استراتژی به عنوان اختراع

[ad_1]

نه از نظر استراتژی به عنوان یک انتخاب از گزینه های, در اینجا روش دیگری است: ایجاد و یا اختراع.

برنامه ریزی استراتژیک است نه استراتژی

برنامه ریزی استراتژیک اغلب مترادف با سالانه برنامه ریزی جزئیات چگونه شما می رویم به جایی که شما تصمیم به رفتن. این یک توصیف چگونه شما را در رسیدن به اهداف خود-آن دسته از نقاط عطف شما تاسیس شده در ساختار طرح کسب و کار شما. برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی در طبیعت آن را به بررسی اقدامات خاص شما قصد گرفتن بیش از دوره های آینده. برنامه ریزی استراتژیک را می توان مهم — و پس از شما باید یک استراتژی آن است که اغلب یک ایده خوب برای توسعه یک برنامه استراتژیک است.

اما برنامه ریزی استراتژیک است نه استراتژی. استراتژی این است که “چه” شما و سازمان شما در حال رفتن به و گسترده رویکرد به چگونه شما در حال رفتن به انجام این کار است. برای مثال شرکت خود را تبدیل به شماره یک فروشنده اینترنت-میزبانی سوابق پزشکی برنامه های کاربردی از طریق رایگان توزیع به HMOs و کلینیک های پرداخت برای یک back-end هر بیمار حق امتیاز. برنامه ریزی استراتژیک به نظر می رسد در جزئیات چگونه شما وجود دارد — که انجمن شما سرمایه گذاری مشترک با چگونه بسیاری از مردم فروش شما اضافه خواهد شد در این سال چه نوع از تبلیغات شما استفاده خواهد شد که آیا به پرداخت برای صفحه نمایش و یا کلیک کنید throughs و غیره. برنامه ریزی استراتژیک خواهد itemize اقدامات خاص شما را در قاب زمان داده شده و نتایج خاص این اقدامات تولید خواهد شد.

اما تصور کنید که پر کردن ماشین جدید خود را با گاز تبدیل کلید احتراق قرار دادن خودرو در دنده گرفتن در اتوبان و قرار دادن پدال به فلز. سرعت کامل پیش رو است. تصور کنید که برای یک لحظه. یک دقیقه صبر کنید — که در آن شما می رویم? بسیاری از سازمان ها پرش بی پروا به فرایند برنامه ریزی استراتژیک بدون روشن شدن در مورد جایی که آنها می رویم. مطمئن شوید که آنها در یک جهت – North, شاید; به اینترنت برنامه های کاربردی فضا شاید. اگر شما در اجرای این طرح شرکت شما مطمئنا وزش نسیم تا جایی. اما از آن است که در آن شما می خواستم برای رفتن ؟ استراتژی تعریف مقصد و این که آیا شما یک منظره راه و یا یک راه سریع و اگر شما می خواهید استراحت متوقف می شود. برنامه ریزی استراتژیک شناسایی خاص بزرگراه و خاص خیابان.

شما زحمت به فکر می کنم در مورد که در آن شما می خواهید برای رفتن به تازگی? بسیاری از کارآفرینان اکثر شرکت های آغاز شده با یک ایده از آنچه آنها در تلاش برای ایجاد. اما که ممکن است مدت زمان طولانی پیش. شاید آن زمان به نظر این سوال دوباره.

استراتژی است نه یک مجموعه ای از گزینه های

تصور کنید که شما در ماشین خود را دوباره. این بار یکشنبه و شما و خانواده در حال رفتن برای یک درایو. که در آن شما به رهبری? “ما بیایید ببینید” به شما می گویند به خودتان “چقدر گاز داریم و آن جاده ها به حداقل ترافیک؟” بسیاری از شرکت ها فکر می کنم استراتژی مورد ارزیابی مجموعه ای از گزینه ها اغلب از نظر منابع در دسترس و یا رقابتی پاسخ. آنها می گویند چیزهایی مانند — “ما تنها 12 توسعه منابع در دسترس ما است, که به معنی ما می تواند دو کلید برنامه ویژگی های مجموعه به بازار و XYZ شرکت. به تازگی اعلام کرد سازگاری با پایگاه داده ما. چه می خواهیم بکنیم؟”

استراتژی نیست incrementalism یا اینرسی

و یا آنها در نظر استراتژی در شرایط افزایش است. سال گذشته شما افزایش سود 20%; آیا معنی این سال شما باید به ساقه برای افزایش سود 20 درصد. یا 25 درصد ؟ یا آنجا که شما اضافه شده سه ماژول جدید در سال گذشته و کاهش پاسخ به مشتری زمان با 33 درصد باید شما برنامه ریزی برای انجام همان و یا چیزی کمی بهتر در این سال ؟

این خواهد بود شایسته اهداف این رویکرد معتبر است. اما انجام این نوع از اهداف آیا اساسا خود را تغییر دهید شرکت ارتباط به بازار است. هیچ چیز واقعا تغییر — و نه شما و نه مردم خود را نه شرکت خود را — و نه جهان.

گفته شده است که جنون انجام همان چیزی که بارها و بارها و انتظار نتایج متفاوت است. هنگامی که شما انجام کارهای مشابه تنها بهتر تنها تر و تنها تر و تنها دقیق آنچه که شما بیشتر از آنچه شما در حال حاضر کردم. خوب است تا زمانی که شما تعیین کرده اید که بیشتر از آنچه به شما کردم این است که مناسب برای این مرحله از شرکت خود را در چرخه زندگی.

استراتژی یک اختراع

استراتژی چیزی است که شما را تشکیل می دهند. استراتژی خود را بیانیه ای از آنچه شما انجام خواهد داد به عنوان یک شرکت به خود را تحقق چشم انداز شرکت: به طور خاص چه خواهد شد شما انجام چه معنی خواهد شد شرکت خود را و چگونه شما را در ایجاد ارزش و سود است. آیا چشم پوشی از گذشته خود نتایج. فقط اجازه ندهید که استراتژی خود را به آنها محدود. آیا چشم پوشی از بازار است. فقط نمی افتد به دام اجازه رقبای خود را اعمال تعریف مال شما خواهد بود. و قطعا نمی نادیده گرفتن مشتریان خود را — فقط فکر نمی کنم که مشتریان خود را می خواهد و خواسته تنها اندازه گیری آنچه شما باید به دنبال به انجام رساندن. این منابع — نتایج گذشته بازار رقبا و مشتریان باید در نظر گرفته شود.

و سپس آنچه در آن جوش پایین به این است که استراتژی خود را جهت شرکت خود را دلیل این که شما گفت ، یک اختراع, استراتژی, الهام بخش شما

یک اختراع, استراتژی, الهام بخش شما. به دلیل آن را برآورده چشم انداز خود را برای شرکت شما و به خاطر شما ببینید که چگونه تحقق استراتژی خود را باعث می شود یک تفاوت مهم در جهان آن را الهام بخش خود را تیم خود را به مشتریان و چشم انداز خود را. یک اختراع استراتژی انرژی خود ترکیبات که در آن incrementalism فقط به نظر می رسد مانند بیشتر کار می کنند. یک اختراع استراتژی می تواند در سوق دادن سرمایه گذاری خود را به عظمت. یک اختراع استراتژی می توانید تماس بگیرید و جلو دستاوردهای فراتر از آنچه که شما در حال حاضر در نظر بگیرید ممکن است. پیشرفت و فیلم های پرفروش هرگز تاسیس افزایشی بهبود است. مانند آتنا آنها بهار از سران خود را تشکیل دهند. و اختراع استراتژی های خود را تغییر دهید شرکت ارتباط به بازار و به جهان است.

اختراع استراتژی

مسیر را برای ایجاد استراتژی ساده است — پرسیدن سوال حق.

چه جهت می تواند این شرکت را *در حال حاضر* برای تحقق بخشیدن به چشم انداز خود را? چه گزاره ارزش را به شما ارائه می دهیم مشتریان ؟ چه تفاوت معنی دار خواهد شما را در بازار خود را? چه تفاوت معنی دار خواهد شما را در جهان شما ، چگونه انجام شما می خواهید برای تحت تاثیر قرار زندگی خود را از مردم خود و مشتریان شما و مشتریان شما ؟ خانواده خود را? پاسخ این پرسش ها و شما در جاده به ابداع استراتژی خود را.

شما در حال ساختن چیزی کاملا جدید و یا شما بهبود یک موجود ایده ؟ چه ابعاد تاثیر شما می خواهید به? آن را سریع تر است ؟ بهتر است ؟ ارزان تر ؟ آسان تر است ؟ امن تر? لوکس تر? راحت تر ؟ بیشتر قابل حمل? بیشتر سرگرم کننده? بیشتر جهاني ؟

بعد از یک سطح بالا چشم انداز چگونه شما مارشال منابع و زمان خود را مانور به ارائه آن مقدار را که تفاوت ؟ برای مثال مایکروسافت برنامه های کاربردی دسکتاپ استراتژی است که اجازه به شرکت های دیگر سرچشمه دسته محصول صبر کنید تا ببینید که آنهایی که گرفتن پس از آن را کاهش هزینه های مایکروسافت جایگزین و بازار هک خارج از آن. این استراتژی را تعریف می کند چه نه چه. آن نیست که توصیف محصولات و نحوه توسعه آنها و یا زمانی که آنها خواهد شد نورد از.

هیچ قانون وجود دارد در استراتژی

استراتژی نیست تکاملی آن انقلابی است. اصلا فرض کنیم قوانین قدیمی اعمال می شود و یا اجازه دهید آنها را راهنمای خود را از تفکر است. شکستن قوانین در واقع ممکن است یک راه برای باردار شدن از استراتژی است. از خودتان بپرسید “چه قوانین می تواند ما را شکست؟” در نظر بگیرید که منسوخ اعتقادات مهار رشد در شرکت خود و یا خود را در بازار. خود را فرض کنید. تست آنها را — برای اولین بار در ذهن خود را. انیشتین تصور تئوری نسبیت با استفاده از آنچه که او به نام gedanken آزمایش — یک آزمایش در ذهن است.

نگران نباشید در مورد اجرای…هنوز

در حالی که شما با توجه به استراتژی نگران نباشید در مورد اینکه آیا شما باید از این امکانات برای اجرای آنچه شما در حال فکر کردن در مورد. اگر شما نگرانی در این راه, شما به احتمال زیاد به سازش از گرفتن بروید. وجود خواهد داشت مقدار زیادی از اتاق را برای سازش بعد اگر شما باید. نادیده گرفتن محدودیت منابع است که سگ شما در طول سال است. شما را در مقابله با این هنگامی که زمان می آید. نویسنده گری Hamil نشان می دهد که یک تعریف از استراتژی عبارتند از: “…تلاش برای غلبه بر محدودیت منابع از طریق خلاق و مستمر پیگیری بهتر از منابع اهرم.”

من استراتژی است. در حال حاضر چه ؟

خوب. در برخی از نقطه شما باید در نظر پیاده سازی. هنگامی که شما حاوی یک استراتژی شما این باور را ایجاد اختلاف و منجر به بازده بیشتر شما باید به شکل از چگونه آن را به اتفاق می افتد با توجه به تمام محدودیت های شما عمل. این است که در آن استراتژیک و تاکتیکی برنامه ریزی در می آید. که در مقاله بعدی.

[ad_2]