برخورد با بیمه رد

[ad_1]

یکی از سخت ترین وظایف در دفتر پزشکی برای بخش صدور صورت حساب است که خرید و فروش با بیمه رد. متاسفانه بسیاری از ادعاها رد دلایل و اگر به درستی رفتار نمی شود بدون پرداخت خواهد بود ساخته شده در این سرویس است. اکثر ادارات بسیار شلوغ است و می توان آن را دشوار برای پیدا کردن زمان به مراقبت از این مشکلات است. اگر دفتر خود کند که زمان و منابع برای مراقبت از این انکار مطالبات خود را تا حد زیادی رنج می برند.

انکار می تواند طیف وسیعی از هیچ پوشش برای درمان نت مورد نیاز است. هر فردی انکار نیاز به نگاه به تعیین چگونه شما را برای آن پرداخت می شود تاریخ از خدمات. بسیاری از اوقات آن را تنها یک تماس تلفنی برای رفع این مشکل اما این است که تماس تلفنی می تواند تا زمانی که 45 دقیقه به انجام رساندن ترجیح نتیجه. برخی انکار خواهد مستلزم ارسال مجدد از این ادعا است. نادرست تشخیص کد یک مثال از این است. برخی انکار خواهد شد و در نتیجه در صورت حساب بیمار برای این سرویس اما آن را هنوز هم ممکن است به 30 دقیقه تماس تلفنی به مطمئن شوید که شما انجام می دهند درست است.

راز به دست زدن به انکار موثر است به عمل به عنوان به زودی به عنوان ممکن است در انکار. بسیاری از محرومیت یک قاب زمان است که باید رعایت شود. سپس شما نیاز به یک سیستم در محل برای مقابله با انکار. هنگامی که ادعا می کنند در پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین راه حل برای این مشکل و با استفاده از همان روش هر زمان که شما دریافت کنید که انکار. یافتن موثر ترین راه حل برای هر انکار و استفاده از آن راه حل را به عنوان به زودی به عنوان شما دریافت انکار است.

برای مثال وقتی ما یک محرومیت برای پرونده پزشکی یا درمان های, یادداشت های ما بلافاصله تایپ کردن یک توجه داشته باشید و فکس آن را به ارائه دهندگان خدمات به اجازه دهید آنها را می دانیم که ما نیاز به این پرونده است. ما قرار داده و سپس انکار در فلپ جلو پوشه تعیین شده برای آن ارائه. به عنوان به زودی به عنوان یادداشت برای ما ارسال ما را به ارائه دهنده پوشه و بازیابی انکار است. در حال چاپ کردن فرم و ضمیمه یک کپی از انکار و یادداشت ها و توجه داشته باشید کامپیوتری که پرونده فرستاده شدند که ادعا می کنند.

گاهی انکار به طور کامل نادرست است. معمولا یک تماس تلفنی به شرکت بیمه می تواند به حل این مشکل است. ما گاهی اوقات ادعا را رد کرد و در مرحله ویرایش یک ارسال الکترونیکی برای هیچ پوشش بیمه. یک تماس به شرکت بیمه و یا گاهی اوقات چک کردن وب سایت خود را ممکن است به ما بگویید که پیشوند از شماره شناسایی تغییر کرده است. ما تغییر پیشوند و اکنون می توانید این ادعا است. و یا ممکن است ما را ساخته اند یک تایپی در ID# که باید اصلاح شود.

ما تا به حال ادعا می کند که پذیرفته شد اما کاربردی برای معافیت. پس از آن بیمار شد و در صورتحساب یا لیست با ما تماس بیمار بیان کرد که آنها هم نمی باید معافیت و یا که آن را در حال حاضر شده است ملاقات کرد. گاهی اوقات بیمار اشتباه است و گاهی اوقات شرکت های بیمه اشتباه است اما همه این چالش ها باید با رسیدگی می شود اگر شما برای دریافت پرداخت. بیشتر شما تاخیر در برخورد با مشکلات بهتر شانس هستند که شما نمی خواهد پرداخت.

[ad_2]