بازاریابی به مردم با طعم های متفاوت زندگی در سنگاپور

[ad_1]

عادی زندگی معمولی محل سکونت یا خانه تنظیم صدا ممکن است بسیار خسته کننده در حال حاضر است. نفوذ سبک زندگی رسانه ای به ما حس چشایی و زندگی نتایج اجتناب ناپذیر reprogramming از چه و چرا لوکس است که هدف مشترک اکثر مردم است. اجتماعی تمایز یک پدیده چند بعدی و به عنوان جمعیت همچنان به افزایش, بازاریابی رسانه های شاغل تمایز استراتژی های بازاریابی برای مشتریان متنوع با سلیقه. چرا مردم خودشان را با زندگی یک شیوه زندگی متفاوت?

بازاریابی محل سکونت به دیدار با انتظارات

در سنگاپور امکانات در Parvis سکونت در هلند تپه قطعا با توجه به مد روز زندگی هر یک از مدیران و مردم محلی است. این ارائه می دهد یک جکوزی آبگرم غرفه و چهار های مختلف استخرهای شنا که در آن شما می توانید شیب در شب و یا حتی در طول روز زمانی که شما در حال از کار. هیچ عجیب به شکل گوشه ها در واحد حتی در این 2 خوابه واحد است. اولین چیزی که شما متوجه خواهد شد هنگامی که شما بازدید از واحد درجه از حریم خصوصی و زندگی خوب فضاهای. استاد اتاق خواب طراحی شده است که با کمی فاصله از تاریخ و سوئیت و اتاق خواب دیگر. این است آنچه که من اسمش متفاوت استراتژی بازاریابی است. شما را به آنچه که مردم می پرسند در مورد زندگی در یک کمی از لوکس. تنظیمات و امکانات به مردم آنچه را که آنها برای رسیدن به امید را در مرحله خاصی از زندگی حرفه ای موفق. یکی دیگر از چیزی است که شما نمی خواهد موفق به اطلاع تشنگی برای حفظ حریم خصوصی. مردم با شیوه زندگی متفاوت می خواهید به حزب اما هنوز هم نیاز خود را کامل حفظ حریم خصوصی زمانی که آنها خود به خود. این پرویز سکونت است یک نمونه از محل سکونت است که در تلاش برای دیدار با مردم با شیوه زندگی متفاوت.

فضا و چیدمان

اتاق جادار به اندازه کافی شما می توانید حرکت خود را 8 نفره میز ناهار خوری از منطقه ناهار خوری به بالکن در زمان کمتر و با بدون هیچ زحمتی. ویژگی های دیگر هستند 3.3 متر و سقف آن به اندازه کافی بالا است به افزایش تهویه هوا از واحد. طبقه ساخته شده از کاشی و سنگ مرمر است که به آن یک ظاهر زیبا با تکمیل آن فوق العاده به سبک مدرن است. سنگ مرمر بسیار شناخته شده برای دوام آن است. این به این معنی آن را نمی خواهد به راحتی crack حتی اگر شما قطره سرامیک بشقاب شام. همچنین, آن را نمی کند و به راحتی خراشیده حتی با سگ pawing در آن است. آنچه من در تلاش برای گفتن در اینجا این است که الگوهای مصرف مخارج از افرادی که مایل به نشان دادن اجتماعی تمایز از تنظیمات خود را و عادات بسیار دقیق وقتی که می آید به انتخاب مواد و کیفیت مواد. خدمات نظرات در حال ارسال در هر نقطه بر روی اینترنت. این همان دلیل است که اکثر شرکت ها در تلاش برای دیدار با مشتریان متفاوت با شیوه زندگی در حال ایجاد تخصصی بازاریابی منحصر به فرد سیستم عامل مانند طرح مواد محله و فضای داخلی.

مجلل مجله زندگی تنظیم

آشپزخانه واقعا خوب است و می آید با یک لیست جامع از De Dietrich لوازم. اما آن را ندارد و ماشین لباسشویی و خشک کن. کمک به خود را با ظروف ؟ شما لازم نیست به نگرانی در مورد شستن آنها. ماشین ظرفشویی همراه با ارائه سیستم ذخیره سازی در داخل کابینه. اتاق خواب با یک ساخته شده است در کمد لباس. حمام و سرویس بهداشتی ساخته شده در کمد. حمام و سرویس بهداشتی با Grohe وسایل. محل سکونت فراهم می کند یک سمت دروازه دسترسی است که اجازه می دهد تا شما را به دسترسی به تراشه زنبور باغ. من فکر می کنم این امر می تواند یک راحتی را برای شما به دانستن آن است که به معنای واقعی کلمه فقط یک پیاده روی 10 دقیقه به هلند ایجاد کرد. به طور کلی می توانم بگویم آن را به یک محل خوب و خوب مواد با کیفیت.

چالش این ساختمان را طراحی و ذخیره سازی چگونه به نوسازی واحد بیشتر جالب با ساده شده. شما ممکن است ایجاد برجسته دیوار با پنهان سازی در. شما حتی می توانید ایجاد یک باغ مانند, فضای بالکن. بالکن مشرف به مناظر و درختان سرسبز فراتر از آن است. با چمن مصنوعی شما می توانید ایجاد یک فرمت از درختان سرسبز. در اینجا در Parvis محل سکونت شما مطمئن شوید که شما در حال روند کیفیت زندگی. طراحی همه چیز است. بسته شدن این معامله به معنی ایجاد طرح های خاص و هدفمند بسیار بسیار حرفه ای افراد است. هدف این است که برای نمایش نزدیکی به شیوه زندگی لوکس. این فقط یک آشکار نکته در مورد چگونه برای ساخت تجربه های شگفت انگیز در اطراف طراحی شده است.

[ad_2]