اضافه کردن ارزش خود را به فروش تماس بگیرید و پزشکان را به شما زمانی که شما نیاز

[ad_1]

بر اساس تحقيقات پيشين روشن است که چگونه پزشکان احساس می کنید در مورد کیفیت داروسازی نیروی فروش. بیشتر می خواهند با استفاده از مطالعات بالینی و نشان مبتنی بر پزشکی در گفتگو با نمایندگان صنعت. در واقع آنها می خواهند بیشتر از یک بحث علمی و کمتر از فروش زمین است. بعد بیایید بررسی کنیم که چگونه پزشکان احساس می کنید در مورد مقدار فروش تکرار تماس در عمل خود را. در ارتفاع آن biopharma کل نیروی فروش شماره های رسیده تا 100,000.1 از 10 به 20 درصد کاهش در نیروی فروش شماره های گذشته چندین years2 به نظر می رسد بیشتر در خط با آنچه که پزشکان احساس می کنید مناسب است برای شیوه های خود را. در سال 2008 از 90 درصد از پزشکان گفت: آنها می خواستند کمتر تکرار تماس در عمل خود را. امروز تنها 52 درصد می خواستم کمتر تکرار تماس در عمل خود را. پزشک نگرش نسبت به آینه یا غلاف تکرار تماس خود را در عمل ثابت باقی مانده است و در 75 درصد از پزشکان مایل کمتر و یا به طور قابل توجهی کمتر آینه فروش تکرار تماس در عمل خود را. چرا پزشکان به طوری که در ایالات مایل به دیدن کمتر تکرار تماس خود را در عمل ؟ به درک که ما باید درک مشکلات ناشی از ضرب تعداد تکرار تماس در عمل.

1. فروش بیشتر تکرار اضافه شده هیچ ارزش به عمل هنگامی که شرکت نقل مکان کرد و از هرزه فروش به 2 تکرار فروش این بدان معنی است که در حال حاضر یک عمل را 40 تکرار یک هفته به جای 20. این افزایش قرار دادن فشار بر کارکنان دفتر و باعث بسیاری از شیوه های جلوگیری از دیدن تکرار همه با هم و یا محدود زمان خود را به مدت 90 ثانیه و یا کمتر است. پزشکان نمی بینم این حرکت به عنوان چیزی که بهتر نیازهای خود را; آنها را دیدم آن را به عنوان تلاش برای به دست آوردن یک پیغام در مقابل آنها بیشتر است. هیچ ارزش یک دکتر از شنیدن پیغام دو بار در ماه در مقابل یک بار در ماه. آینه تکرار نفع شرکت داروسازی نه پزشک و یا بیمار است.

2. زمان کمتر به معنای کمتر علم هنگامی که پزشکان شروع به محدود کردن فروش تکرار زمان 90 ثانیه و یا کمتر وجود دارد هیچ وقت به یک بالینی, بحث و گفتگو. فروش ارائه شد 60 ثانیه صدا برجسته این محصولات ویژگی ها و مزایای که با تمرکز بیشتر بر روی بازاریابی و کمتر در علم است. به علاوه به منظور پر کردن تمام کسانی که از موقعیت به سرعت ما استخدام تکرار با بیش از یک پس زمینه بازاریابی و کمتر علمی و تجربه است. یک پزشک در بررسی های اخیر قرار داده و آن را بهترین “ما انتظار داریم دارویی نمایندگان برای درک بهتر شیوه های پزشکی ما خدمت می کنند.” “اگر آنها می خواهند برای افزایش زمان خود را با پزشکان و آنها باید ارائه هدفمند اطلاعات بالینی برای دیدار با پزشک نیاز دارد.”

1 جدید نیروی فروش. دارویی اجرایی مارس 2009.

2 پاره کردن کتاب قانون: هی گروه 19 سالانه نیروی فروش اثربخشی مطالعه است. دارویی اجرایی فوریه 2010.

پزشکان نمی خواهید به احساس مانند آنها به بازار عرضه. آنها می توانند بوی یک فروش زمین یک مایل ، من با کار کرده و برای دکتر برای پنج سال گذشته است. من می توانم به شما بگویم که تعدادی از پزشکان که به سمت من آمد و گفت: آنها نمی مانند به نظر نمی رسد. وقتی که من پرسید که این پزشکان به من بگویید در مورد مورد علاقه خود را تکرار و آنها به من گفتند که در مورد تکرار شد که دوستانه و ارائه خدمات به عمل. پزشکان نمی خواهید به احساس مانند آنها به فروش می رسد. آنها می خواهند به احساس می کنید مانند هرزه خواستار عمل خود را واقعا در مورد مراقبت از آنها خود را به کارکنان و بیماران خود را. نمایندگان که از تلاش برای توسعه روابط با حساب و ارائه ارزش ها را ببینید رشد فروش ارگانیک. پزشکان ترجیح می دهند یک بحث علمی به فروش زمین و زمان مورد نیاز برای گوش دادن به یک هرزه در حال حاضر یک مشکل بالینی محصول خود را می تواند حل کند. هنگامی که شما یک رابطه ساخته شده بر روی اعتماد و ارائه ارزش پزشکان اجازه خواهد داد که شما را به ارائه راه حل برای مشکلات بالینی آنها هر روز. نگه داشتن پزشک و بیمار بهترین بهره را در ذهن و شما فروش خود را افزایش می یابد.

[ad_2]