اجتماعی خواهد ارگانیک تقویت و افزایش دید وب سایت است. آن است که توصیه می شود که شما با استفاده از ابزار مانند – HootSuite یا بافر طوری که شما ممکن است برنامه های رسانه های اجتماعی پست در پیشبرد.

همانطور که می دانید سئو جهان همیشه در حال تغییر و هر چند گاهی اوقات آن ممکن است خسته کننده تبدیل – آن است تا به جستجوگرها حرفه ای برای انطباق با این تغییرات خود را به طوری که سایت فعلی باقی می ماند و می شود حتی بیشتر موفق و پربار. بنابراین زمانی که شما می شنوید مردم گفت که ساختمان پیوند مرده است – می دانم که این یک مطلق تصور غلط است و پیوند ساختمان همچنان ارزشمند جنبه در شیوه های SEO.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments