ارزش BPM

[ad_1]

من یک whitepaper از ‘تکامل فناوری’ و آنها نوشت…

گاهی اوقات آن را برای تلفن های موبایل به عنوان اگر طرفداران BPM نشان می دهد که هر فعالیت یک شرکت باید توضیح داده ما خودکار با استفاده از مدل فرايند کسب و کار رسمی [documented]. حتی مشتاق ترین طرفداران حاکی از این نیست که تصویب BPM رفتن این دور. بلکه اهداف برای BPM هستند که فرآیندهای مهم هستند برای ایجاد ارزش آن است که عملکرد فوق العاده ای مزایای اگر بهینه سازی شده کسانی که بیشتر نیاز به سرعت در حال تغییر و تحول همگام با بازارهای رقابتی.

آنها ذکر شده اند آنچه آنها باور دارند که ارزش کسب و کار BPM و در زیر لیستی:

– افزایش شفافیت مدیریت می داند چه هر کس در حال انجام است و آنها چگونه باید آن را انجام می دهند.

– افزایش قابلیت ردیابی – آن را ممکن است برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده و آنچه که اتفاق خواهد افتاد با توجه به عملیاتی فرآیندهای.

– بهبود پاسخگویی و انعطاف پذیری تغییر می تواند تاثیر بیشتر به سرعت و دقیقا به این دلیل که به عنوان دولت این است که مستند و قابل درک باشد.

– مستمر کسب و کار بهینه سازی – به عنوان BPM اجرای matures در یک شرکت, همه چیز مورد نیاز برای درک عملکرد به محل سقوط.

افکار من…

من موافقم. من معتقدم که شرکت ها مجموعه ای از فرآیندهای. این پروسه سقوط به قانون 80/20. مدیریت 20 درصد از فرآیندهای خود را [the processes that are most important to creating value] شما بیشتر [80%] بهره مند شوند. وظیفه دشوار است و شناسایی آن دسته از فرآیندهای تشکیل می دهند که 20 درصد.

گم شده و ارزش کسب و کار از کاغذ سفید…

– افزایش کنترل بر روند چرخه نیوز – با استفاده از BPM [execution] نرم افزار شرکت قادر به ایجاد چه مدت روند باید. استفاده از escalations و دید به روند وضعیت آنها قادر به مطمئن شوید که یک فرایند به اتمام است در یک مقدار مشخص از زمان.

– کاهش هزینه ها – کاهش هزینه ها خواهد آمد از بین بردن غیر ارزش افزوده فعالیت ها و اضافه کردن بهره وری یک فرایند است.

– افزایش درآمد – کاهش هزینه ها و ارائه کالا/خدمات با مردم کمتر کمک می کند تا درایو افزایش درآمد.

– افزایش رضایت مشتری – هنگامی که ما بحث در مورد ایجاد ارزش آن نیست مشتری است که تعیین کننده ارزش است ؟ فرآیندهای است که لمس مشتری داده می شود باید بالاترین اولویت است.

قطعا در این اقتصاد همه ما علاقه مند به کاهش هزینه و افزایش درآمد است. بهبود تعامل با مشتریان خود را یک عنصر کلیدی برای افزایش درآمد. ما با مراجعه به تمام 3 از این به عنوان ” تاج سه گانه از کسب و کار و که نمی خواهم برای برنده شدن ‘تاج سه گانه از کسب و کار ؟

[ad_2]