برنده طراحی آرم راهنمایی

[ad_1]

یک لوگو نشان دهنده یک شرکت ایده های طبیعت ارزش ها و چشم انداز خود را برای آینده است. هدف از یک لوگو است که برای ایجاد یک همیشه ماندنی در ذهن مردم در مورد یک شرکت و ارزش های آن. مردم باید قادر به ارتباط با یک شرکت کیفیت و ارزش ها از طریق لوگوی خود. منحصر به فرد و بی انتها طراحی لوگو نقش محوری در ایجاد یک تصویر نام تجاری شرکت.

بر خلاف معمول دیدگاه بسیاری از طراحان لوگو لازم نیست یک شاهکار در دنیای طراحی. یک لوگو نیاز نمی شود اثبات یک طراح طراحی دلاوری و نیاز به جولان دادن آخرین روند در جهان از طراحی لوگو. مردم قضاوت یک شرکت با آن لوگو و آرم در نظر گرفته است بر اساس این عناصر که به صورت طراحی آن است. در اینجا چند راهنمایی در مورد طراحی یک لوگو که می تواند مفید باشد در ایجاد یک منحصر به فرد و به یاد ماندنی طراحی:

طراحی منحصر به فرد

یک لوگو باید همیشه ایستادگی کردن در میان رقابت است. باید آن را منحصر به فرد در چنین راهی است که مردم مربوط آرم تنها به یک شرکت هستند و اشتباه است که به عنوان شرکت آرم متعلق به.

با توجه به آخرین طراحی لوگو, اخبار, کارشناسان نشان می دهد به دنبال لوگو مد و روند. به خوبی طراحی آرم بی انتها است و دارای ارزش حتی پس از چند سال از زمان آغاز آن.

این مهم است که توجه داشته باشید که چگونه ساده سه ستاره اشاره کرد بوده است تنها آرم مرسدس بنز حتی پس از حدود 80 سال پس از این شرکت بیرون آمد با آرم. آرم دیده است بسیاری از جنگ و رکود اقتصادی و در عین حال باقی مانده در ذهن مردم است و یکی از شناخته شده ترین لوگو در سراسر جهان است.

کارشناسان همچنین هشدار می دهند در برابر کپی یا الهام گرفتن یکی دیگر از شرکت طراحی لوگو. چنین رویکردی نه تنها نتایج در حال شکایت بیش از علامت تجاری نقض, اما همچنین می دهد یک پیام به جهان است که شما شرکت نمی کند باید هویت خود را.

سازگار طراحی

در یک جهان که در آن تبلیغات مواد می تواند متفاوت باشد از بودن به عنوان کوچک به عنوان یک بروشور به تا حد زیادی منتشر مجلات برای کارت های کسب و کار به وب سایت یک لوگو باید به گونه ای طراحی شده است که به نظر می رسد به همان اندازه خوب است و به همان اندازه جمع و جور در همه این اشکال نمایش موارد. آرم باید شامل متن قابل خواندن و نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ.

یکی می توانید ببینید که چگونه آرم از شرکت های مانند AT&T, HP, IBM و غیره آرم هستند که نه تنها جمع و جور اما در حال سازگار با تمام انواع رسانه ها.

خود را نگه دارید لوگو ساده

سادگی همیشه می رود دست در دست با زیبایی. ساده فونت مانند Times New رومیان, Arial, Helvetica و لوگو را به راحتی قابل خواندن است. همچنین بسیاری از شرکت های فهرست Fortune 500 استفاده کمتر از سه رنگ و حداقل تغییرات در فونت استفاده می شود. آن است که به طور گسترده ای پذیرفته شده توسط کارشناسان در طراحی لوگو است که بیش از حد بسیاری از رنگ ها و فونت ها می توانید از بین بردن یک تصویر و آن را کمتر retainable.

یک مثال خوب از یک آرم ساده طراحی شده است که شرکت اپل است. آرم است که چیزی جز یک سیب با یک نیش گرفته شده در یک طرف است که دوباره یکی از شناخته شده ترین آرم در جهان امروز است. همچنین رنگارنگ اپل طراحی لوگو را کاهش داده و توسط شرکت به عنوان آن را وارد دوران مدرن از فن آوری و نگه داشته و خود را همگام با جهان در حالی که نگه داشتن آن مفهوم اساسی از یک سیب دست نخورده است.

یک شرکت باید همیشه سعی کنید به بیان آن کسب و کار, فرهنگ و ارزش های آن و از همه مهمتر چشم انداز خود را از طریق یک روش ساده و منحصر به فرد و سازگار طراحی لوگو.

به دنبال این ساده طراحی آرم راهنمایی و سرمایه گذاری در خدمات طراحی آرم که منعکس خواهد شد کسب و کار خود و استانداردها و ارزش ها و ترک یک تصویر ماندگار در ذهن مشتریان خود را برای سال.

[ad_2]