به گوگل کمک کرد تا برای انجام دور با نیاز به تبلیغات ؟

[ad_1]

در اینجا یک سوال برای سال جدید: اول صفحه جستجو گوگل رتبه بندی جایگزین نیاز به ادامه هزینه های تبلیغات ؟ پس از همه, اگر شما ساخته شده آن را به بالای نمودار در نتایج جستجوی گوگل چه چیزی بیشتر مورد نیاز است ؟

بار قطعا تغییر کرده است. کتمان حقیقت از سال درست است ؟ اما این درست است. داشتن شده است در بازاریابی کسب و کار برای بیش از 35 سال من را به تعجب در اختلاف چند دهه ساخته شده اند. من پایه اصلاح شود: چه تفاوت چند سال ساخته شده اند.

چیزهایی که قرار بود همراه بسیار swimmingly در طول دهه هفتاد دهه هشتاد و دهه نود تا زمانی که اینترنت از سن آمد. تا آن زمان ما می دانستم که آنچه در آن زمان برای رسیدن به بازارهای مورد نظر و انتخاب میان رادیو و تلویزیون و چاپ به انجام این کار. گران قیمت به عنوان کسانی که انتخاب شدند و ما حداقل تا به حال یک دسته در دنیای کسب و کار بازاریابی است.

را وارد کنید “برادر بزرگ.” چیزی وجود دارد که تا به حال بیشتر از تاثیر بر جهان ما از ظهور گوگل و تمام آن را فراگیر “هوشیاری” (به آن را مودبانه) از هر جزئیات که در آن ما انسان ها بپردازد.

خانه های ما ؟ فقط بررسی نقشه های گوگل. از هر زاویه. ماهواره ای. زمین. خیابان. پرسه زن عزیزم.

زندگی ما ؟ کافیست نام خود را به گوگل در زمینه جستجو و عبور از انگشتان دست خود را.

در حالی که برخی bemoaning این واقعیت است که گوگل ایندکس خوب, بد و زشت که از آن به نظر می رسد هیچ فرار (باید کسی اتفاق می افتد پس از یک تخلف از ده سال پیش در برخی از مبهم…و یا نه چندان مبهم…نتایج جستجو) ما در اواسط هادسون بازاریابی احساس بسیار خوش شانس است که گوگل بسیار کار می کرد به نفع ما است.

چگونه باید ما موفق به رسیدن به این موقعیت دلخواهی? برای یک چیز, ما باقی ماند آگاهانه در مورد آنچه مهم است در گوگل امروز حاکم بر جهان است. چه دعا گفتن است که شما ممکن است بپرسید?

آن است که ترکیبی از همه چیز برای مطمئن شود, اما آن همه جوش پایین به این مهم نیاز به یک موتور جستجو بهینه سازی سایت بهتر به عنوان شناخته شده اینترنت حیاتی از جستجوگرها.

در حالی که شما ممکن است شنیده ام از این و شانه ای بالا انداخت و به عنوان اضافی به شما کسب و کار روزانه در مقايسه با هوایی که ما تنفس و پرورش است که ما برای زنده ماندن هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت. SEO است هوایی که ما تنفس می کنیم و بدون آن, شما همچنین ممکن است شروع به نوشتن کسب و کار خود و اگهی در گذشت. شاید امروز و یا حتی فردا اما به زودی شاید این سال آینده شما شروع به درک که اگر وب سایت خود را (اگر شما حتی یک وب سایت) در حال آمدن است تا در یک موقعیت قابل توجهی در نتایج جستجوی شما گران قیمت و سفر در حال حرکت رو به جلو در جهت حفظ هر صورت ظاهر از موفقیت کسب و کار.

کسانی که کار خود را در جستجوگرها سعی و کوشش به دلیل مزایای برداشت در بسیاری از راه های مختلف. برای یک چیز داشتن یک وب سایت و یا منابع خود را به کسب و کار است که می آیند تا در یک صفحه از نتایج جستجوی گوگل مترادف با داشتن درخشان از ویژگی های داستان در صفحه اول پیشرو در جهان روزنامه ها. آن را فراتر از قدرت یک صفحه کامل آگهی و یا infomercial در تلویزیون به دلیل چیزی است که شما برای پرداخت از صمیم قلب نسبت به اعتبار داشتن سرمقاله تایید در یک رسانه است که مورد احترام در صحنه جهانی. بدیهی است که گوگل قد: در سراسر جهان قدرتمند و کاملا بی طرفانه. چه معنا است ؟ این به معنی آن است که کاملا باور چیزی در کوتاهی در این تردید در جهانی که در آن زندگی می کنیم.

محض درخشش دستیابی به یک صفحه یک موقعیت در میان اولین بیست و لیست در یک جستجو است که بازده بیش از دو و پنج یا صد میلیون نتیجه صحبت می کند حجم در مورد هوش پشت اشخاص در چنین سطح از موفقیت! سوال این است که چگونه آن را ممکن است برای یک شرکت کوچک و یا یک فرد برای رتبه بندی در بالای چنین رقابتی شاخص اما چگونه است که اتفاق می افتد در جهان امروز برای رایگان!!

البته همه ما می دانیم که هیچ چیز برای همیشه کاملا رایگان. رسیدن به چنین موقعیتی است که در نتیجه از بسیاری از هزینه سال از انباشته سرمایه گذاری در زمان خود آموزش و پرورش تلاش و خطر است. بودن در کسب و کار برای چند دهه نیست feat کوچک است را در خود دارد. انجام این کار در حالی که نگه داشتن سرعت با انفجار تکنولوژی و تمام است که آن را خواسته است و حتی بیشتر ستوده به خصوص اگر کسب و کار نیز صحه مالی پیروزی در این فرآیند است.

آیا این به این معنی است که SEO تسلط در حال حاضر جادوها رهایی از هزینه و ضرورت تبلیغات ؟ آیا ممکن است برای بهینه سازی وب سایت به جای محاکمه و درست استراتژی های بازاریابی شبکه ای و تجارت? تا چه حد انجام جستجو در گوگل شاخکهای برسد ؟

اول از همه جستجوهای مختلف را متفاوت نتایج جستجو فقط در عنوان های مختلف مستقیم پستها انجام می شود در تاریخ های مختلف باید شماره های مختلف از پاسخ دهندگان اگر هر کدام در همه. همه ما می دانیم که با قرار دادن یک آگهی در یک مجله یا روزنامه است تلخه شلیک برای رای دادن پاسخ بسته که اتفاق می افتد به عنوان خوانده شده انتشار در آن تاریخ خاص و اینکه آیا آنها حتی متوجه این, آگهی, اجازه دهید به تنهایی به آن پاسخ دهند! هر روش بازاریابی است vagaries از فرصتی که باعث می شود آن را به عنوان خطرناک به عنوان سرمایه گذاری در بازار سهام است. شما با پرداخت حق عضویت خود را و شما نفس خود را نگه دارید.

در حالی که نه هر کس بر روی زمین ممکن است خود را ببینید ستارگان رتبه بندی گوگل به عنوان یک نتیجه از یک ترکیب خاصی از شرایط جستجو و نه هر کس است یک کاربر اینترنت به زیبایی در اینجا این است که این پدیده نه درگیر هر مبلغ سرمایه گذاری نقدی. این فقط وجود دارد برای گرفتن. شبیه به داشتن یک لیست رایگان در صفحات زرد اما با خیلی بیشتر اهمیت و رسیدن به – شما حتی نمی توانید مقایسه دو! و در حالی که ممکن است کسی با شما تماس از رایگان خود را در صفحه زرد مثال اگر شما خوش شانس هستید اگر کسی کلیک بر روی آدرس وب سایت خود را به عنوان یک نتیجه از خود گوگل رایگان, لیست, زمانی که آنها می رسند آنها را به یک کل دائره المعارف حجم از اطلاعات در مورد شما و شرکت شما دقت گردد را قابل توجه ارائه آنها منجر به نتیجه گیری شما می خواهید و آنها را به طور مستقیم و یا خرید محصول یا خدمات شما و یا پاسخ مثبت تمایل به یادگیری بیشتر – همه بدون داشتن همیشه صحبت به هر کسی در شرکت شما!

آن را سخت برای به حداقل رساندن مزایای این نوع از موفقیت در هر سطح. دوباره از من درخواست کند و آن را جایگزین نیاز به ادامه به اختصاص ارزش دلار بازاریابی به گزینه های بی پایان از تبلیغات گران است که شامل صفحه زرد مشارکت سنتی, چاپ, تبلیغات, رادیو و تلویزیون, لکه های تابلوهای تبلیغاتی در ما جاده و یا تبلیغات بنر در وب سایت های شبکه تلاش صنعتی از طریق عضویت و/یا نشان تجاری ارائه پست الکترونیکی مستقیم و یا ایمیل, بازاریابی, بازاریابی پارتیزانی در جامعه تابلوهای اعلانات و یا در خود چهره بازاریابی در چرخ دستی های خرید, مرکز خرید, کیوسک, فروشگاه کانتر یا پانل کامیون? در اقتصاد پایین قطعا بسیاری از این برگزار می شود در حالت تعلیق در حالی که بیشتر تلاش شخصی اختصاص داده شده به بهبود SEO.

چه اسرار به SEO تسلط? اجازه دهید من حساب راه:

اول وجود ندارد و مهم ترین پارامتر واحد; و به جای آن ترکیبی از چیزهایی که اضافه کردن به SEO تعالی. به سادگی قرار دادن در جای مناسب در زمان مناسب یکی از بزرگ است. این به معنی داشتن کسب و کار خود و ارتباط با بزرگ و قدرتمند و محبوب ترین وب سایت است که شامل یک “linkback” به آدرس خود را به آدرس (www.yourwebsite.com) برای یک دوره طولانی از زمان. سایت های شبکه های اجتماعی می آیند بلافاصله به ذهن هستند زیرا مراحل شما می توانید خودتان را به صورت رایگان و با پتانسیل عظیم سود سهام. داشتن یک وبلاگ است که به طور مداوم تولید محتوای جدید جذب گوگل توجه ویژه اگر مطالب “غنی” و یا با ارزش در آن آموزنده سهم. هیچ fluffery در اینجا مجاز است.

این نیز صادق است وب سایت خود را. فکر می کنم از نظر تکالیف شما تا به حال به انجام پیشرفته کالج دوره های آموزشی برای معلمان که انتظار می رود عملکرد خود را به چیزی از نابغه سطح. در حال حاضر اعمال می شود که نوع تلاش برای محتوای صفحه وب خود را, مطمئن شوید که شامل بازاریابی و گرافیک تجدید نظر برای حفظ بازدید کننده خود را طولانی بر روی صفحات خود را و تشنه تر. شما نیاز به پیش بینی چه نوع از جستجوی عبارات مورد نظر خود بازدید کنندگان را با استفاده از برای پیدا کردن و لذت را در سایت خود به دلیل این کلمه جادویی خواهد بود که کلید به آینده خود را کسب و کار. (از این رو اصطلاح “کلمات کلیدی!”) و شما نیاز به ترکیب این قطعات طلایی به جریان خود را در صفحه جستجوی خود را و مطالب خود را خواهد شد مربوط به یکی دیگر.

همچنین شما می خواهد نیاز به فعال لینک از صفحات خود را به مطالب دیگر در وب سایت خود را که بیشتر به آدرس تلاش خود را برای بیشتر جزئیات در آنچه که آنها به دنبال. آیا وب سایت شما است که به سادگی آموزنده و یا پیشنهادات کالا برای فروش, هدف شما این است برای پاداش دادن به بازدید کنندگان خود را با رضایت کامل. به یاد داشته باشید هر مشتری خوشحال است که یک منبع از آینده ارجاع!

در حالی که relevances از جستجوگرها نیز شامل تناسب خود را در نام دامنه خود را به عنوان صفحه, برچسب ها و توضیحات آن است که ذهن ترا درهم میشکنند برای یادگیری است که گوگل به تازگی متزلزل کردن اینترنت جهان با افزایش سرعت آن الگوریتم جستجو در برخی از راه مرموز ساخت این کار درست است که خیلی بیشتر به چالش کشیدن برای کسانی از ما که به مطالعه همه چیز گوگل به صورت روزانه. ترجمه: آن است هرگز یک معامله انجام می شود!

پس ما تنها چند سال به گوگل پارادایم ما نیاز به زمان ما به ارزیابی و بازنگری طرح صحیح رفتن به جلو به خصوص اگر کسب و کار شما دارای یک تاریخچه تاسیس. تصمیم گیری به طور ناگهانی به محدود کردن هزینه های بازاریابی و استراتژی های تبلیغاتی قرار داده است که شما که در آن شما امروز ممکن است خردمندترین coup de grace. یکی فکر آخرین: ممکن است موفقیت خود را در بازاریابی و تبلیغات در تمام این سال ها است که کمک به فعلی خود را در قد و قامت در میان SEO cognoscenti. وجود دارد یک ضرب المثل قدیمی در دنیای تبلیغات بازنویسی به شرح زیر است: اگر با قطار سفر همراه در 90 مایل در ساعت, شما نمی خلاص موتور!

[ad_2]