بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در صنایع شیمیایی و دارویی E-Commerce

[ad_1]

یکی از رایج ترین سوالات برای pharmachem صنعت در مورد SEO به صورت شیمیایی و داروسازی وب سایت های تجارت الکترونیکی. شرکت در حال بررسی اگر آن را به ارزش سرمایه گذاری در این سرویس توسط یک متخصص استخدام شرکت جستجوگرها خود را برای تکمیل e-کسب و کار پروژه است.

وجود دارد هیچ پاسخ واضح به این سوال اما ما سعی خواهد کرد که به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است برای شما (و یا حتی برای یک مشاور از شرکت در جستجوگرها) را به تصمیم گیری آگاهانه.

شیمیایی و داروسازی شرکت اول از همه باید درک یک نکته مهم: بسیاری از تکنیک های توسعه یافته در تجارت الکترونیکی از جمله جستجوگرها در حال آمدن از پس زمینه های خرده فروشی. در خرده فروشی ما در حال صحبت کردن محض جلد زمانی که سفارشات معمولا نسبتا کوچک ارزش و در نتیجه آنها مجبور به گرفتن به عنوان بسیاری از بازدید کنندگان به وب سایت خود را به عنوان امکان پذیر است. حتی بی ربط بازدید کنندگان در حالی که جستجو برای دیگر محصولات و یا خدمات ممکن است در نهایت تبدیل شدن به مشتریان و خرید از سایت. این وضعیت در صنایع شیمیایی و دارویی واردات-صادرات کاملا متفاوت است – بی ربط آمار هرگز تبدیل به یک سفارش. در این مورد معیارهای effectives نباید تعداد بازدید کنندگان اما چیز دیگری است. در تجربه من بهترین راه برای تعیین اولیه قدرت تجارت الکترونیک استراتژی چک کردن یک درصد از بازدید کنندگان قرار داده است که وب سایت خود را به مورد علاقه خود را (فیس بوک درصد), “نمرات بالا” در فیس بوک نشان می دهد که نه تنها مربوط به بازدید کنندگان دسترسی به وب سایت خود را, اما همچنین که اطلاعات موجود وجود دارد در واقع آنچه که آنها شده اند به دنبال.

موضوع دیگر این است که مواد شیمیایی جستجوی عبارات اغلب غیر استاندارد و استفاده از اصطلاحات و نام محصول که آشنا به جریان اصلی شرکت در جستجوگرها. برای تعیین اصلی ترین معیارهای جستجوی شما به عنوان یک متخصص در مواد شیمیایی یا دارویی باید به فکر می کنم: “چگونه می توانم جستجو برای این محصول خودم؟” سپس سعی کنید به آمده با مجموعه ای از عبارات استفاده شده توسط حرفه ای بنابراین مشاور جستجوگرها می تواند کار با آن است.

به عنوان یک مثال ساده اجازه دهید در نظر بگیرید که شما در حال برنامه ریزی برای فروش کلرید کلسیم. با ایجاد یک نمونه تبلیغاتی ساختار این ترکیب من می خواهم به شما نشان می دهد شایع ترین مشکلات در جستجوگرها شیمیایی برای سیستم های تجاری. این ممکن است کمک به شما را در درک تفاوت بین تکنیک های که در حال حاضر استفاده می شود و تکنیک های است که باید مورد استفاده در صنعت.

بنابراین اگر شما به این عبارت به یک غیر متخصص وب پروموتر پس از آن چه شما را تا پایان با ؟ احتمالا با نوعی از بهینه سازی برای “کلسیم” و “کلراید”. حال بیایید بررسی کنید اگر این است آنچه شما نیاز دارید. کلمه “کلسیم” خود را به ارمغان می آورد بسیاری از صفحات در مکمل های غذایی پس از آن است که بی ربط به کسب و کار شما. کلمه “طعام” نیز ایجاد یک دسته از نتایج از تمام انواع صنایع. بنابراین کلمه بهینه سازی برای شما کار نمی کند. ترکیبی از کلمات “کلسیم کلراید” را بیش از یک میلیون نتیجه (برای این بررسی ما با استفاده از گوگل) از تمام جنبه های شیمی: از اطلاعات پایه برای دانش آموزان در Wiki Pedia و جدول تناوبی به پزشکی و صنعتی وب سایت. پس از آن نشان می دهد که این keyphrase بسیار محبوب است و شما ممکن است علاقه مند در گرفتن وب سایت شما در صفحه اول این جستجو نتایج. اما نگه داشتن در ذهن دو چیز است:

  1. این keyphrase خیلی “عمومی” بنابراین به ارمغان می آورد بسیار بالا و درصد بی ربط بازدید.
  2. شما در حال رقابت نه تنها در برابر تامین کنندگان بلکه در مقابل, علمی, آموزشی, غیره. وب سایت پس از آن نیاز به تلاش بیشتر.

آن را هنوز هم ممکن است به بالا رفتن در صفوف به صورت کلی عبارت کلیدی از جمله کلرید کلسیم. فقط به یاد داشته باشید قانون طلایی از تمام وب سایت تبلیغات: شما در حال ساخت وب سایت برای مردم و نه برای موتورهای جستجو بیشتر مربوط است به جستجوهای خود را و بیشتر اطلاعات مفید آن شامل سپس موقعیت خود را بهتر خواهد بود هر دو را با بازدید کنندگان و موتورهای جستجو.

بنابراین آنچه به طور کلی شرکت در جستجوگرها با عمدتا خرده فروشی را تجربه خواهد کرد ؟ بهینه سازی برای “کلسیم” و “کلراید” – هر دو تقریبا بی فایده برای شما بهینه سازی برای “کلسیم کلراید” – خوب است اما هنوز کافی نیست. این جایی است که شما نیاز به کسی که با مواد شیمیایی و داروسازی e-Marketing پس زمینه را صحیح بازدید کنندگان خود را به e-سرمایه گذاری است. چگونه انجام می شود ؟ ساده ترین راه این است که به استفاده از کلمات کلیدی اضافی (من آنها را فیلتر کردن کلمات کلیدی) برای دریافت پیام از طریق. وجود دارد تعداد این کلمات کلیدی و بسیاری از آنها را من تعیین کرده اند در حالی که تجزیه و تحلیل وب سایت سیاهههای مربوط. من می خواهم در اینجا به ذکر برخی از آنها بنابراین شما می توانید ایده چگونه سیستم کار می کند.

بر اساس چه حرفه ای شیمیایی مشاور تجارت الکترونیکی را نشان می دهد ؟ یک مثال ساده از چنین “فیلترینگ کلید واژه” خواهد بود اجازه می دهد تا می گویند “بی آب” (تنها در صورتی که محصول شما فروش دارای این ویژگی). سعی کنید برای قرار دادن این کلمه هم با اصلی keyphrase به نوار جستجو. مانند سحر و جادو تقریبا تمام نتایج بی ربط ناپدید می شوند و تنها شرکت هایی که در واقع فروش و یا استفاده از این ترکیب در حال حاضر نشان دادن. و نگه داشتن در ذهن است که مشتریان بالقوه خود را بیشتر فراموش مشخص این نوع از اطلاعات اضافی در هنگام جستجو برای یک تامین کننده است. این جایی است که شما باید درک کنند که e-سرمایه گذاری شما در حال ایجاد است که با هدف حرفه ای و در اکثر موارد آنها نیست “مغازه” اما در حال حاضر در ذهن خاص خود را نیاز در حالی که تلاش اینترنت جستجو کنید. با این شرایط با هم ترکیب می تواند مشاور خود مجموعه ای از “فیلتر کردن کلمات کلیدی” و یک شانس برای بهینه سازی وب سایت خود را در راه حق.

فقط برای نهایی کردن این پروژه ساده اضافه می کنم کمی ساده تر “فیلتر کردن کلمات کلیدی” مانند 95%, تکه های گلوله CaCl2 ،

ما پروژه نمونه را نشان می دهد فقط یک و بسیار ابتدایی, راه استفاده از صنعت خاص عبارات کلیدی اما حتی این ساده علاوه بر این باید به شما کمک کند برای ساخت خود را قوی e-Commerce حضور در شیمی بازار است. وجود دارد تعدادی از روش های دیگر تعارف و بهبود استراتژی, اما آنها سقوط در خارج از محدوده این مقاله است.

این پروژه همچنین نشان می دهد که تفاوت بین general (خرده فروشی) و شیمیایی و یا دارویی e-استراتژی های بازاریابی کاملا ملموس است. استقرار استاندارد صنعت و مستقل از روش هایی که مورد استفاده بسیاری از مشاوران جستجوگرها می دهد بسیار کمی در نتیجه برای مواد شیمیایی و دارویی e-Commerce حتی اگر تعداد بازدید را افزایش می دهد ده برابر است. بنابراین شما یا باید انجام مشق شب خود را و سعی کنید به آمده را با همه “حرفه ای” کلمات کلیدی را به پروموتر (این کار آسانی به عنوان شما ممکن است برخی از آنهایی که مهم به سادگی چون شما آشنا نیست چگونه شیمیایی جستجو انجام می شود) و یا پیدا کردن یک مشاور با تجربه در صنعت. اما از آنجا که مواد شیمیایی e-Commerce تنها گرفتن از مراحل ابتدایی این نیز ممکن است یک کار جدی است.

و قبل از اینکه ما در پایان این مقاله من همچنین می خواهم برای اضافه کردن یک نکته مهم است. نیز وجود دارد که پدیده های جالب که من اسمش “توزیع جغرافیایی از موتور جستجو کاربران”. در چند کلمه برای صنایع مختلف در مناطق مختلف مردم ترجیح می دهند در موتورهای جستجو متفاوت است. بر اساس این کاربر توزیع بهینه سازی باید خوب تنظیم برای مناطق و کشورها.

[ad_2]