آیا ارزش فعلی خالص خود منجر جریان?

[ad_1]

امروز همه نگران ساختن اهداف خود را. آیا آن را نمی شود خوب اگر شما رهبری جریان طرح شبیه نمودار به سمت راست ؟ این روزها که نادر است.

مالی جادوگران تمرکز بر روی ارزش فعلی خالص (NPV) به عنوان یک راه برای اندازه گیری ارزش چیزی در امروز دلار است. در صحبت های اخیر یک همکار و من با مفهوم اندازه گیری NPV از سرب در جریان است. هدف این است که برای ارزیابی ارزش جاری یک سرب جریان. به عنوان رهبری جریان در نهایت تبدیل به درآمد این شرکت این است که یک کلید اندازه گیری سلامت کسب و کار.

داده های تعاملی Corp. (IDC) صنعت تحلیلگر گروه به تازگی گزارش شده است که شرکت ها در کسب و کار به فضای کسب و کار نیاز 20-30% بیشتر آگهی در این سال بیش از گذشته به تولید همان جریان درآمد. این به این معنی است که بسیاری از شرکت ها نیاز به یک بسیار خوب سرب مدت زمان ایجاد کمپین فقط برای حفظ بازار فعلی سهم است. در بازار بدست بنابراین رقابتی – با بسیاری از شرکت ها به دنبال چشم انداز با همان “چشم انداز ایده آل” ، تمام این نشان می دهد که داشتن بسیار موثر, نسل سرب, برنامه حیاتی برای موفقیت است. و با وجود ابزارهای جدید و بهترین شیوه است که آن را آسان تر برای تولید بیشتر منجر سریع تر است.

بنابراین آنچه شما باید انجام دهید ؟

1. اندازه گیری های فعلی خود را نسبت تبدیل. شما می توانید این کار را با ایجاد سه نمودار:

  • تعداد آگهی در هر چرخه فروش مرحله
  • ارزش دلار منجر به مرحله
  • زمان متوسط در هر مرحله

نگاه کردن به این نمودار را نشان می دهد که لینک های ضعیف(ع) در فرایند خود را. با استفاده از خود را نسبت تبدیل در هر مرحله در این فرآیند از منجر به فرصت برای فروش به در رفتن مشتری شما می توانید ارزیابی قدرت از شما قیف فروش و شکاف بین وضعیت فعلی خود و جایی که آن را باید. آن را نشان می دهد که شما نیاز دارید بیشتر آگهی نیاز به تبدیل بیشتر منجر به فرصت یا فرصت های بیشتر برای فروش.

2. هنگامی که شما را به شناسایی این منطقه از بزرگترین پرداخت, پشت, شناسایی ابزار, روند, تغییرات, آموزش مهارت و مبارزات/برنامه ها مورد نیاز برای رسیدگی به این مشکل است. ایجاد یک طرح عمل و پیاده سازی آن است.

شما ممکن است با توجه به قرار دادن در محل جدید, نسل سرب, ابزار و یا کمپین های, ولی تاخیر به دلیل نگرانی در مورد هزینه های دلار است. دیگران وجود دارد که باید اجرا شود یک ابزار جدید اما باید یکپارچه نیست آن را به فروش و بازاریابی فرآیندهای. در هر صورت شما در حال خروج پول روی میز!

عمل در حال حاضر! به تاخیر حتی یک چهارم – و نه تولید که افزایشی 25 درصد از آگهی است که شما نیاز به ضربه زدن به اهداف خود بدان معنی است که شما باید به تولید 2 x 25% بیشتر آگهی در زیر سه ماهه را برای کوتاه مدت قرار می گیرند. اقدام در حال حاضر یک تفاوت بزرگ را در خود تا پایان سال نتایج.

[ad_2]