بررسی اجمالی از سنگاپور اقتصاد و صنعت حق رای دادن

[ad_1]

در یک نگاه

سنگاپور انتظار می رود که اقتصاد به رشد حدود 3.5 درصد در سال 2014 کمک سالم تقاضای داخلی قوی در بخش خدمات. رشد اقتصادی است که انتظار می رود برای جمع آوری شتاب از سال 2015 تا 2018 به عنوان تقاضای خارجی را تقویت می کند.

حق رای دادن نگاه

سنگاپور یک باز دوستانه اقتصاد است. برای 9th پیوسته سال بانک جهانی رتبه سنگاپور #1 برای سهولت در انجام کسب و کار. آن است که رو به جلو کشور با جامد زنجیره تامین و توسعه زیرساخت ها است. حق رای دادن صنعت است که به خوبی کنترل شده و شفاف وجود دارد چند موانع نظارتی نسبت به آن آسیایی, همسایه است. با توجه به اعتماد سیستم خاص وجود دارد صلح از ذهن در هنگام برخورد با پتانسیل سنگاپور همکاران.

با توجه به مک کینزی, سنگاپور به عنوان رتبه 4 بیشتر متصل کشور در جهان پس از یک hub برای خود فرماندهی منطقه ای و پرشی برای گسترش در سراسر آسیا. وجود دارد حدود 7000 شرکت های چند ملیتی با بیش از نیمی از آنها با استفاده از سنگاپور به عنوان منطقه ای ستاد.

از 20 خصوصی اقتصاددانان مورد بررسی توسط مقامات پولی سنگاپور (MAS) انتظار می رود رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2014 است 3.8% و این هوا به طور فزاینده ای رشد بیش از 5 سال آینده.

با وجود نسبتا کندتر آسیایی, رشد خرده فروشی بودند تا 5.5% در ماه جولای 2014 (سنگاپور گروه آمار) هستند و پیش بینی افزایش حدود 20% از 2014-2016 (PwC).

صنعت مواد غذایی و آشامیدنی کمک حدود 3.2 درصد به تولید ناخالص داخلی در سال 2013 با سنگاپور با داشتن بالاترین سرانه مصرف مواد غذایی در جنوب شرقی آسیا (تحقیقات بازار). خرده فروشی و عمده فروشی تجارت بخش اختصاص 16 درصد از تولید ناخالص داخلی تا 5 درصد از سال گذشته; بخش خدمات مالی رشد 10.6% و خدمات کسب و کار افزایش 5.1% (HKTDC). بخش خدمات است که تا کنون بزرگترین کارفرما و می افزاید: حدود 60 درصد به تولید ناخالص داخلی.

دولت یک نگرش جهانی و متکی بر کسب و کار جهانی و کالاهای وارداتی است. وجود دارد یک قایق جهانی و منطقه ای موافقت نامه های تجارت آزاد به سختی و با هر تعرفه در اکثر کشاورزی-محصولات غذایی است. حق رای دادن اطلاعات (از جمله مشوق های مالی) را می توان از طریق زیر حمایت دولت سازمان:

بهار-استانداردهای بهره وری و نوآوری هیئت مدیره.

سازمانی بین المللی (IE) سنگاپور.

سنگاپور بسیار چند فرهنگی و جهانی آگاه جمعیت است و بنابراین یک آزمون بزرگ بازاریابی محل قبل از ارتکاب به یک منطقه ای راه اندازی. جمعیت کوچک است و عمدتا شهری است اما یک enviably نرخ بیکاری پایین. به عنوان یک نتیجه از آن است که یکی از آسیای ثروتمندترین کشور از نظر مصرف کنندگان سطح سرانه ثروت یکی از بالاترین در منطقه افزایش یافته است به طور مداوم بیش از سال های گذشته است.

متوسط درآمد ماهیانه از سنگاپور رز از $8,110 در 2007/08 به $10,500 در 2012/13 با خانواده ها هزینه های به طور متوسط از $4,720 یک ماه بر کالا و خدمات است. مجموع مصرف کننده هزینه های پیش بینی به رشد با افزایش 5 درصد از 2011-2016 و 36 درصد از سنگاپور احساس 12 ماه آینده خواهد بود زمان خوبی برای خرید چیزهایی که آنها نیاز دارید و یا می خواهید (Nielsen 2014).

غذایی است که 2 تا از بزرگترین مخارج پشت مسکن و جالب, آموزش خصوصی حساب برای درصد بالایی از صرف-معادل دانشگاه آموزش و پرورش هزینه (سنگاپور گروه آمار).

با توجه به درآمد بالاتر از متوسط مصرف کننده نیز سفر کرد و بسیار با نام تجاری زرنگ و دانا. آنها را به یک سطح خوب از پختگی و بسیار پذیرای خارجی محصولات و خدمات. به طور کلی بالاتر وفور یعنی کمتر از قیمت مقاوم در بازار-یک نقطه مفید برای, حق بیمه, شرکت های تجاری به یاد داشته باشید.

حق رای دادن کسب و کار در سنگاپور سالم است; وجود دارد بیش از 600 مفاهیم با بیش از 35,000 داده نشود. امتیاز و صدور مجوز برای حساب 18 درصد از کل خرده فروشی های داخلی حجم فروش و تولید یک گردش مالی در حدود 6 میلیارد دلار. Franchisors از طیف وسیعی از کشورها در حال حاضر در سراسر طیف وسیعی از بخش های. اکثر برندها از امریکا هر چند سنگاپور باقی می ماند محبوب ترین مقصد آسیا برای استرالیا franchisors.

سنگاپور علاقه مند به پیدا کردن فرصت حق رای دادن و ماهر در برخورد با خارجی franchisors. آنها نه تنها باید درک خوبی از بازار داخلی بلکه در بازار منطقه ای است. همراه با این موقعیت استراتژیک ایجاد دهانه برای مارک های خارجی به همکاری با آگاه در سنگاپور شرکت به منظور گسترش نام تجاری خود را در سراسر منطقه است.

موفق خارجی مفهوم اثبات شده در سنگاپور در بازار این امکان را به گرفته شده در توسط شریک داخلی و توسعه در سراسر منطقه و در نتیجه به طور قابل توجهی کاهش ریسک و هزینه به شرکت های خارجی.

اطلاعات مفید در عکس:

  • مصرف کنندگان خواهد بود بسیار آگاهانه از ایمنی مواد غذایی و بهداشتی.

  • سنگاپور مصرف کننده foodservice صنعت گزارش US$7.5 میلیارد دلار در مجموع فروش خرده فروشی در سال 2011 یک 3.3 درصد رشد از سال قبل است.

  • سنگاپور صرف درباره ما 5 میلیارد دلار سالانه غذا خوردن. رستوران ها به عنوان یک گروه حساب 37% در حالی که رسانه ها فست فود حساب برای 13 درصد از کل درآمد در مواد غذایی و آشامیدنی و خدمات صنعت.

  • نزدیک به دو سوم از سنگاپور (61%) مورد بررسی خوردند بیشتر اغلب در سال گذشته از آنها در دو سال قبل.(Weber Shandwick 2014)

  • سنگاپور و شیرینی جات در بازار امیدوار کننده است با داشتن نشان داد ثابت رشد 20% در طول 5 سال گذشته. ایالات متحده$210 میلیون در بازار است که در درجه اول به رهبری قند و شکلات محصولات (دولت کانادا).

  • سودآوری نسبت به طور کلی مواد غذایی و آشامیدنی صنعت خدمات 7.3 درصد در سال 2012. تمام مواد غذایی و آشامیدنی خدمات گزارش شده را افزایش می دهد در عملیاتی رسید و در سال 2012 (سنگاپور گروه آمار).

  • شهریه و خصوصی آموزش و پرورش سالم است بخش و نشان دهنده یک رشد هزینه برای سنگاپور. آنها با این حال باید بیشتر احترام معتبر ثابت شده علامت های تجاری.

  • دو سوپرمارکت بزرگ زنجیره تسلط سنگاپور صنعت خرده فروشی: سرد سازی (مزرعه های لبنی) و NTUC Fairprice. علاوه بر این سنگاپور یکی دیگر از 1300 تخصص مواد غذایی و نوشیدنی, رسانه های – و این شرکت می روند.

  • سنگاپور در نظر گرفته شده است به یکی از تهاجمی ترین تنزیل جوامع (نی).

  • حدود US$3.5 میلیارد دلار پیش بینی شده است به صرف آنلاین در سال 2015. (asianewsnet.com). Weber Shandwick 2014 بررسی گزارش داد بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (53%) خریداری مواد غذایی آنلاین حداقل یک بار و 15% خرید بین یک تا سه بار در هر ماه.

بخش روند:

  • متخصص محصولات افزایش خواهد مانند صنعتگر نانوایی آلی فروشنده و لوازم آرایشی طبیعی.

  • قرار دادی زیبایی محصولات و خدمات یک بخش در حال رشد.

  • فرآوری نشده و مواد غذایی عملکردی را افزایش محبوبیت به عنوان مصرف کنندگان تبدیل به سلامت بیشتر آگاه است.

  • حدس بزنید چه کیک جدید روند بزرگ در سنگاپور است.

  • سالم آب میوه تازه و نوشیدنی خواهد بود ظهور بخش.

  • رستوران ها که باید متمایز, محیط زیست و ارائه منحصر به فرد تجربه غذا خوردن در حال حاضر و آینده روند.

سنگاپور مصرف کننده

مصرف کنندگان در Sinagpore بسیار باز به خرید خارجی محصولات و خدمات. آنها به طور کلی وفادار به یک نام تجاری پس از آن ضروری است برای ارائه برخی از نوع حفظ و نگهداری طرح. اما سنگاپور انجام خواهم برای آزمایش و سعی خواهد کرد محصولات جدید-به خصوص اگر آنها را دیده اند این مفهوم در حالی که سفر و یا شنیده در مورد کیفیت و یا خدمات به مشتریان است.

اگر چه آنها یک استاندارد بالا زندگی آنها ذاتی قیمت بسیار آگاه است. قیمت نقطه به جذاب و مطابقت با بازار بنابراین توصیه می شود تحقیقات کامل انجام شده است: قیمت گذاری خود را از این بازار می تواند ثابت کند یک اشتباه فاجعه بار.

تجزیه و تحلیل سنگاپوری رفتار مصرف کننده به نظر نمی رسد بسیار دشوار است به عنوان وجود دارد به نظر می رسد به یک اجماع کلی در مورد اینکه چرا آنها خرید. آن است که suggestsed به فشار نام تجاری خود را از طریق قیمت اولیه تبلیغات در نتیجه تولید اولیه مصرف کنندگان و حفظ آنها را (در حالی که به طور همزمان ایجاد یک کلمه از دهان مبارزات انتخاباتی) خود را با سطح کیفیت و خدمات.

همانطور که با بقیه آسیا راحتی در حال تبدیل شدن به اصلی خرید محرک است. مدرن, خرده فروشی, فرمت کمبود وقت و بیش از کار در حال حمایت از عوامل این تغییر در رفتار است. علامت های تجاری است که به سهولت روند خرید و/یا ارائه انواع کانال های تحویل خواهد شد که شانس بیشتری برای موفقیت است.

در نهایت سنگاپور خواهم به یک ارتباط عاطفی با یک نام تجاری پس یک داستان در پشت نام تجاری می تواند یک کلید بازاریابی نقطه. تاکید میراث خود را و یا کیفیت محصولات/خدمات. بسیار از شما و مشتریان شما تاییدیه و داخلی خود تصویر.

خط پایین

امن بازار نیست که ترک خیلی به تخیل-نمی خواند این را به عنوان یک منفی. این مقررات روشن و قابل اعتماد بودن از همکاران را به صورت ساده تر حرفه ای تر از روند در برخی دیگر از کشورهای آسیایی وجود دارد و تا حد زیادی به توان گفت که.

به این نتیجه: یک مادر جامد در بازار و همچنین تنظیم صنعت ،

رتبه بندی: 6/10.

[ad_2]